۶۱۶۶۵۲
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

چمنیان: کلاس فوتبال اسپانیا برای همه مشخص است

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران معتقد است باشگاه‌ها باید به بازیکنان جوان بهای بیشتری بدهند.

خبرگزاری تسنیم: عباس چمنیان در خصوص صعود تیم فوتبال نوجوانان ایران به مرحله یک چهارم جام جهانی ۲۰۱۷ در تماس تلفنی با رادیو ورزش اظهار داشت: خیلی خوشحالم که موفق شدیم به جمع ۸ تیم برتر جام جهانی راه پیدا کنیم هرچند از قبل پیش‌بینی کرده بودیم که مقابل مکزیک کار سختی خواهیم داشت و می‌دانستیم که در این مراحل یک برد و یک باخت می‌تواند به منزله ماندن یا نماندن در جام جهانی باشد و طبیعتاً همه تیم‌ها تلاش می‌کنند که با پیروزی از میدان خارج شوند.

وی در خصوص دیدار روز گذشته (سه‌شنبه) مقابل مکزیک نیز توضیح داد: باتوجه به اینکه موفق شدیم از همان ابتدا بازی با ۲ گل پیش بیفتیم ولی می‌دانستیم که مکزیک قطعاً عقب نخواهد نشست و فشار زیادی وارد می‌کند که به یک گل هم دست پیدا کردند و کار ما را برای نیمه دوم سخت کردند اما ما با انسجام تیمی که مخصوصاً در خط دفاعی داشتیم توانستیم در نیمه دوم حملات حریف را کنترل کنیم.علاوه براین در این نیمه موقعیت‌های خوبی هم بوجود آوردیم که نشد از آنها استفاده کنیم.

چمنیان ادامه داد: موفق شدیم مکزیک را کنترل کنیم مخصوصاً مهاجم‌های خطرناک این تیم را مهار کردیم و توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم و به جمع ۸ تیم برتر مسابقات راه پیدا کنیم. این شانس خوبی است برای قرار گرفتن ستاره‌های تیم ما در سطوح مختلف فوتبال کشور که باشگاه‌ها بتوانند با یک نگاه قابل احترام‌تری به این جوان‌ها و استعداد‌ها نگاه کنند و باعث رشد این استعداد‌ها باشند تا فوتبال کشورمان در همه سطح‌ها به موفقیت برسد.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران درباره‌ی بازی بعدی تیم ایران مقابل اسپانیا نیز تصریح کرد: باید در یک چهارم نهایی با اسپانیایی بازی کنیم که مشخصاً بازی دشواری برای ما خواهد بود. اسپانیا تیم منظم و منسجمی است و کلاس فوتبال این کشور هم که برای همه مشخص است.

وی خاطرنشان کرد: از همه مردم خوب ایران در این چهار بازی که با نفس گرم‌شان ما را دعا کردند و مورد حمایت قرار دادند ممنونیم و امیدوارم این حمایت‌ها در ادامه هم وجود داشته باشد. همچنین از رسانه‌ها تشکر می‌کنم که فضای مثبتی را در کشور برای نوجوانان فراهم کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      موفق باشید انشاء الله با جام برگردین

    • خاسر

      سلام،کار تمامی بازیکنان وکادرفنی عالی ،عالی وخیلی خیلی خوب بوده،اما اگرکمی هم در زمان ضدحمله به تیم ها بیشترکاربشه احتمال رسیدن جز چهارتیم خیلی بیشترخواهدشددیروز درضدحمله به تیم مکزیک برنامه خاصی وجودنداشت وبچه ها علرغم تلاش و دوندگی خیلی زیادموقعیت های فراوانی هم بوجود اوردندکه بعلت عدم دقت وهماهنگی لازم همه انهارا از دست دادند امیدواریم دربازی بااسپانیا نتیجه خوبی بگیرید درود برهمه شماعزبزان که دل مردم راشادکردید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج