جاباما
۶۱۶۳۱۸
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

هرچه سریع‌تر ویندوزتان را آپدیت کنید

روز گذشته در خبرها به این موضوع اشاره شد که راهی برای هک شبکه‌های وای-فای که با پروتکل‌های WPA و WPA۲ رمزگذاری شده بودند پیدا شده؛ حالا مایکروسافت به این موضوع اشاره کرده که مشکل به وجود آمده را روی کامپیوترهای ویندوزی برطرف کرده است.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: روز گذشته در خبرها به این موضوع اشاره شد که راهی برای هک شبکه‌های وای-فای که با پروتکل‌های WPA و WPA۲ رمزگذاری شده بودند پیدا شده که تقریبا تمام دستگاه‌ها را مورد هدف قرار داده است.
هرچه سریع‌تر ویندوزتان را آپدیت کنید
در واقع هکرها با این روش می‌توانند بدون اینکه رمز عبور یک شبکه وای-‌فای را داشته باشند به اطلاعات کاربران و تمام دستگاه‌هایی که شبکه متصل هستند، دسترسی داشته باشند. این مشکل تمام کامپیوترها ویندوز، مک، لینوکس و تمام گوشی‌های اندرویدی و iOS را در خطر قرار می‌دهد.

حالا مایکروسافت به این موضوع اشاره کرده که مشکل به وجود آمده را روی کامپیوترهای ویندوزی برطرف کرده است. این شرکت اعلام کرد که به‌روزرسان امنیتی جدیدی منتشر کرده که کاربران کامپیوترهای ویندوزی می‌توانند از آن‌ استفاده کنند تا این مشکل دستگاه‌هایشان را آلوده نکند. مایکروسافت گفته افرادی که امکان به‌روزرسان خودکار کامپیوترهایشان را فعال کرده‌اند، هم اکنون می‌توانند این به‌روزرسان را نصب کنند.

البته خطر اصلی در کمین گوشی‌های اندرویدی و سیستم‌های لینوکس است. گفته شده ۴۱ درصد گوشی‌های اندرویدی در خطر این مشکل امنیتی جدید قرار گرفته‌اند. شرگت گوگل هم قول داده که در طول هفته‌های آینده به‌روزرسانی برای گوشی‌های اندرویدی عرضه کند که این مشکل را برطرف کند.

سازمان Wi-Fi Alliance به این موضوع اشاره کرده که مشکل به‌وجود آمده با به‌روزرسان نرم‌افزاری بسیاری از مودم‌های وای-فای برطرف می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج