جاباما
۶۱۵۴۵۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بیکسبی ۲ به‌ زودی معرفی می‌شود

سامسونگ تا چند روز دیگر دستیار صوتی بیکسبی ۲ را در مراسمی که برای توسعه‌دهندگان برگزار می‌کند، معرفی خواهد کرد. دستیار صوتی بیکسبی اولین‌بار روی دو گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس معرفی کرده بود و بعدا آن را روی گلکسی نوت ۸ هم قرار داد. حالا قرار است نسخه دوم آن با نام Bixby ۲.۰ معرفی شود.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: سامسونگ تا چند روز دیگر دستیار صوتی بیکسبی ۲ را در مراسمی که برای توسعه‌دهندگان برگزار می‌کند، معرفی خواهد کرد. دستیار صوتی بیکسبی اولین‌بار روی دو گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس معرفی کرده بود و بعدا آن را روی گلکسی نوت ۸ هم قرار داد. حالا قرار است نسخه دوم آن با نام Bixby ۲.۰ معرفی شود.
بیکسبی ۲ به‌ زودی معرفی می‌شود

دستیار صوتی بیکسبی با تاخیر زیاد راهی بازار شد؛ اما به مرور زمان با بهبودهای زیادی همراه شد. حتی سامسونگ قصد دارد دستیار صوتی خودش را روی دستگاه‌هایی به جز گوشی هوشمند هم قرار دهد. گفته شده بلندگوی هوشمند و لوازم خانگی مختلف از جمله وسایلی هستند که به این دستیار صوتی مجهز می‌شوند.

بعید نیست که سامسونگ در مراسم مخصوص توسعه دهندگانش از بلندگوی هوشمند هم رونمایی کند. بلندگویی که شایعات آن را زیاد شنیده‌ایم.

این احتمال وجود دارد که تمام دستگاه‌هایی که در حال حاضر از بیکسبی پشتیبانی می‌کنند به نسخه دوم به‌روزرسانی شوند. گفته شده نسخه دوم به رقیب جدی‌تری برای گوگل اسیستنت، کورتانا و سیری تبدیل خواهد شد. بیکسبی ۲ قطعا در اختیار توسعه‌دهندگان بیشتری قرار میگیرد تا بتوانند از این دستیار صوتی روی محصولات خودشان استفاده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج