جاباما
۶۱۷۰۲۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

افتتاح اولین مجتمع «بهاران مادر و کودک» در تهران

نخستین مجتمع «بهاران» ویژه مادران و کودکان، دیروز و با همکاری دولت و شهرداری تهران در منطقه ۱۵ پایتخت افتتاح شد.

خبرگزاری مهر: نخستین مجتمع «بهاران» ویژه مادران و کودکان، دیروز و با همکاری دولت و شهرداری تهران در منطقه ۱۵ پایتخت افتتاح شد.
در آیین گشایش این مرکز، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ، رییس سازمان بهزیستی و مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران حضور داشتند.

وزیر کار در این مراسم با اشاره به جلسه مشترک حدود دوماه پیش با دکتر محمدعلی نجفی، ضمن تقدیر از همکاری شهرداری تهران برای ارائه زیر ساخت های مورد نیاز و راه اندازی این مرکز افزود:«این اقدام کاری بین دستگاهی است که از تمامی متولیان آن تقدیر شده است. ما نیز در این باره از مشارکت خیرین استقبال می‌کنیم و امیدواریم این نوع همکاری بین دولت و سایر مجموعه ها بیشتر شود.»

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران نیز در این مراسم با اشاره به ویژگیهای این مرکز گفت:« مرکز بازتوانی و درمان مادر و کودک به منظور درمان مادران معتاد که کودکان زیر 6 سال را دارند طراحی شده و به بهره‌برداری رسید.»

رضا قدیمی با بیان اینکه این مرکز ، اولین مجتمع بهاران ویژه مادر و کودک است، افزود:« سیاست ما در سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، تکیه بر مشارکت های عمومی و اجتماعی و نیز بهره گیری از توانمندی های خیریه ها و موسسات مردم نهاد متخصص در حوزه ساماندهی آسیب های اجتماعی است و بر همین اساس، اداره این مرکز نیز به یکی از خوشنام ترین تشکل های مردم نهاد در این حوزه سپرده شده است.»

گفتنی است نخستین مرکز بازتوانی و درمان مادر و کودک توسط جمعیت «تولد دوباره» و با ظرفیت آن 40 نفر، شامل اتاق‌های 2، 3 و 4 تخته اداره شده و مادران در دوره درمان و بازتوانی به همراه کودکان خود در این مرکز نگه‌داری می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج