جاباما
۶۱۶۱۸۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

چند خبر از صدا و سیما

برنامه صبحگاهی صبح بخیر ایران از شنبه ۲۹ مهر از شبکه یک روی آنتن می رود.

«صبح بخیر ایران» از ۲۹ مهر روی آنتن شبکه یک
برنامه صبحگاهی صبح بخیر ایران از شنبه ۲۹ مهر از شبکه یک روی آنتن می رود.
به گزارش روابط عمومی شبکه یک، علی هنرور تهیه کننده وکارگردان این برنامه اظهار داشت: سری جدید صبح بخیر ایران از جنس صبح و طراوات صبحگاهی است که فضایی شاد و مفرح خواهد داشت.
او درباره آیتم های برنامه گفت: صبح بخیر ایران برنامه ای کاملا صبحگاهی همراه با شور و اشتیاق بامدادی خواهد بود بنابراین همه آیتم ها این برنامه کوتاه است و تلاش کردیم زیاد دنبال حاشیه ها نرویم و حاشیه سازی هم نکنیم. هنرور تصریح کرد: موسیقی و هیجان صبحگاهی در دستور سری جدید صبح بخیر ایران است و از مصاحبه های طولانی و گفتگو محور خسته کننده پرهیز خواهیم کرد.
تهیه کننده صبح بخیر ایران درخصوص بخش های سری جدید این برنامه عنوان کرد: پزشکی، ورزشی و ورزش صبحگاهی، ایرانشناسی وگردشگری، آشپزی، روانشناسی، و ادبی و فرهنگستان از جمله بخش های این برنامه هستند. علی هنرور زمان پخش برنامه را از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۶:۳۰ صبح الی ۸ عنوان کرد و افزود: بخش ورزش صبحگاهی با سبکی جدید به همراه تصاویر خاص تقدیم بینندگان می شود.
در بخش ادبی و فرهنگستان هم هر روز یک محور ازجمله ریشه ضرب المثل ها، حکایت های فارسی و ایرانی و چه بگوییم و چگونه بنویسیم، مطرح می شود. اقبال واحدی، مبینا نصیری، میلاد شیران، فوژان احمدی، امیرحسین بابازاده و دکتر حسن زاده مجریان برنامه صبح بخیر ایران هستند که بخش ها و آیتم های گوناگون برنامه را همراه با کارشناسان و مهمانان، اجرا خواهند کرد. علی هنرور یادآور شد: گروه رستاک تیتراژ ابتدایی و مرتضی سرمدی تیتراژ پایانی برنامه را با نام "صبح بخیر ایران" خوانده اند. او درپایان گفت: به مروز زمان و با اضافه شده آیتم های جدید، مجریان و همکاران جدیدی هم به جمع برنامه می پیوندند.
صبح بخیر ایران به تهیه کنندگی و کارگردانی علی هنرور کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که از شنبه ۲۹ مهر پنج روز در هفته و ساعت ۶:۳۰ روی آنتن می رود.

معرفی داوران بخش شنیداری جشنواره فرهنگی هنری مردم و رادیو

داوران بخش شنیداری جشنواره فرهنگی هنری مردم و رادیو معرفی شدند.

به گزارش ستاد خبری جشنواره فرهنگی هنری مردم و رادیو، «ایران من»داوران انتخاب آثار بخش های شنیداری این جشنواره کار خود را آغاز کردند.

در بخش پادکست حسین معصومی ،مهدی ساعی ،شایسته جعفریان و محمد اسماعیل پور در بخش آنونس معصومه طبرستانی ،حسین معصومی و ساجد قدویان در بخش گزارش علی رشیدی ،نوید دانشور و فاطمه اقتداری در بخش مستند عاطفه بنایی ،عبدالله علایی و آرمان ستوده و در بخش طنز ساجد قدوسیان ،مهدی ساعی و ریحانه یزدادن دوست آثار را بررسی و داوری می کنند.

لازم به ذکر است داوران این جشنواره از تهیه کنندگان و برنامه سازان متبحر رادیو ایران هستند که در جشنواره مختلف رادیویی حائز رتبه شدند .

انتخاب آثار راه یافته به داوری نهایی تا دهم آبان ماه به طول می انجامد و روز ۱۵ آبان اسامی آثار راه یافته به داوری نهایی از طریق سایت جشنواره به نشانی اعلام می شود.

مخاطبان رادیو ایران و علاقمندان به شرکت در جشنواره فرهنگی هنری مردم و رادیو، «ایران من» تا پایان مهر فرصت دارند که آثار خود را با فرمت ها و قالب های مورد نظربه وب سایت جشنواره ارسال کنند.

«جشنواره ایران من» با بهره گیری از پشتوانه چهار ساله در حوزه برنامه سازی، هنر آفرینی و تلاش رسانه ای طراحی شده است و بر آن است تا زمینه های لازم را برای هنر نمایی مخاطبان در عرصه رسانه فراهم آورد و با استفاده از هم افزایی خلاقیت های ایشان ، از آثار هنری آنان برای ارتقاء کیفی برنامه های رادیو ایران بهره گیرد و دریچه ای تازه در راستای داد و ستد رسانه ای (تعامل) بگشاید.ضمن آنکه فرصتی را فراهم می سازد تا همگان بتوانند ذوق و خلاقیت و احساس خود را در ارتباط با فلات اقتدار و مهربانی ،ایران محک بزنند و جلوه هایی از رازهای این سرزمین را به نمایش در آورند.

نقد سریال «شکوه یک زندگی» در برنامه امشب «قاب نقد»
در برنامه امشب ۲۵ مهر قاب نقد، مجموعه تلویزیونی شکوه یک زندگی که پخش آن از شبکه دو سیما به اتمام رسیده است، با حضور عوامل تولید و منتقدین حوزه سینما و تلویزیون نقد و بررسی می شود.
به گزارش روابط عمومی شبکه یک، در این برنامه که با اجرای داریوش کاردان روی آنتن می رود، امیرعباس کنی تهیه کننده و رضا بهشتی کارگردان سریال شکوه یک زندگی مقابل آقایان عزیزالله حاج مشهدی و شهرام خرازی ها منتقدین تلویزیون سینما می نشینند تا در خصوص نقاط ضعف و قوت این اثر با هم گفتگو کنند. مجموعه تلویزیونی «شکوه یک زندگی» تکریم همسران شهدا و جاویدالاثرهایی است که با استقامت و امیدواری برای رسیدن خبر و نشانه‌ای از عزیزان‌شان، سال‌ها به تنهایی بارِ زندگی خود و فرزندان‌شان را به دوش کشیدند و شکوهِ یک زندگی را به نمایش گذاشتند.
داستان این سریال درباره یحیی معلم جوان روستا است که به عنوان نیروی داوطلب و مردمی، به جبهه‌های جنگ اعزام می‌شود، نارگل همسر جوانش که باردار است به همراه دو کودک خردسالش چشم انتظار بازگشت یحیی است که خبرهای مختلفی به نارگل می‌رسد، از شهادت تا مجروح شدن ودر نهایت خبر مفقودالاثر شدن یحیی…. بیتا سحرخیز، نازنین فراهانى، عبدالرضااکبرى، سوگل طهماسبى، حسام محمودى و مریم کاظمى بازیگران در این سریال ایفای نقش کردند. قاب نقد برنامه ای نقادگونه است که با هدف تحلیل و بررسی سریال های تلویزیونی شبکه های سیما که پخش آنها به اتمام رسیده است، پخش می شود.
برنامه"قاب نقد"به تهیه کنندگی مجید نادری و یونس قاسمی سه شنبه ها حوالی ساعت ۲۳:۱۰ از شبکه یک پخش می شود.

مناظره بر سر واردات کاغذ در برنامه این هفته «به اضافه مستند»

هشتمین قسمت از فصل دوم برنامه «به اضافه مستند» سه‌شنبه ۲۵ با پخش و بررسی مستند «کاغذ، یک درنگ مچاله» ساخته یاسر طالبی بر روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند سیما، در این قسمت و پس از پخش مستند، ابوالفضل روغنی گلپایگانی رئیس سندیکای تولید کنندگان کاغذ و مقوا و رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران و غلامرضا شجاع نماینده مصرف کنندگان کاغذ در کشور، مهمان برنامه خواهند بود و با موضوع تولید کاغذ در کشور و مزایا و معایب واردات آن سخن خواهند گفت. هم‌چنین، محمد تقی فهیم و آرش خوشخو به نقد و بررسی فرمی این اثر مستند خواهند پرداخت.

مستند «کاغذ یک درنگ مچاله» به وضعیت کلی تولید کاغذ در کشور، چگونگی تولید و چگونگی واردات آن می‌پردازد. در این مستند بحث‌ها و نظرات افراد مختلف در موضوع واردات و تولید کاغذ در کشور گرفته شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد. این مستند از محصولات مرکز مستند سوره و به کارگردانی یاسر طالبی است که برای اولین بار در شبکه مستند و در برنامه «به اضافه مستند» پخش و رونمایی خواهد شد.

برنامه به اضافه مستند با اجرای علی صدری نیا، تهیه کنندگی سید محمدحسین میری و کارگردانی محمدرضا رضاییان سه‌شنبه ۲۵ مهر ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد. بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۲۶ مهر ماه ساعت ۹ و جمعه ۲۸ مهر ماه ساعت ۱۳:۳۰ است.

«بار صلح» در هیسپان تی وی بر زمین گذاشته می شود

«کلودیا پاز یی پاز» دادستان وقت گواتمالا که موفق شد «افران ریوس مونت» دیکتاتور سابق این کشور را به خاطر نسل کشی دادگاهی کند، سوژه مستند «بار صلح» است که از هیسپان تی وی پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه هیسپان، مستند داستانی «بار صلح» (Burden of peace) مستندی پرتره و شخصیت محور است که حول داستان زندگی «کلودیا پاز یی پاز»، اولین دادستان گواتمالا می چرخد و زندگی، مشکلات و مصائب وی را به عنوان اولین دادستان زن در یکی از خطرناک ترین کشورهای جهان به لحاظ جرم و جنایت به تصویر می کشد .

در این مستند، کارگردان سعی کرده اقداماتی را که کلودیا برای اجرای عدالت و مبارزه با ظلم و فساد، مواد مخدر و جرائم مختلف انجام می دهد، به نمایش بگذارد.

در این مستند - داستانی ۷۷ دقیقه ای، کلودیا در مقام دادستان موفق می شود دیکتاتور سابق گواتمالا «افران ریوس مونت» را به خاطر نسل کشی دادگاهی کند و در طی چند سال، آمار فساد و جرائم را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

جوی بوینک و ساندر ویرکن؛ نویسندگی و کارگردانی مستند «بار صلح» را برعهده دارند. این مستند محصول سال ۲۰۱۴ و در دفتر مادرید هیسپان تی وی دوبله شده و آماده پخش از این شبکه است.

مستند داستانی «بار صلح» (Burden of peace) در ۴ قسمت حدودا ۲۰ دقیقه ای، از فردا چهارشنبه ۲۶ مهر به روی آنتن هیسپان تی وی می رود. ساعت ۷:۳۰ به وقت تهران به پخش اول این مستند اختصاص داده شده و ساعات ۱۴:۳۰، ۲۰:۳۰ و ۲:۳۰ بامداد روز بعد بازپخش آن صورت می گیرد.

«از واقعیت تا حقیقت» همراه با شبکه پرس تی وی

مستند «از واقعیت تا حقیقت» (From Reality to Truth) از تولیدات شبکه پرس تی وی، مشکلات و معضلاتی همچون فحشا و مصرف و توزیع مواد مخدر در محله ای در شهر ونکوور کانادا را به نمایش می گذارد

به گزارش روابط عمومی پرس تی وی، این مستند به کارگردانی اکبر ناظمی محصول سال ۲۰۱۵ شبکه پرس تی وی است و چالش ها، مسائل و آسیب های اجتماعی را در محله هیستینگز شهر ونکوور مورد بررسی قرار می دهد.

«از واقعیت تا حقیقت» بر این نکته تاکید دارد که حتی در کشورهای جهان اول نیز مشکلات و معضلات پیچیده ای وجود دارد و این مقوله فقط مختص به کشورهای به اصطلاح جهان سوم نیست. از این رو به کشوری همچون کانادا و شهر ونکوور در این کشور می پردازد که به زیبایی و آرامش معروف بوده و چندین بار نیز لقب بهترین مکان برای زندگی را از آن خود کرده است. با این حال این شهر، محله ای دارد به نام «هیستینگز» که ساکنین آن صدها معتاد و فروشنده مواد مخدر و فاحشه های بیمار هستند.

این مستند به خوبی نشان می دهد که در حالی که رسانه های غربی به دنبال سیاه نمایی در مورد کشورهای شرقی به ویژه ایران هستند و به بزرگ نمایی معضلات و مشکلاتی که بر این کشورها حاکم است، می پردازند، از مسائل و معضلات فاجعه باری که کشورهای غربی با آنها دست به گریبان اند، غافل بوده و انعکاس مناسبی از شرایط و وضعیت بد اجتماعی در آنها صورت نمی دهند.

مستند «از واقعیت تا حقیقت» چهارشنبه ۲۶ مهر ماه ساعت ساعت ۰۷:۰۰ به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. این برنامه در چهار نوبت چهارشنبه ساعت ۲۳:۰۰ ، پنجشنبه ساعت ۱۷:۰۰ ، شنبه ساعت ۱۲:۰۰ و یکشنبه ساعت ۰۳:۰۰ بامداد بازپخش می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج