۶۱۶۶۰۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

اگر آزاده هستید، مراقب توفان باشید!

آیدین سیارسریع در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: بیست و ششم مهر۹۶ را در حالی شروع می‌کنیم که طبق اخبار و پیش‌بینی‌ها در اقصا نقاط کشور قرار است توفان به راه بیفتد. چند توصیه با توجه به کار و شغل‌تان عرض می‌کنیم، حتما جدی بگیرید.

آیدین سیارسریع در ستون طنز روزنامه قانون نوشت:

بیست و ششم مهر۹۶ را در حالی شروع می‌کنیم که طبق اخبار و پیش‌بینی‌ها در اقصا نقاط کشور قرار است توفان به راه بیفتد. چند توصیه با توجه به کار و شغل‌تان عرض می‌کنیم، حتما جدی بگیرید.

اگر مسئول هستید، زن و بچه‌تان را بفرستید بروند کشورهایی که توفان نیست و مردم در آرامش به سر می‌برند.

اگر مجری تلویزیون هستید، این روزها اصلا وارد پارک و فضاهای سبز نشوید. اگر هم وارد می‌شوید با لباس غواصی بروید که باد نتواند ببرد، نوشیدنی هم نبرید، اگر می‌برید دقت داشته باشید آرم زمزم روی بطری هک شده باشد.

اگر بازیگر زن هالیوودی هستید، کلاه‌تان هم افتاد برنگردید... فرار کنید که ممکن است توفانش هاروی باشد. اگر دلواپس هستید، توفان را به برجام ربط دهید و تیتر بزنید: این هم از آثار برجام! اگر ريیس‌جمهور هستید، سعی کنید معرفی نشدن وزیر علوم را با توفان توجیه کنید و بگویید: اِ... وزیر پیشنهادی همین‌جا بود. چی شد؟ توفان برد؟ ای بابا... ایشالا دفعه بعد.

اگر وزیر نفت هستید، در واکنش به استخدام دختر نماینده مجلس در وزارت نفت بگویید: ما ایشون رو نمی‌شناسیم، توفان آوردش اینجا. با همه این اوصاف امیدواریم قضیه توفان هم به خیر بگذرد. اتفاق خوبی که روز گذشته افتاد، عذرخواهی آقای قرائتی از آقای دوربینی بود و اتفاق تلخی که افتاد، واکنش سعیدسهیلی به این قضیه بود که عنوان کرد آقای دوربینی را برای فیلم بعدی‌اش جلوی دوربین می‌برد! احتمالا قصه فیلم این‌گونه خواهد بود که ۶۵دقیقه آقای دوربینی می‌رقصد و کلمات رکیک را به صورت بامزه ادا می‌کند. حدود۲۰ دقیقه آخر فیلم هم جلوی دوربین ایستاده و اقدام به سر دادن شعارهایی علیه فساد اقتصادی موجود در کشور و ظلم‌هایی که بر او رفته می‌کند.

خبر دیگر آن است که خانم شکیرا از علاقه‌مندان به ورزش فوتبال اعلام کردند که بیشتر فوتبالیست‌ها مزدور هستند اما پیکه وفادار است. با توجه به ادبیاتی که خانم شکیرا وارد فوتبال کردند، احتمال دارد که در آینده همسران بقیه فوتبالیست‌ها، دیگران را جاسوس، آلت‌دست‌بیگانه، لیبرال‌خودفروخته، وطن‌فروش، بی‌هویت التقاطی و... خطاب کنند.

لذا با عنایت به شایستگی‌ها و توانایی‌هایی ایشان، دعوت می‌کنیم برای کار در برخی رسانه‌ها یک سری به کشور پرافتخار ما بزند و با آخرین ورژن ناسزاهای سیاسی، ورزشی آشنا شود. به هرحال ما در بعضی مسائل به خودکفایی رسیده‌ایم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه بیمزه.

    • بدون نام

      ازاده نامداری ریا کار ننگ بر تو باد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج