۶۱۶۲۸۸
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

سریال در مرحله پیش تولید قرار گرفت

نگارش فیلمنامه فصل اول «شبکه» به پایان رسید

هومان فاضل با اعلام این خبر افزود: فیلمنامه حدود ۱۴ قسمت از این سریال آماده شده است، اما نگارش همچنان ادامه دارد. به این خاطر که سریال «شبکه» چهار فصل دارد که فصل اول رو به اتمام است و همزمان نگارش فصل دوم هم آغاز شده است.

بانی فیلم: هومان فاضل با اعلام این خبر افزود: فیلمنامه حدود ۱۴ قسمت از این سریال آماده شده است، اما نگارش همچنان ادامه دارد. به این خاطر که سریال «شبکه» چهار فصل دارد که فصل اول رو به اتمام است و همزمان نگارش فصل دوم هم آغاز شده است.
نگارش فیلمنامه فصل اول «شبکه» به پایان رسید
وی همچنین ادامه داد: «شبکه» جزء سریال هایی است که من سر فرصت آن را نوشته ام و فصل های تنوعی دارد.
وی همچنین خبر از آغاز پیش تولید سریال به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری داد و اظهار داشت: پیش تولید مدتی است که آغاز شده است و در حال مذاکراه با بازیگران هستیم، اما هنوز هیچ بازیگری انتخاب نشده است.
فاضل درباره زمان تولید نیز عنوان کرد: فیلمنامه ما وابسته به فصل خاصی نیست که بگویم برای از دست ندادن فصل، چه زمانی تولید را آغاز خواهیم کرد. بنابراین تعجیلی در ساخت وجود ندارد.
هومان فاضل نویسنده درباره عنوان سریال نیز گفت: «سارق روح» عنوان موقتی برای این سریال بود به «شبکه» تغییر کرد. سریال بر اساس طرحی از مرتضی اصفهانی به نگارش درآمده است و ما در مرحله تحقیق و نگارش هستیم و می توانم بگویم که نگارش این متن کار سختی است.
وی همچنین ادامه داد: این سریال نگاه تازه ای به آسیب های اجتماعی و امنیت اجتماعی دارد. بدین معنی که سریال امنیتی است، اما نگاه سیاسی ندارد.کاملا نگاه اجتماعی دارد. معضلاتی که امنیت اجتماعی را به خطر می اندازند که در این میان نیروهای امنیتی وارد عمل می شوند.
نویسنده سریال «آسمان من» همچنین افزود: داستان سریال ما یک شخصیت اصلی به نام نادر دارد که بازنشسته وزارت اطلاعات و استاد دانشگاه است.
وی درباره خلاصه داستان سریال نیز عنوان کرد: نادر عابدی همانطور که گفتم استاد دانشگاه و بازنشسته وزارت اطلاعات است که نگاهش به پدیده های اجتماعی نگاه پژوهشی و علت و معلولی است. به همین خاطر دوباره به محل کار خود باز می گردد و بررسی پرونده هایی را می پذیرد که از این طریق وارد داستان هایی می شود. در این میان تیمی که وی را در این ماموریت ها همراهی می کند، ترکیبی از همکاران جوانی است که دانشجوهای خودش هستند و نگاه موشکافانه ای به پرونده ها دارد.
وی در ادامه درباره اپیزودیک بودن کار نیز بیان کرد: نمی توانم بگویم کار اپیزودیک است. شاید تعبیر بهتر این باشد که ساختار مینی سریالی دارد و گاهی هر داستان در ۸ و یا ۱۰ قسمت تمام می شود.
فاضل در پایان نیز با اشاره به نگاه تحقیقی و پژ.هشی که در این سریال وجود دارد، بیان کرد: فصل اول بین ۳۰ تا ۳۵ قسمت است و نگاه تحقیق شده ای روی داستانها وجود دارد. اما اینکه به فصل های بعدی هم برسد را من در جریان نیستم وتهیه کننده و کارگردان و شبکه باید نظر بدهند.
«شبکه» عنوان جدیدترین سریال شبکه ۵ است که به قلم هومان فاضل و کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری به زودی وارد تولید خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج