۶۱۵۵۴
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

دایی: برای برنامه نود متاسفم!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه حق تیمش پیروزی در بازی با ذوب‌آهن بود، گفت: در این بازی شانس یار ما نبود و به خاطر این تساوی از ناراحتی نمی‌توانیم تا صبح بخوابیم. برای برنامه ۹۰ متاسفم که آنقدر روی پنالتی دیدار با تراکتورسازی مانور کرد که داور در دیدار برابر ذوب آهن یک پنالتی پرسپولیس را نگرفت.

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه حق تیمش پیروزی در بازی با ذوب‌آهن بود، گفت: در این بازی شانس یار ما نبود و به خاطر این تساوی از ناراحتی نمی‌توانیم تا صبح بخوابیم. برای برنامه ۹۰ متاسفم که آنقدر روی پنالتی دیدار با تراکتورسازی مانور کرد که داور در دیدار برابر ذوب آهن یک پنالتی پرسپولیس را نگرفت.

علی دایی پس از تساوی تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری در خصوص این بازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: حقمان در این بازی برد بود و از نتیجه اصلا راضی نیستم. از عملکرد بازیکنان رضایت دارم و باید در این بازی پیروز می‌شدیم ولی متاسفانه نتوانستیم به ۳ امتیاز این مسابقه دست یابیم. امشب شانس یارمان نبود و از ناراحتی نمی‌توانیم تا صبح بخوابیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای برنامه ۹۰ واقعا متاسفم زیرا هفته پیش اینقدر روی پنالتی تیم تراکتورسازی اصرار کرده و آن را پخش کرد که امروز داور مسابقه یک پنالتی مسلم را به سود تیم ما اعلام نکرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه هدفش در این فصل قهرمانی است یا کسب سهمیه، اظهار داشت: پرسپولیس امسال از همین ابتدا برای قهرمانی بسته شده است و با تمام توان در مسابقات به میدان می‌رویم تا به این هدف‌مان دست یابیم.

دایی با تاکید بر اینکه ذوب‌آهن در این فصل از نظر فنی و توان تیمی قوی‌تر از فصل گذشته شده است، یادآور شد: ذوب‌آهن در این فصل بازیکنان مطرحی را در اختیار دارد و نمی‌توان از هفته دوم اعلام کرد این تیم چه جایگاهی را بدست خواهد آورد. ضمن اینکه بنده در حدی نیستم که در خصوص نتایج آینده این تیم اظهار نظر کنم.

وی در مورد اینکه یکی از رسانه‌های بین‌المللی او را به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران معرفی کرد، گفت: من به این مسائل زیاد توجه نمی‌کنم اما مطمئنا بازیکنان به مراتب بهتری در فوتبال ایران بودند، خصوصا بازیکنانی تاثیرگذار که سال‌ها در کنار من بازی کردند و باعث شدند من به این موفقیت برسم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه دیدار پرسپولیس با هامبورگ در صورت رضایت او برگزار خواهد شد، گفت: هنوز به من در این خصوص اطلاعی داده نشده است و باید در مورد آن با خبر شوم و پس از آن در این خصوص صحبت می‌کنم.

دیدار تیم‌های ذوب‌‎آهن اصفهان و پرسپولیس در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر که جمعه شب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، با تساوی بدون گل به پایان رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب اين به اون يكي برد در! آقاي دايي چرا بازي با تراكتور كه ناداورانه برديد تا صبح خوابيدي و گفتي اشتباه داوري جزيي از فوتبال است ولي حالا نميخوابي؟برو بخواب بابا هنوز روز خوشته

    • بدون نام

      چه ربطی به 90 داره آقای دایی؟ اینها اشتباهات بسیار عجیب و مشکوک داورهای فوتبال در هر فصل هستند

    • بدون نام

      احسن به دایی .این فردوسی پور مزدک میرزایی شورش دراوردند مثل اینکه صدا وسیما ملک پدریشان است که به طرفداری از یک تیم خاص با افکار عمومی بازی میکنند

      پاسخ ها

      • همراه آبی

        این عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست.منفیا رو ببین حال بیا

    • وحید

      حق تیمهای دیگرو میخورید آه ونفرین پشت تیم پایتخته

    • آسمان

      علی جون دمت گرم نشون دادی که تو هر کاری آخرشی وهمه جوره قاعده ی بازی رو بلدی حالا که مساوی کردی چرا زمین صاف نیست و چرا توپ گرده و چرا برنامه ی نود... پس از الان بشین به مصاحبت بعد از باخت داربی فکر کن.

    • جهاد

      عجب رویی داره دایی
      مظفری زاده خودشو کشت که بازی رو پرسپولیس ببره حالا به جای تشکر کردن مزخرف میگی

    • بدون نام

      فقط پرسپولیس

    • ققنوس

      چه میشود گفت

    • فرزان

      فوتبال ما هیچ وقت درست نمیشه!چون هیچ کدوممون درست نیستیم.خرید داور هم شده واسه ما گوزه بالا گوز
      آدم حالش از هرچی فوتباله ایرانیه بهم می خوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج