۶۱۶۹۴۴
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

سال ۲۰۱۷ به عنوان «سال زنان در سینما» اعلام شد

انجمن منتقدان فیلم آمریکایی/ آفریقایی برای نهمین دوره از جوایز سالانه‌اش، سال ۲۰۱۷ را به عنوان «سال زنان در سینما» اعلام کرد.

هنر و تجربه: انجمن منتقدان فیلم آمریکایی/ آفریقایی برای نهمین دوره از جوایز سالانه‌اش، سال ۲۰۱۷ را به عنوان «سال زنان در سینما» اعلام کرد.
سال 2017 به عنوان «سال زنان در سینما» اعلام شد

به نقل از ورایتی گیل رابرتسن رییس انجمن در این خصوص گفت: «هیچ تردید و بحثی نیست که زنان امسال در هالیوود گام چشمگیر و بزرگ و جسورانه‌ای به جلو برداشتند. شواهد این امر چه در گیشه و چه از نظر تحسین زنان فیلم‌ساز در محافل هنری و از سوی منتقدان کاملا روشن است و به گونه‌ای است که می‌توان ادامه‌ آن را در سال‌های بعد پیش‌بینی کرد. ما خرسندیم که زنان آمریکایی/ آفریقایی هم بخشی از این پیشرفت و جریان سینمایی بوده‌اند و از فرصت‌های روبه‌افزایش برای نمایش توانایی‌های سینمایی‌شان بهره برده‌اند.»

فیلم‌سازانی مانند دی ریز و ایوا دوورنی امسال موج‌های قابل توجهی را ایجاد کردند. کمپانی نتفلیکس فیلم ریز با عنوان «مادبوند»/ Mudbound را در جریان جشنواره ساندنس با قراردادی دوازده‌ونیم میلیون دلاری خرید و آن را برای فصل اسکار کنار گذاشت. در سوی دیگر هم ایوا دوورنی با مستند تماشایی‌اش «سیزدهمین» (که باز هم توسط نتفلیکس حمایت شده بود) نامزد جوایز اسکار و امی شد.

شان ادواردز در مقام یکی از بنیان‌گذاران انجمن مذکور هم چنین گفته است: «زنان نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی بعضی از تأثیرگذارترین، برانگیزاننده‌ترین و از لحاظ فرهنگی مرتبط‌ترین فیلم‌های سال را بر عهده داشتند. با این حال هنوز کار زیادی باید انجام شود تا مطمئن شویم که زنان جایگاهی همیشگی در این عرصه دارند و از فرصت‌های برابری بهره‌مند می‌شوند.»

جردن پیل نویسنده و کارگردان «بگریز»/ Get Out، برادریک جانسن و اندرو کوساوه رؤسای «اَلکان انترتینمنت»، کلادیا پوگ رییس جشنواره فیلم لس‌آنجلس و چانینگ دانگِی رییس «ای‌بی‌سی انترتینمنت» هم به دلیل دستاوردهای‌شان در صنعت سرگرمی با جوایز ویژه‌ی افتخاری مورد قدردانی قرار خواهند گرفت. مراسم ناهار و اهدای جوایز افتخاری سوم فوریه ۲۰۱۸ (چهارده بهمن) در کالیفرنیا برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج