۶۱۵۸۶۶
۱۵ نظر
۵۰۰۷
۱۵ نظر
۵۰۰۷
پ

بازداشت حمله کنندگان به سفارت ایران در لندن

روز شنبه ۲۲مهرماه ۱۳۹۶ در روز تعطیلی اداری دو نفر از طرفداران سازماندهی شده‌ی گروه خود ساخته ای موسوم به "ری استارت" که به سفارت ایران در لندن حمله کرده بودند، توسط پلیس لندن دستگیر و برای بازجویی به بازداشتگاه منتقل شدند.

خبرگزاری ایسنا: روز شنبه ۲۲مهرماه ۱۳۹۶ در روز تعطیلی اداری دو نفر از طرفداران سازماندهی شده‌ی گروه خود ساخته ای موسوم به "ری استارت" که به سفارت ایران در لندن حمله کرده بودند، توسط پلیس لندن دستگیر و برای بازجویی به بازداشتگاه منتقل شدند.

این افراد تصویر محمد حسینی شومن برنامه‌ی فارسی در آمریکا را بر پشت لباس خود داشتند و نشان این گروه را نیز با رنگ بر دیوار ساختمان سفارت کشیدند.

این مجری چندی است که با تحریک هیجان جوانان به آنان دستور حمله به مساجد، مراکز اسلامی و نهادهای دولتی مستقر در ایران و خارج از کشور را صادر کرده است. دستگیری این افراد که با هماهنگی سفارت ایران در لندن و حضور به موقع پلیس لندن در محل سفارت صورت گرفت، باعث شد تا این دو مهاجم از وارد آوردن خسارات بیشتر که معمولا به آتش زدن ساختمان‌ها می انجامد، باز بمانند.

یکی از مسئولان پلیس لندن امروز ضمن حضور در محل سفارت ایران در لندن و تهیه گزارش از شرایط سفارت و خسارات وارد شده، ضمن تاکید بر ادامه بازجویی این دو نفر به منظور یافتن انگیزه‌ها و احیانا اعضای دیگر این گروه در انگلیس، بر اراده پلیس انگلستان برای تامین امنیت سفارتخانه‌های خارجی تاکید کرد.

این گروه اخیرا در حمله به مرکز اسلامی شهر منچستر، به ساختمان آن مرکز خسارات قابل توجهی وارد کرد و مهاجمین فیلمی را که خود از جریان حمله تهیه کرده بودند را در شبکه‌های مجازی منتشر ساختند.

به گفته پلیس، کشف ارتباط احتمالی این دو فرد دستگیر شده با مهاجمین در دیگر نقاط انگلیس نیز جزو موضوعات مهم برای پلیس انگلیس است.

بررسی موضوع از جمله امکان باز کردن پرونده قضایی مستقلی علیه اعضای این گروه و احیانا رهبر آنها در آمریکا در جریان رسیدگی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر روز فتنه ای جدید!!!

    • موسی

      این جوونا بامجری منحرف واقعا بدبختن

    • بدون نام

      موقعی که به یک مجری بی کیفیت و معلوم الحال لطف می شود که از طریق حضور خانوادگی در تلویزیون معرف شوند عاقبت آن وطن فروشی می شود لیاقت آنان هم آن که نوکری آمریکا و صهیونیسم را بکنند و به مردم و دین خود خیانت

    • بدون نام

      خاک بر سر مرتد و وطن فروش محمد حسینی خاک بر سرش بازم خیلی بی شرفه

    • اقا

      ما سفارت میخوایم چیکار

    • اقا

      ولش کنید

    • مشیری

      ببین بعضی ها به چه ابتذال و فلاکتی افتادن که رهبر شون شده یه دزد و دلقک و اون بهشون دستور میده که چکار بکنن.واقعآ جای تآسفه.

    • سید علی اکبر س

      سلام
      مایلم از این فرد به اصطلاح شومن که در حاال حاضر بجز ضربه زدن به حیثیت ابتدا خانواده خودش وبعد مملکت ما در جلوی کشورهای بیگانه هیچ چیز دیگری نیست کنی از خاطرات دوران سربازیش که باهم دریکی از یگانهای ارتش بودیم برایتان توضیخ بدم تا ماهیت این فرد برای همگان مشخص شود والند که مدرک تصیلیش دیپلم است و هیجگونه اطلاعات ساسی و یا حزبی و اصلا جز هیچ نهادی یا گروهی نیست بجز این دلقکهای جامعه که از روی ناچاری بخاطر در رفتن از زیربار خدمت به وطن اقدام به دلقکبازی زد خاطرم هست روزی که وارد خدمت شدیم همش میگفت از چراهی استفاده کنیم که پاسداری ندیم خودش میگفت بهترین کار اینه که خدمونو به ولقک بازی بزنیم بهمین خاطر ووسال سربازیشو بعنوان دلقک در تاتر پادگان برای سراز ها دلقک بازی در می اورد باور کنید سیاه باز ی میکند که البته بعد از خدمت هم به صدا وسیما رفت که خیلی زود دستش رو شد که سوادنداره اجبارا رفت دوبی حالا شنیدم سراز انریکا در اورده خبر نداره که اینجا مادرش یک سره دار ناله و نفرینش میکنه .جهت اطلاع عموم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی نوشتی از سواد اون میگی خودت سیکل هم بعید داشتی باشی!

    • دکتررضا

      امیدوارم پلیس انگلستان وایران برخوردقاطعی بااین جماعت سبک مغزونادان بنماید وفیلترینگ شبکه های اجتماعی برای یک هفته جهت کنترل اوضاع صورت گیرد

    • بدون نام

      چرا همه نظرات رو نمیگذارید

    • بدون نام

      بایدآزادبشن

    • بدون نام

      به طور نفرت انگیزی سانسور میکنی

    • بدون نام

      نفرت انگیز خوب اومدی

    • بدون نام

      چرا نظرات مخالف سانسور میکنی؟مگه آزادی بیان نیست....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج