۶۱۶۸۶۷
۱ نظر
۵۰۳۰
۱ نظر
۵۰۳۰
پ

وحشتناک‌ترین موجودات پنهان شده در آب

میکرو ارگانیسم ها و باکتری های زیادی درون آبها زندگی می کنند که بعضی از آنها بی ضرر و برخی اگر از بین نروند باعث به خطر انداختن سلامت می شوند.

وبسایت تابناک باتو: میکرو ارگانیسم ها و باکتری های زیادی درون آبها زندگی می کنند که بعضی از آنها بی ضرر و برخی اگر از بین نروند باعث به خطر انداختن سلامت می شوند.

وحشتناک‌ترین موجودات پنهان شده در آب
باکتری سالمونلا ـ سالمونلا تقریبا در تمام آب های آشامیدنی وجود دارد و باعث شیوع بیماری های زیاد می شود و این باکتری در کشورهای در حال توسعه بسیار وجود دارد.

وحشتناک‌ترین موجودات پنهان شده در آب
چتومیوم ـ این باکتری که از طریق هوا در مکان های مرطوب وارد آب های آشامیدنی می شود بیشتر در آب های آشامیدنی در مناطق ساحلی وجود دارد و طعم و مزه آب را به نمکی تغییر می دهد.

وحشتناک‌ترین موجودات پنهان شده در آب
باکتری لژیونلا ـ این باکتری که بر روی موبایل ها نیز وجود دارد هر ساله باعث مرگ و میر زیادی از مردم می شود و در آب های آلوده و آب های آشامیدنی شهری به وفور یافت می شود و استفراغ، اسهال و دردهای عضلانی از شایعترین دردهای معروف این آب هستند.

وحشتناک‌ترین موجودات پنهان شده در آب
اشرشیالکی

وحشتناک‌ترین موجودات پنهان شده در آب
کوپپودز ـ یک انگل از سخت پوستان است که بر اثر آلوده کردن آب های آشامیدنی توسط مردم، کارخانه ها و ورود آلاینده ها به آب ها به وجود می آید و از طریق سیستم تصفیه به قطعات ریز تبدیل می شود.

وحشتناک‌ترین موجودات پنهان شده در آب
روتیفرز ـ یک میکرو ارگانیسم نسبتا شایع است که تقریبا در همه جای جهان یافت می شود و شایع ترین آلاینده آب های آشامیدنی به شمار می آید و فیتراسیون های قوی تنها قادر به از بین بردن آن هستند.

وحشتناک‌ترین موجودات پنهان شده در آب
سیانو ـ سیانو یک باکتری چند سلولی است که در آب های آشامیدنی رشد می کند و در استرالیا و اروپا و برخی از مناطق آسیا این باکتری درون برخی از آبهای لوله کشی زندگی می کند و تاکنون باعث مرگ و میرهای زیادی شده است.

وحشتناک‌ترین موجودات پنهان شده در آب
کریپتو سپوریدیوم ـ در آب دریاچه ها و رودخانه ها باکتری های زیاد وجود دارند که اگر از روش های پیشرفته فیتراسیون انجام نشود انگل و برخی از باکتری ها هنوز در آب باقی می مانند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه معنی داره این خارجیها راجع به این چیزها تحقیق میکنن و مطلب صادرمیکنن از خودشون،باید به فکر این باشند که زنهاشون رو از رفتن به ورزشگاه منصرف کنند،و هزار کار مهمتر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج