۶۱۵۶۵۶
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

فروش بلیت ۲ میلیونی در مسیر مشهد - نجف

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی در واکنش به فروش بلیت دو میلیونی در مسیر هوایی مشهد- نجف گفت: این قیمت‌ها از سوی آژانس‌های مسافرتی غیرمجاز اعلام شده و این ارقام هرگز از سوی دفاتر مجاز اعلام نشده است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی در واکنش به فروش بلیت دو میلیونی در مسیر هوایی مشهد- نجف گفت: این قیمت‌ها از سوی آژانس‌های مسافرتی غیرمجاز اعلام شده و این ارقام هرگز از سوی دفاتر مجاز اعلام نشده است.

سعید ولی‌زاده اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری نرخ بلیت مشهد- نجف به صورت رفت و برگشت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مسیرهای یک طرفه ۷۵۰ هزار تومان است و هیچ‌ شرکتی نباید گرانتر از این قیمت اقدام به فروش بلیت کند.

وی ادامه داد: متقاضیان سفر به عتبات عالیات عراق در ایام اربعین در صورت اینکه تخلفی را از نظر قیمت مشاهده کنند باید به سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی اعلام کنند.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه مردم از دفاتر مسافرتی مجاز اقدام به خریداری بلیت زیارت اربعین ‌کنند، بیان کرد: در صورتی که اقدام به تهیه بلیت به صورت حضوری می‌کنند باید به دفاتری مراجعه کنند که‌آرم انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی را بر روی شیشه خود نصب کرده باشند و یا در درون آژانس مسافرتی خود تابلوی مجوز سازمان هواپیمایی کشور را داشته باشند.

ولی‌زاده یادآور شد: سازمان تعزیرات و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت پیگیر تخلفات آژانس‌ها در زمینه فروش بلیت هستند. ضمن اینکه اگر مردم قصد سفر با تورهای زیارتی را دارند باید در آژانس‌هایی ثبت‌نام ‌کنند که مجوز سازمان حج و زیارت را داشته باشند، چنانکه بسیاری از آژانس‌ها در محدوده اطراف حرم رضوی و راه‌آهن هستند که به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کنند.

وی گفت: دفاتر خدمات مسافرت هوایی شاد شرق، پیشگامان و رهبال آسمان در مشهد مجاز به فروش بلیت زیارت اربعین شدند، در صورتی که مردم به این دفاتر مراجعه کنند صددرصد بلیت با قیمت مصوب خریداری خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میلاد

      خیالتون‌راحت این پول از یک‌ ایرانی گرفته نشده بلکه از یک عراقی گرفته شده که بعد از عمل جراحی سخت نمتواند از راه زمینی به عراق برگردد و‌مجبوره بخاطر عمل جراحی از راه هوایی برگردد و اژانسهای هواپیمایی و هم مطب ها از این مواقع سوء استفاده میکنند و این اولین بار نیست و حتما اخرین بار نخواهد بود .. از طرف مزرعاوی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج