۶۱۵۲۸۷
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

استقرار تانکر آبرسانی در مسیر تردد زائران اربعین

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از اجرای شبکه فاضلاب و استقرار تانکرهای سیار و ثابت آبرسانی در مسیرهای تردد زائران اربعین خبر داد.

خبرگزاری مهر: علیرضا تخت شاهی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از دستگاههای پیشتاز در خدمت رسانی به زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام در ایام اربعین است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در تشریح اقدامات شرکت آبفای استان در ایام اربعین گفت: در گام نخست تشکیل ستاد اربعین در شرکت آبفا انجام شد و فعالیت‌های زیرساختی در دستور کار قرار گرفت.

تخت شاهی تأمین آب و آبرسانی به اردوگاه‌ها، موکبها و پارکینگ‌های در نظر گرفته شده برای زائران را از مهم‌ترین اقدامات شرکت آبفا دانست و افزود: اجرای شبکه فاضلاب و استقرار تانکرهای سیار آبرسانی نیز از دیگر اقدامات است.

وی از اعزام و استقرار تانکرهای ثابت آب در مسیرهای تردد زائران اربعین خبر داد و افزود: از استان‌های همجوار شامل شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان کردستان و کرمانشاه در ارائه زیرساخت و خدمات رسانی به زوار کمک گرفتیم.

تخت شاهی با اشاره به اینکه ستادی برای مجموعه وزارت نیرو به منظور پشتیبانی و خدمات رسانی در شهرستان قصرشیرین ایجاد و مستقر شده است، گفت: شرکت آبفا به طور مستمر در ستاد اربعین استان حضور فعال داشته است.

وی همچنین به حضور میدانی نیروهای شرکت آبفای استان در مرز خسروی و شهرستان قصرشیرین برای انجام زیر ساخت‌ها اشاره کرد و گفت: تأمین ماشین آلات سبک و سنگین برای ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران از دیگر برنامه‌های در دست اقدام شرکت آبفای استان در بخش آب و فاضلاب است.

تخت شاهی در پایان خدمت به زوار ابا عبدالله الحسین علیه السلام را مایه عزت و افتخار دانست و گفت: اربعین فرصتی برای نشان دادن اقتدار و عظمت مسلمانان جهان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج