۶۱۶۲۹۱
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

ماجراهای امیدبخش در طوفان‌های اخیر امریکا

در این مطلب داستان هایی از قهرمان‌های واقعی را خواهیم دید، کسانی که داستانشان الهام بخش، غم انگیز و دوست داشتنی است و به ما یادآوری می‌کنند که همیشه چیز‌ها و انسان‌های خوب در دنیا وجود دارند حتی هنگام مواجهه با فاجعه.

برترین ها - ترجمه از الهام مظفری: در مواجهه با تراژادی، به خصوص بلایای طبیعی مثل طوفان هایی کع اخیرا ایالات متحده، کارائیب و مکزیک را تحت تاثیر قرار دارد، احساس بیچارگی کردن کار آسانی است. هرچند امروزه با وجود کمپین‌های دیجیتال جمع آوری کمک‌های مالی و ارتباط با سازمان‌های محلی، کمک رسانی سریع و ممکن است. در این مطلب داستان هایی از قهرمان‌های واقعی را خواهیم دید، کسانی که داستانشان الهام بخش، غم انگیز و دوست داشتنی است و به ما یادآوری می‌کنند که همیشه چیز‌ها و انسان‌های خوب در دنیا وجود دارند حتی هنگام مواجهه با فاجعه.

محافظان حیوانات

در بسیاری از بلایای طبیعی، حیوانات خانگی، به خصوص آن هایی که ر‌ها شده اند شرایط سختی را تجربه می‌کند، چیزی که پناهگاه سگ جزیره که مالک آن سالی گیر است به خوبی آن را می‌دانست. این پناهگاه از دوستداران حیوانات کمک مالی جمع کرد تا بتواند هواپیمایی کرایه کند که ۳۰۰ حیوان را قبل از اینکه در طوفان گیر بیفتند نجات دهد.
ماجراهای امیدبخش در طوفان‌های اخیر امریکا
تغییر برنامه

زمان تراژدی برای برخی افراد به معنای زمان فداکاری است. چیزی که دو تکنسین پزشکی گارد ملی هوایی به خوبی می‌دانند. این زوج تصمیم گرفتند عروسی خود را یک هفته به تاخیر بیندازند تا به افراد تحت تاثیر طوفان ایرما کمک کنند.
ماجراهای امیدبخش در طوفان‌های اخیر امریکا

تله تون ستاره‌ها

تله تون برنامه تلویزیونی طولانی است که برای جمع آوری کمک‌های خیرخواهانه مردم برگزار می‌شود و در تله تون جمع آوری کمک برای افراد طوفان زده شخصیت‌های مشهور و برجسته‌ای مثل بیانسه، لئوناردو دی کاپریو حضور داشتند و در مجموع بیش از ۱۷۶ میلیارد تومان برای کمک به افرادی که تحت تاثیر طوفان‌های ایرما و هاروی قرار گرفته بودند جمع کردند.
ماجراهای امیدبخش در طوفان‌های اخیر امریکا
دوستان جدید

خط هوایی ساوت وست با کمک گروه‌های نجات ۶۴ سگ و گربه را از طوفان هاروی نجات داده و از تگزاس به سان دیگو بردند تا استرسی که از زندگی در پناهگاه‌های شلوغ تگزاس پیدا کرده بودند را از آن‌ها دور کنند. این حیوانات در کالیفرنیا در پناهگاه نگهداری می‌شوند تا بتوانند خانه جدیدی پیدا کنند.
ماجراهای امیدبخش در طوفان‌های اخیر امریکا
قهرمانان شهرهای کوچک

پِری در جورجیا ممکن است روی نقشه فقط یک نقطه باشد، اما پر از قلب‌های بزرگ است. ساکنان این شهر کوچک دست در دست هم دادند از مهاجرانی که طی طوفان ایرما خانه‌های خود را تخلیه کردند میزبانی و پذیرایی کنند. بسیاری از آن‌ها اخرین سرمایه خود را صرف رسیدن به پِری کرده بودند.
ماجراهای امیدبخش در طوفان‌های اخیر امریکا
کنسرت‌های خیرخواهانه

خواننده و آهنگساز جک جانسون تور پاییزی خود را به فرصتی برای هدایت کمک‌های مالی تبدیل کرد تا افراد آسیب دیده در طوفان را نجات دهد.

ماجراهای امیدبخش در طوفان‌های اخیر امریکا
دست در دست هم

هنگام تراژدی، مهم است که همه اعضای جامعه قدمی بردارند و در حد توانشان کمک کنند و یک راهبه در میامی با تمیزکردن جاده‌ها برای کمک به پیشگیری از آسیب به دیگران گام بزرگی برداشت.

ماجراهای امیدبخش در طوفان‌های اخیر امریکا
تلاش یک زن

این زن ثابت می‌کند که هرکسی می‌تواند تفاوت ایجاد کند: نویسنده و مجری ویدئویی، کارا فرانکر به جمع آوری کمک‌های مالی برای حمایت از تلاش‌های امدادی فلوریدا پرداخت. او سبدهای ساحلی ساخت و ۱۰۰ درصد سودش را به تلاش‌های امدادی اهدا کرد.
ماجراهای امیدبخش در طوفان‌های اخیر امریکا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مقایسه کار درستی نیس اما واقعا ماهم موقع بلایای طبیعی اینکارارو میکنیم؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج