جاباما
۶۱۶۳۶۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

عضویت ابتکار در ستاد « اقتصاد مقاومتی»

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با تاکید بر اشتغال زنان سرپرست خانوار و نرخ بالای بیکاری در میان زنان تحصیل کرده گفت: در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی تصمیم گرفته شد تا در کارگروه خاصی به این موضوعات پرداخته و در برنامه ریزی های ستاد اقتصاد مقاومتی سهم زنان نیز دیده شود.

خبرگزاری ایسنا: معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با تاکید بر اشتغال زنان سرپرست خانوار و نرخ بالای بیکاری در میان زنان تحصیل کرده گفت: در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی تصمیم گرفته شد تا در کارگروه خاصی به این موضوعات پرداخته و در برنامه ریزی های ستاد اقتصاد مقاومتی سهم زنان نیز دیده شود.
معصومه ابتکار طی پیامی در کانال تلگرامی خود از عضویت در ستاد اقتصاد مقاومتی خبر داد.

در این پیام آمده است:

«با عضویت در ستاد اقتصاد مقاومتی ضرورت ها برای فعالیت زنان در این حوزه دنبال می شود. پس از عضویت معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در ستاد اقتصاد مقاومتی که هفته گذشته صورت گرفت، امروز این معاونت برای اولین بار در جلسه ستاد حضور یافت.

در این جلسه به ریاست دکتر جهانگیری، گزارشی کلی از آمار اشتغال در کشور مطرح شد که شامل اشتغال زنان هم بود. با این حال ضرورت داشت که به لزوم ارایه آمار به تفکیک جنس در گزارش ها اشاره و بر توجه به اشتغال زنان به ویژه زنان سرپرست خانوار و نرخ بالای بیکاری در میان زنان تحصیل کرده نظر به ورودی ۵۵ درصدی دختران به دانشگاهها تاکید کنم.

قرار شد کارگروه خاصی به این موضوع بپردازد که در برنامه ریزی های ستاد اقتصاد مقاومتی سهم زنان دیده شود.

در این جلسه البته مطرح شد که اشتغال زنان در دو سال گذشته افزایش یافته است.

گزارش عملکرد معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده در حوزه اقتصاد مقاومتی طی دولت یازدهم هم برای همه اعضای ستاد توزیع شد که مورد استقبال قرار گرفت.بی تردید زنان به عنوان بخش عظیمی از جمعیت با نقش های مختلف، می توانند در رونق و تغییرات اساسی در وضعیت اقتصادی کشور موثر واقع شوند.

معاونت امور زنان و خانواده از ابتدای دولت یازدهم اقداماتی را براساس مولفه های سیاست اقتصاد مقاومتی از طریق همکاری با دستگاههای اجرایی ملی- استانی و سازمان های مردم نهاد به انجام رسانید که اهم آنها در کتاب اطلاع نگاشت معاونت با عنوان عملکرد معاونت در حوزه اقتصاد مقاومتی به چاپ رسیده است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرد نان آور خانه است نه زن اشتغال مردها واجب تر از زنان می باشد البته مشاغلی هست که مختص بانوان می باشد چون پرستاری دبیری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج