جاباما
۶۱۵۵۳۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

بیرنگ: دوست داشتم فیلم «مجید دلبندم» را بسازم

بیژن بیرنگ تهیه کننده و برنامه ساز درباره ساخت نسخه سینمایی آثاری مثل «مجید دلبندم»، «همسران» و «خانه سبز» توضیح داد و گفت سال ها دوست داشته این آثار را به تولید برساند اما موفق نشده است.

خبرگزاری مهر: بیژن بیرنگ تهیه کننده و برنامه ساز درباره ساخت نسخه سینمایی آثاری مثل «مجید دلبندم»، «همسران» و «خانه سبز» توضیح داد و گفت سال ها دوست داشته این آثار را به تولید برساند اما موفق نشده است.
بیرنگ: دوست داشتم فیلم «مجید دلبندم» را بسازم

بیژن بیرنگ تهیه کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره طرح ها و برنامه هایی که قرار بوده آنها را به تولید برساند، بیان کرد: در حال حاضر طرح تولید تاک شویی در شبکه چهار دارم که قرار است به موضوعات اجتماعی بپردازد و نسبت به باقی کارها جدی تر است.

وی درباره مجموعه ای که قرار بود با نام «بابالنگ دراز» بسازد، ادامه داد: تلویزیون باید این طرح را پیگیری کند ولی فعلا خبر چندانی نیست.

این برنامه ساز تلویزیونی همچنین درباره تمایلش برای ساخت ادامه بعضی از آثار تلویزیونی که از شبکه آی فیلم پخش می شود مثل «مجید دلبندم» اظهار کرد: باید صداوسیما از ما بخواهد که این آثار بسازیم اما نمی خواهد البته من خیلی دوست دارم این مجموعه را به صورت سینمایی بسازم و همیشه خواسته ام این کار را انجام دهم.

وی اضافه کرد: متاسفانه رایت این مجموعه ها متعلق به تلویزیون است اما نه خودش آن را می سازد نه اجازه می دهد ما این حق رایت را داشته باشیم که به صورت سینمایی آنها را بسازیم. نهایتا امیدوارم روزی اجازه تولید این کارها را بدهند.

بیرنگ درباره اینکه بسیاری از مجموعه های تلویزیونی و شخصیت های عروسکی با چنین مشکلی مواجه شده اند، عنوان کرد: این مشکلات وجود دارد و فقط هم برای مجموعه های عروسکی نیست سریال ها هم با این مساله مواجه هستند به طور مثال اگر قرار باشد سریال «پایتخت» به سینمایی تبدیل شود با این مسایل رو بروست و یا ما سال ها خواستیم نسخه سینمایی سریال های «همسران» و «خانه سبز» را بسازیم اما هیچ گاه مجوز دریافت نکردیم.

وی در پایان یادآور شد: حتی فکر می کنم خانم مرضیه برومند هم زمانی می خواست مجموعه «قصه های تا به تا» را به صورت اثری سینمایی آماده کند اما نتوانست و تنها برنامه ای که توانست خود را نجات دهد و سینمایی آن ساخته شد «کلاه قرمزی» بود که امیدوارم مشکلات فعلی این مجموعه هم حل شود چون «کلاه قرمزی» اکنون به همه مردم تعلق دارد و تعاملی باید در این راستا صورت بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج