۶۱۷۰۰۰
۵۰۳۹
۵۰۳۹
پ

با عبور از فروش ۲۷۹ میلیون دلاری «ملاقات با فاکرها»

کمدی چینی «به دلت بد راه نده» رکورد جهانی زد

فیلم چینی «به دلت بد راه نده» که در روزهای گذشته موفق به شکست فیلم جدید جکی چان در گیشه چین شده بود با عبور از مرز ۲۸۰ میلیون دلار، رکورد فروش داخلی فیلم‌های کمدی سراسر دنیا را به خود اختصاص داد.

آی ‌سینما: فیلم چینی «به دلت بد راه نده» که در روزهای گذشته موفق به شکست فیلم جدید جکی چان در گیشه چین شده بود با عبور از مرز ۲۸۰ میلیون دلار، رکورد فروش داخلی فیلم‌های کمدی سراسر دنیا را به خود اختصاص داد.
کمدی چینی «به دلت بد راه نده» رکورد جهانی زد
این محصول چینی به کارگردانی یانگ سونگ و چیو ژانگ تنها فیلم کمدی دنیاست که توانسته با اکران در یک بازار مجزا به چنین فروش خیره‌کننده‌ای دست یابد. تا پیش از این، کمدی «ملاقات با فاکرها» ساخته جوی روچ با 279 میلیون دلار فروش داخلی (در گیشه امریکا) رکورددار بود.

این کمدی ۱۰۰ دقیقه‌ای در حالی سومین هفته اکرانش را پشت سر می‌گذارد که بعد از ۱۶ روز نمایش در سینماهای چین، کل فروش داخلی خود را به بیش از ۲۸۰ میلیون دلار رسانده است. «به دلت بد راه نده» (Never Say Die) در تعطیلات آخر هفته گذشته نزدیک به ۴۰ میلیون دلار به فروش داخلی‌اش اضافه کرد و موفق به عبور از رکورد جهانی «ملاقات با فاکرها» با بازی بن استیلر و رابرت دنیرو شد. محصول یونیورسال در سال ۲۰۰۴ روی پرده رفت و با ۲۷۹.۳ میلیون دلار فروش داخلی به کار خود در سینماهای امریکای شمالی پایان داد.

«به دلت بد راه نده» همچنین موفق شده با عبور از فیلم جدید جکی چان به نام «یوگای کونگ فو»، رکورد پرفروش‌ترین کمدی گیشه چین را به خود اختصاص دهد. فیلم جکی چان اوایل سال ۲۰۱۷ در سینماهای چین روی پرده رفت و بیش از ۲۵۰ میلیون دلار فروش کرد.

این کمدی بزن‌بکوب با اقتباس از نمایشنامه‌ای به همین نام مقابل دوربین رفته و روایتگر داستان یک بوکسور و روزنامه‌نگاری است که در اثر برق‌گرفتگی به طرزی اسرارآمیز بدن‌هایشان با یکدیگر عوض می‌شود. سونگ یانگ و ژانگ چیو همزمان کارگردانی نمایشنامه ماهوا فوانگه و همچنین اقتباس سینمایی آن را بر عهده داشته‌اند.

در میان دیگر فیلم‌های روی پرده گیشه چین، تریلر تایلندی «نابغه‌های شر» (Bad Genius) از جمعه اکران شد و با ۱۷.۱ میلیون دلار فروش افتتاحیه در رده دوم جدول پرفروش‌ها قرار گرفت. این فیلم داستان عده‌ای شاگرد دبیرستانی را به تصویر می‌کشد که موفق به طراحی سیستمی برای تقلب در امتحانات می‌شوند.

درام هنرهای رزمی «تعقیب اژدها» (Chasing Dragon) هم با ۷.۱ میلیون دلار فروش آخر هفته در رده سوم قرار گرفت. کل فروش داخلی این فیلم بعد از سه هفته اکران در سینماهای چین به بیش از ۷۶ میلیون دلار رسیده است. درام کمدی موزیکال «شهر راک» با هفت میلیون دلار فروش آخر هفته، چهارمین فیلم پرفروش گیشه شد و فروش داخلی‌اش به ۵۳.۷ میلیون دلار رسید.

همچنین فیلم اکشن «خارجی» محصول مشترک چین و امریکا که تازه از جمعه گذشته در سینماهای امریکا افتتاح شد، در سومین هفته اکرانش در گیشه چین به درآمدی برابر با ۳.۷ میلیون دلار دست یافت و کل فروش داخلی‌اش به نزدیک ۷۷ میلیون دلار رسید.

فروش جهانی این فیلم که با بازی جکی چان و پیرس برازنان مقابل دوربین رفته، تا امروز به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار رسیده است. برای محصولی که با بودجه ۳۵ میلیون دلار تهیه و تولید شده، کسب چنین درآمدی در گیشه دنیا دستاوردی موفقیت‌آمیز برای تهیه‌کنندگانش به شمار می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج