۶۱۶۸۳۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

معرفی سرفیس بوک ۲؛ جدال با مک‌بوک‌های اپل

نسل جدید لپ‌تاپ‎های سرفیس بوک از نظر طراحی تغییراتی داشته است؛ مشخصات سخت‌افزاری آن ارتقاء پیدا کرده و ماندگاری شارژ باتری افزایش یافته است. همچنین، مایکروسافت سرفیس‌ بوک ۲ را در دو اندازه به بازار عرضه می‌کند.

وب سایت جی اس ام - محمد جهانی: شرکت مایکروسافت، به‌تازگی نسل جدید لپ‌تاپ‌های پرچمدار سرفیس‌ بوک را معرفی کرده است. نسل جدید لپ‌تاپ‎های سرفیس بوک از نظر طراحی تغییراتی داشته است؛ مشخصات سخت‌افزاری آن ارتقاء پیدا کرده و ماندگاری شارژ باتری افزایش یافته است. همچنین، مایکروسافت سرفیس‌ بوک ۲ را در دو اندازه به بازار عرضه می‌کند.
معرفی سرفیس بوک 2؛ جدال با مک‌بوک‌های اپل

در نگاه اول، سرفیس بوک ۲ شباهت‎های زیادی به نسل قبل دارد؛ با این‌حال، تغییرات جزئی در طراحی آن اعمال شده است. به عنوان مثال، لولاها و صفحه‌کلید بهبود پیدا کرده است. مانند نسل قبل، همچنان امکان جدا کردن نمایشگر از صفحه‏‌کلید وجود دارد.

همان‌طور که گفته شد، لپ‌تاپ سرفیس بوک ۲ در دو مدل راهی بازار خواهد شد. مدل ۱۳.۵ اینچی و مدل ۱۵ اینچی، حق انتخاب بیشتری به کاربران می‌دهند و می‌توانید بسته به نیاز خود، یکی از این دو مدل را خریداری کنید. مدل ۱۳.۵ اینچی به نمایشگری با رزولوشن ۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل مجهز شده و رزولوشن نمایشگر مدل ۱۵ اینچی، ۳۲۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل است.
معرفی سرفیس بوک 2؛ جدال با مک‌بوک‌های اپل

لپ‌تاپ‌های سرفیس بوک ۲ با نمایشگر لمسی همراه شده‌اند و همچنین با قلم سرفیس پن جدید و سرفیس Dial سازگاری دارند. مدل ۱۵ اینچی سرفیس بوک ۲ از خنک‌کننده مجزا برای نمایشگر در هنگام استفاده از آن به عنوان تبلت و خنک‌کننده دیگر در صفحه‌کلید برای خنک‌ نگه‌داشتن دستگاه در هنگام پردازش محتوای سنگین، بهره می‌گیرد. با این‌حال، مدل ۱۳ اینچی با پردازنده Core i۷، تنها از خنک‌کننده در صفحه‌کلید بهره می‌گیرد؛ مدل ۱۳ اینچی لپ‌تاپ جدید مایکروسافت با پردازنده Core i۵ فاقد خنک‎کننده است.

لپ‌تاپ‏های جدید مایکروسافت از جمله مدل ۱۳ و ۱۵ اینچی، از پردازنده نسل هشتمی Core i۷-۸۶۵۰U اینتل با چهار هسته پردازشی استفاده می‎کند که با فناوری Turbo Boost همراه شده است و باعث می‌شود تا هسته‌های پردازشی روی فرکانس ۴.۲ گیگاهرتز عمل کنند. نسخه ارزان‌قیمت مدل ۱۳ اینچی لپ‌تاپ سرفیس‌بوک ۲ تنها با پردازنده نسل هفتمی Core i۵-۷۳۰۰U در دسترس قرار خواهد گرفت.
معرفی سرفیس بوک 2؛ جدال با مک‌بوک‌های اپل

در رابطه با تراشه گرافیکی به‌کار گرفته شده در لپ‌تاپ‌های سرفیس بوک ۲، باید گفت که مدل ۱۳.۵ اینچی با پردازنده کیبی لیک به GPU اختصاصی Intel HD Graphics ۶۲۰ مجهز شده است و می‎توانید مدل مجهز به پردازنده کافی لیک را با GPU قدرت‌مندتر Intel UHD Graphics ۶۲۰ یا کارت گرافیک اختصاصی GeForce GTX ۱۰۵۰ با دو گیگابایت حافظه اختصاصی سفارش دهید.
مدل ۱۵ اینچی نیز به جی‌پی‌یو (واحد پردازش گرافیکی) Intel UHD Graphics ۶۲۰ مجهز شده است و در صورت تمایل، نسخه قدرت‏مندتر آن با کارت گرافیکی GeForce GTX ۱۰۶۰ با شش گیگابایت حافظه اختصاصی از طریق وب‌سایت رسمی مایکروسافت قابل خریداری است.
معرفی سرفیس بوک 2؛ جدال با مک‌بوک‌های اپل

مدل ۱۳.۵ اینچی و ۱۵ اینچی لپ‌تاپ سرفیس بوک ۲ در سه مدل با ۲۵۶، ۵۱۲ و ۱ ترابایت حافظه SSD عرضه خواهد شد. همچنین نسخه‌ی پایه‌ آن‌ها به هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR۳ با فرکانس ۱۸۶۶ مگاهرتز مجهز شده است؛ البته امکان خریداری مدل مجهز به ۱۶ گیگابایت حافظه رم وجود دارد.

لپ‌تاپ‌های جدید مایکروسافت دو درگاه USB-A 3.0، یک پورت یواس‌بی سی، اسلات حافظه SD، جک هدفون و پورت اختصاصی سرفیس به منظور شارژ دارند. همچنین خبری از درگاه تاندربولت به همراه لپ‌تاپ‌های جدید مایکروسافت نیست.
مایکروسافت مدعی است که از نظر شارژدهی، لپ‌تاپ سرفیس بوک 2 نسبت به نسل قبل ارتقا پیدا کرده است؛ به همین جهت، می‌توانید با یک‌بار شارژ تا 17 ساعت به طور مداوم با اتصال نمایشگر به صفحه کلید به تماشای ویدیو بپردازید و در حالت تبلت، این شارژدهی باتری برای تماشای مداوم ویدیو به 5 ساعت کاهش پیدا می‌کند.
معرفی سرفیس بوک 2؛ جدال با مک‌بوک‌های اپل

مدل ۱۵ اینچی سرفیس‎بوک ۲ با قیمت پایه ۲۴۹۹ دلار عرضه خواهد شد و نسخه ۱۳.۵ اینچی نیز ۱۴۹۹ دلار قیمت‎گذاری شده است. دریافت سفارش برای لپ‌تاپ جدید مایکروسافت از تاریخ ۹ نوامبر آغاز می‌شود و سفارش مشتریان برای لپ‌تاپ‌های جدید سرفیس بوک ۲ با نمایشگر ۱۳.۵ و ۱۵ اینچی در تاریخ ۱۶ نوامبر ارسال خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج