۶۱۶۸۶۵
۱ نظر
۵۱۴۱
۱ نظر
۵۱۴۱
پ

چند خبر از صدا و سیما

پخش مشروح دیدار نخبگان جوان علمی کشور با رهبر انقلاب امشب از شبکه یک جمعی از استعدادهای برتر و نخبگان جوان کشور صبح امروز چهارشنبه ۲۶ مهر با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بانی فیلم: پخش مشروح دیدار نخبگان جوان علمی کشور با رهبر انقلاب امشب از شبکه یک
جمعی از استعدادهای برتر و نخبگان جوان کشور صبح امروز چهارشنبه ۲۶ مهر با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی شبکه یک، مشروح این دیدار امشب پس از بخش خبری ساعت ۲۱ از این شبکه پخش خواهد شد.

معرفی داوران بخش های غیر شنیداری جشنواره ایران من

داوران بخش غیر شنیداری جشنواره فرهنگی هنری مردم و رادیو معرفی شدند.

به گزارش ستاد خبری جشنواره فرهنگی هنری مردم و رادیو، «ایران من»داوران انتخاب آثار بخش های غیر شنیداری این جشنواره کار خود را آغاز کردند.در بخش متن ژیلا عبدالحسین، علی اصغر شیرانی، مهناز منعم دربخش داستانک شاهرخ باقری نژاد، نرگس الهی، سارا آقامحمدی در بخش شعر شهاب نادری، زهرا صالحی، لیلا حسین پور در بخش عکس ابوذر ابراهیم، نیلوفرخلیلی، محمد کیانی آثار را بررسی و داوری می کنند.

بخش های موسیقی، کاریکاتور و فضای مجازی انتخاب آثار ندارند و تمام آثار راهی داوری نهایی می شوند.

انتخاب آثار راه یافته به داوری نهایی تا نیمه آیان ماه به طول می انجامد و روز ۱۵ آبان اسامی آثار راه یافته به داوری نهایی از طریق سایت جشنواره اعلام می شود. مخاطبان رادیو ایران و علاقمندان به شرکت در جشنواره فرهنگی هنری مردم و رادیو، «ایران من» تا پایان مهر فرصت دارند که آثار خود را با فرمت ها و قالب های مورد نظربه وب سایت جشنواره ارسال کنند.

ساناز سماواتی و شبنم قلی خانی در پارک ساعى

مهدی ساعی تهیه کننده برنامه «پارک ساعی» درخصوص این برنامه اظهار داشت : پارک ساعی پارکی در رادیو ایران است که ستاره های سینما مهمان آن می شوند.این جمعه ساناز سماواتی به همراه شبنم قلی خانی مهمان پارک ساعی است.

به گزارش شبکه رادیویی ایران،ساعی با بیان اینکه «پارک ساعی» توسط برگزیدگان فصل اول مسابقه یک دو صدا رادیو ایران ساخته میشود وتاکنون هنرمندانی مختلفی مهمان این برنامه بودند ،تصریح کرد:پارک ساعی از بخش های مختلفی همچون سبانامه که درآن مهمانان ویژه برنامه به صورت طنزمعرفی می شوند .«تا ما شدن» ،«ده چی» و »طناب» ،«همسفر» و «شیرین مثل کودکی»تشکیل شده است.

در این برنامه ساناز سماواتى می گوید: وقتى کسى که در لاله زار لامپ مى فروشد، تصویربردار مى شود و آبلیموفروش محل ،صدابردار و دختر خاله سرمایه گذار بازیگر، ما باید هم بیکار باشیم و کمتر دیده بشویم.

«پارک ساعی» جمعه ها ساعت ۱۹الی۲۰ به تهیه کنندگی مهدی ساعی وبا اجرای سهند داداشی نسب عمران ازرادیو ایران پخش می شود.

«در خیابان» هیسپان تی وی و جدایی اعضای خانواده های لاتین تبار در ایالات متحده

برنامه «در خیابان» (Alacalle) هیسپان که به مسائل و مشکلات فرهنگی - اجتماعی مردم آمریکا می پردازد، این بار به سراغ جدایی اعضای خانواده های لاتین تبار در ایالات متحده رفته است.

به گزارش روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، مستند گزارشی «در خیابان» (Alacalle) به بررسی مشکلات و مسائل داخلی مردم آمریکا می پردازد و در این قسمت از برنامه خود به سراغ خانواده های لاتین تبار ساکن در ایالات متحده آمریکا رفته و پیگیر مسائل و مشکلات آنها شده است.

رونی کورولو، تهیه کننده این برنامه تولیدی از شبکه هیسپان، در این برنامه به مشکلات اجتماعی، فرهنگی مردم ایالات متحده آمریکا اشاره می کند و در یک فضای مستند گزارشی از نزدیک و به طور مستقیم به سراغ مردم می رود و شهر به شهر از مشکلات و مسائل اجتماعی که مردم درگیر آن هستند؛ باخبر و در معرض قضاوت بینندگان این شبکه بین المللی قرار می دهد.

کورولو که علاوه بر تهیه کنندگی «در خیابان»، اجرا و کارگردانی این برنامه را نیز بر عهده دارد؛ در این قسمت از برنامه «در خیابان» درباره جدایی اعضای خانواده های لاتین تبار در ایالات متحده صحبت می کند و با مطرح کردن داستان زندگی چند تن از این افراد به بررسی مشکلات و تاثیرات منفی این مسئله بر روی اعضای این خانواده ها می پردازد. وی در هر اپیزود به یکی از شهرهای ایالات متحده سفر می کند تا زوایای بیشتری از مشکلات مهاجران را به تصویر کشد.

رونی کورولو؛ تهیه کننده ، کارگردان و مجری این برنامه است که به سفارش هیسپان تی وی تولید شده و هر هفته چهارشنبه ها ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران به روی آنتن هیسپان تی وی می رود. بازپخش این برنامه ساعت ۹:۳۰ پنج شنبه و ۴:۳۰ و ۱۹:۳۰ جمعه است.

هیسپان تی وی تنها شبکه اسپانیایی زبان صدا و سیمای ج.ا.ا. است که برنامه های گوناگون خبری و گفت و گو محور ، نمایشی و … را برای چند صد میلیون مخاطب هدف خود در اروپا، آمریکای لاتین و … تهیه و تدارک و پخش می کند.

بررسی رویکرد خصمانه دولت آمریکا در قبال برجام در «گزارش هفتگی»
با توجه به سخنان جدید دونالد ترامپ در خصوص برجام و در پی آن اعلام مواضع جدید آمریکا در قبال ایران، برنامه این هفته گزارش هفتگی رویکرد خصمانه آمریکا را در قبال توافق هسته ای برجام تحلیل می کند.
به گزارش روابط عمومی شبکه یک، دوگانگی و تشتت در آرای سیاستمداران آمریکایی، درخواست ترامپ برای توقف همکاری ها با ایران از سوی صندوق بین المللی پول و اینکه آیا استراتژی دولت ترامپ در خصوص برجام سرانجام مثبتی برای این کشور خواهد داشت؟ از محورهای برنامه گزارش هفتگی است. در این برنامه همچنین طرح آشتی ملی در فلسطین و تداوم مبارزه با تروریسم در سوریه و عراق دیگر موضوعات برنامه گزارش هفتگی را تشکیل می دهد.
گزارش هفتگی به تهیه کنندگی شهریار افشاری پور کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیما است که هر هفته جمعه ها حوالی ساعت ۱۲:۱۰ با اجرای رضا ابراهیمی از این شبکه روی آنتن می رود.
چند خبر از صدا و سیما
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یعقوب

      خب ب نیست فقط بلدن سخنرتنی نصرالله از لبنان مستقیم بزارند ایا میخام بدونم پخش مستقیم از لبنان هزینه دا ه یا مفتی صداوسیما برنامه ندتره برنامه اش نگاه کنید نوشته باز پخش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج