۶۱۵۵۶۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

وعده‌ی مجدد مدیر توئیتر برای افزایش امنیت

جک دورسی، مدیر عامل توئیتر یک بار دیگر وعده داد تا توئیتر را از سوءاستفاده‌های احتمالی و مزاحمت برای زنان پاکسازی کرده و امنیت آن را افزایش دهد.

فارس: جک دورسی، مدیر عامل توئیتر یک بار دیگر وعده داد تا توئیتر را از سوءاستفاده‌های احتمالی و مزاحمت برای زنان پاکسازی کرده و امنیت آن را افزایش دهد.

وعده‌ی مجدد مدیر توئیتر برای افزایش امنیت

وی اظهار امیدواری کرده با استفاده از ابزار موجود در توئیتر و همین طور ابزاری که قرار است به آن اضافه شود دیگر مزاحمت برای زنان در این شبکه اجتماعی وجود نداشته باشد و انها از این بابت اظهار نارضایتی نکنند.

تعداد زیادی از زنان کاربر توئیتر به علت تشدید مزاحمت ها در این شبکه اجتماعی با استفاده از هشتگ بایکوت توئیتر خواستار توقف استفاده از آن تا زمان اصلاح وضعیت مذکور شده اند.

جک دورسی در واکنش به این وضعیت تصریح کرده: ما شاهد سکوت روزمره عده ای در توئیتر هستیم و در تلاش برای مقابله با این وضعیت در دو سال گذشته بوده ایم. امروز برخی معتقدند تلاش ما کافی نبوده و به همین علت به سکوت خود ادامه داده اند. لذا ما تصمیم گرفتیم موضع جدی تری برای رعایت قوانین خود داشته باشیم و آنها را به طور کاملا جدی اعمال کنیم.

در سال های اخیر بسیاری از زنان و گروه های قومی، نژادی و مذهبی اقلیت نسبت به دریافت پیام های توهین آمیز در توئیتر اعتراض کرده اند. اما توئیتر برای مقابله با این وضعیت به طور جدی دست به کار نشده بود. باید منتظر ماند و دید توئیتر این بار واقعا با این مشکل مبارزه می کند یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج