۶۱۵۵۴۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نشان شوالیه از «واینستین» پس گرفته می شود

رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد که این کشور احتمالا نشان شوالیه را از «هاروی واینستاین» تهیه‌کننده بدنام آمریکایی پس خواهد گرفت.

ایسنا: رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد که این کشور احتمالا نشان شوالیه را از «هاروی واینستاین» تهیه‌کننده بدنام آمریکایی پس خواهد گرفت.
نشان شوالیه از «واینستین» پس گرفته می شود

به نقل از اسکرین، پس از اتهامات متعدد آزار و اذیت و تجاوز جنسی به «هاروی واینستاین» تهیه‌کننده بزرگ و با نفوذ آمریکایی، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد که نشان شوالیه که بالاترین نشان افتخار این کشور است را از وی پس خواهد گرفت.

«واینستاین» در سال ۲۰۱۲ نشان شوالیه کشور فرانسه را به پاس کمک به دریافت اسکار برای فیلم «هنرمند» از سوی «نیکلاس سارکوزی» رئیس جمهور وقت فرانسه دریافت کرده بود اما حالا «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فعلی فرانسه اعلام کرده قدم‌هایی برای پس گرفتن نشان شوالیه از این تهیه‌کننده هالیوودی برداشته است.

«هاروی واینستاین» از جمله چهره‌های مطرح سینمای هالیوود در کنار «کرک داگلاس»، «کلینت ایستوود»، «دیوید لینچ»، «آرنولد شوارتزنگر»، «مارتین اسکورسیزی» و «استیون اسپیلبرگ» است که تاکنون نشان شوالیه دولت فرانسه را دریافت کرده است.

اخبار منتشر شده درباره انحرافات اخلاقی «واینستاین» که اولین بار در نشریه نیویورکر منتشر شد با واکنش‌های بسیار زیادی در هالیوود رو به رو شده است و اخیرا چندین زن مدعی شده‌اند که مورد تجاوز این تهیه‌کننده مطرح قرار گرفته‌اند و همسر او نیز برای جدایی از وی اقدام کرده است.

روز گذشته آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار نیز در یک نشست فوق‌العاده اعلام کرد که «هاروی واینستاین» رات به سبب سوء رفتار اخراج کرده است و آکادمی بفتا نیز چند روز گذشته تصمیم بر اخراج این تهیه‌کننده هالیوودی گرفت و انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا نیز امروز در این باره تصمیمگیری می‌کند.

شبکه بی‌بی‌سی نیز اعلام کرده همکاری خود را با این تهیه‌کننده در سریال جدید «بینوایان» قطع کرده است.

موج محکوم کردن سوء رفتارهای «هاروی واینستاین» در طول دوران فعالیتش به عنوان تهیه‌کننده و بنیانگذار دو کمپانی «میرامکس» و «واینستاین» این روزها سوژه اصلی هالیوود است و تقریبا همه بازیگران و سینماگران هالیوودی به این موضوع واکنش نشان داده‌اند.

«مریل استرسیپ»، «آنجلینا جولی»، «کیت بلانچت»، «جنیفر لارنس»، «جورج کلونی»، «جسیکا چستین»، «کیت وینزلت»، «لئوناردو دی‌کاپریو»، «چارلیز ترون»، «الیزا شلسینگر»، «بندیکت کامبربچ» از جمله این چهره‌ها هستند.

فیلم‌هایی که با تهیه‌کنندگی «هاروی واینستاین» در طول دوران فعالیت او به عنوان تهیه‌کننده ساخته شدند در مجموع ۳۴۱ بار نامزد جایزه اسکار و ۸۱ بار نیز برنده اسکار بوده‌اند.

وی برای تهیه‌کنندگی فیلم «شکسپیر عاشق» در سال ۱۹۹۸ موفق به کسب جایزه اسکار شد و همچنین برای تهیه‌کنندگی تعداد زیادی از نمایش‌ها هفت بار برنده جایزه تونی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج