۶۱۶۳۷۸
۲ نظر
۵۰۸۵
۲ نظر
۵۰۸۵
پ

برزو ارجمند از تجربه روحانی شدن می گوید

برزو ارجمند پس از مدتها که در مجموعه های طنز به کارگردانی مهران مدیری ایفای نقش می کرد، در سریال «سر دلبران» ایفاگر یک نقش کاملا جدی است.

بانی فیلم: برزو ارجمند پس از مدتها که در مجموعه های طنز به کارگردانی مهران مدیری ایفای نقش می کرد، در سریال «سر دلبران» ایفاگر یک نقش کاملا جدی است.
برزو ارجمند از تجربه روحانی شدن می گوید
نقش یک روحانی که محوریت سریال است. روحانی جوانی که در یزد به اتفاق خانواده اش زندگی می کند و درگیر چالش هایی در زندگی و کار خود می شود. وی که از همکاری مجدد با محمدحسین لطیفی ابراز رضایت می کرد، در گفت و گو با بانی فیلم از نقشی که در این سریال بازی می کند و تجربه متفاوتی که کسب کرده گفت که در ادامه می خوانید:

پس از مدتها البته بعد از «معراجیها» در نقش یک روحانی ظاهر شده اید. در این باره توضیح می دهید؟

من اصولا عادت ندارم که درباره نقشی که بازی می کنم، توضیح بدهم. اینکه ان نقش بد است با خوب است. قطعا نقش خوبی بوده و دوست داشتم که بازی کردم. ضمن اینکه این کار هیچ ربطی به آن نقشی که من در «معراجیها» بازی کردم، ندارد. در آن کار جنگ و فرمانده و آن فضا بود، ولی اینجا زندگی هست و مردم و مسجد. بنابراین خیلی با هم متفاوت است. اما این سریال چند نکته دارد.

بله گوش می کنیم.

آقای لطیفی کارگردانی است که من بیشترین همکاری را با او در کارنامه کاری ام دارم و یکی از دلایل حضورم در این کار خود کارگردان بود. دوم اینکه این سریال قرار است در ماه رمضان پخش شود و من به شدت به دعای خیر مردم هنگام افطار معتقدم و سوم اینکه این متن پس از مدتها من را قلقلک داد. چون راجع به آدمها و فضایی حرف می زنیم که داریم فراموش می کنیم. چون عادت کرده ایم به سریال های آپارتمانی و بدون دغدغه و با سرعت ساختن و کیفیت را فدای کمیت کردن. این هم برای من نکته مهمی بود. از طرفی ما پس از مدتها سریالی را کار می کنیم که ۸ ماه است از تهران دور هستیم.
این اتفاق کمتر در کارهای ما می افتد. البته سختی های خودش را دارد، اما فضای کار متفاوت و لذت بخش است. نکته آخر اینکه من بچه مشهد هستم و زمانی که بچه بودم، با دوستانم حرم می رفتیم و در آنجا کتاب می خواندیم و بحث می کردیم. آنجا بود که با چند روحانی آشنا شدیم و برایشان جالب بود که ما از مدرسه فرار می کنیم و حرم می آییم و کتاب می خوانیم. روحانی که من در این سریال بازی می کنم، شبیه یکی از آن روحانی هاست که الان در میان ما نیست.
بخش سخت بازی شما در این نقش کجاست؟

بخش سخت این ماجرا باورپذیری نقش بود. به هر حال بازی در این نوع نقش ها خطوط قرمزی دارد که باید رعایت شود. ضمن اینکه طول نقش هم جزو سختی های آن بود.

آقای لطیفی که به خاص بودن این نقش خیلی تاکید داشتند. بنابراین ویژگی های این شخصیت با شما در تنهایی و خلوت شما چه کرده است؟

اول اینکه ما به دلیل اینکه در شهرستان کار می کنیم و ماه هاست که در یزد ساکن شده ایم، برخوردها و عکس العمل های مردم برای ما خیلی جالب است. روزهای اولی که من و آقای لطیفی آمدیم، ما هر روز لباس روحانی می پوشیدیم و بین مردم می رفتیم و قدم می زدیم و دنبال عکس العمل های مردم بودیم.
آقای لطیفی دوست روحانی داشتند که نزد او می رفتیم و با هم صحبت و مشورت می کردیم. کتاب می خواندم و تهیه کننده یک سری دعا برای من می فرستاد که می خواندم. نهج البلاغه آقای مطهری را دوباره خواندم و فیلمنامه را به خودم نزدیک کردم و خودم را به نقش. البته امیدوارم نتیجه خوبی حاصل شود. چون خیلی برای این کار زحمت کشیدیم و تلاش کردیم.

خودتان چه پیش بینی از بازخورد مخاطب و ارتباطی که با ان برقرار می کند، دارید؟

احساس همه ما که در این سریال حضور داریم و تلاش می کنیم خروجی خوبی داشته باشد، این است که می تواند به خوبی با مخاطبان ارتباط برقرار کند. به هر حال محمدحسین لطیفی کارگردانی است که تجربیات خوبی در این زمینه دارد و وقتی به کارنامه اش نگاه می کنید سریال های «صاحبدلان»، «وفا»، «سفر سبز» و «نردبام آسمان» را می بینید. یعنی مخاطبش را می شناسد و بی گدار به آب نمی زند. این کار هم ۸ یا ۹ کاری است که من برای ماه مبارک رمضان کار می کنم. به شدت شما تاثیر دعای مردم را می بینید. خیلی برای من لذت بخش است. به عینه قدرت دعا را در کار می بینید و من بارها تجربه اش کردم.

به اتفاق جالبی هم برخورد کرده اید؟ آن هم در برخورد با مردم زمانی که با لباس روحانی میان آنها می رفتید؟

بله اتفاقا یکی من را نشناخت و سوال شرعی از من پرسید.

پس یعنی شما را با این لباس باور کرده اند؟

امیدوارم همین طور باشد و سریال پرمخاطبی شود و تلاش همه اعضای گروه نتیجه بدهد.
برزو ارجمند از تجربه روحانی شدن می گوید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فیلم مهران مدیری همش عااااااللللللیه

    • مهدئ

      بعضی بازیگرها واسه پول هرنقشی روبازی میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج