۶۱۵۷۴۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

تعویق غیرمنتظره اکران فیلم جدید بندیکت کامبربچ

ادامه تاثیر رسوایی هاروی واینستاین بر محصولاتش

با بالا گرفتن موج خشم و نفرت علیه اتهامات جنسی هاروی واینستاین، استودیوی مستقل واینستاین کمپانی برای گریز از شکست تجاری جدیدترین محصولش به نام «جنگ جریان»، تاریخ اکران این فیلم را به زمان نامشخصی در سال ۲۰۱۸ موکول کرد.

آی ‌سینما: با بالا گرفتن موج خشم و نفرت علیه اتهامات جنسی هاروی واینستاین، استودیوی مستقل واینستاین کمپانی برای گریز از شکست تجاری جدیدترین محصولش به نام «جنگ جریان»، تاریخ اکران این فیلم را به زمان نامشخصی در سال ۲۰۱۸ موکول کرد.
ادامه تاثیر رسوایی هاروی واینستاین بر محصولاتش

این درام تاریخی که با بازی بندیکت کامبربچ در نقش توماس ادیسون مقابل دوربین رفته، از ورق‌های اصلی واینستاین کمپانی برای شرکت در فصل جوایز امسال به شمار می‌رفت و قرار بود از ۲۴ نوامبر (سوم آذر) در سینماهای امریکا اکران شود. مایکل شانون و نیکلاس هولت هم به ترتیب نقش جرج وستینگهاوس و نیکلا تسلا را در این فیلم ایفا کرده‌اند.

دومین فیلم بلند آلفونسو گومز ریهون اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۱۷ اکران شد و واکنش‌های متفاوتی را از سوی منتقدان برانگیخت.

خبرگزاری ددلاین گزارش داده مایکل میتنیک نویسنده «جنگ جریان» (The Current War) از شرکت در نشست خبری این فیلم که پنج‌شنبه شب گذشته در جشنواره فیلم نیویورک برگزار شد، خودداری کرده است. منابع آگاه، رسوایی هاروی واینستاین موسس واینستاین کمپانی را دلیل انصراف میتنیک از حضور در این رویداد عنوان کرده‌اند. به عقیده فیلمنامه‌نویس «جنگ جریان»، در چنین شرایطی حضور در مراسمی که جنبه تبلیغاتی برای این فیلم دارد درست نیست.

«جنگ جریان» در حالی از فصل جوایز خارج می‌شود که دریافت نامزدی اسکار و مطرح شدنش در فصل جوایز می‌توانست به فروش این محصول فاخر در گیشه کمک شایانی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج