۶۱۷۰۱۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

تکمیل بزرگراه اهواز – چذابه تا ۳ ماه دیگر

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مسیر پایانه مرزی چذابه از اهواز، امیدیه، سوسنگرد، بستان و مرز چذابه در حال تبدیل شدن به بزرگراه است و تاکنون بخش قابل توجهی از این مسیر نیز ساخته شده است.

خبرگزاری ایسنا: داوود کشاورزیان امروز، ۲۶ مهرماه در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان خوزستان از نظر حمل و نقل یکی از استان های مهم کشور است و سالانه بیش از ۴۰ میلیون تن کالا و بیش از ۹ میلیون نفر مسافر از این استان به سایر استان ها جابجا می شوند.

وی افزود: بخش قابل توجهی از کالاهای مصرفی و فله ای کشور از بندر امام خمینی (ره) وارد و بخش زیادی از کالاهای ترانزیتی و صادراتی نیز از این بندر و مرزهای استان خوزستان صادر می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در استان خوزستان دو پایانه مرزی چذابه و شلمچه ارتباط با کشور عراق را برقرار می کنند که علاوه بر روزهای عادی سال، در ایام اربعین شاهد تردد تعداد قابل توجهی از هم وطنان از این پایانه ها هستیم.

کشاورزیان عنوان کرد: در سال های گذشته سرمایه گذاری های زیادی برای بهسازی وضعیت پایانه های مرزی شلمچه و چذابه صورت گرفت و سالن مسافری چذابه به عنوان بزرگترین سالن های مسافری کشور راه اندازی شد.

وی ادامه داد: در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه گیت های خروجی برای زائران اتباع سایر کشورها که از طریق ایران و مرز شلمچه به عتبات مشرف می شوند در حال احداث است.

  • معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: مسیر پایانه مرزی چذابه از اهواز، امیدیه، سوسنگرد، بستان و مرز چذابه در حال تبدیل شدن به بزرگراه است و تاکنون بخش قابل توجهی از این مسیر ساخته شده است.

وی افزود: امیدواریم باقی مانده این مسیر نیز تا سه ماه آینده تکمیل شود تا شاهد باشیم مرز چذابه تا مرز استان دارای بزرگراه باشد .

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: موظف هستیم در سال های آینده برای تکمیل پایانه ها از لحاظ تأسیسات مورد نیاز مثل آب و برق اقدامات لازم را انجام و این زیرساخت ها را تأمین کنیم تا هموطنان به راحتی بتوانند از این مرزها استفاده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      ۶۰ کیاومتر راه از اهواز تا سوسنگرد نزدیک به ۱۰ سال است بزرگراه نشده حالا اومده قول سه ماهه میده ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج