جاباما
۶۱۷۰۵۰
۲۶ نظر
۵۰۱۰
۲۶ نظر
۵۰۱۰
پ

نماینده زن حمله کننده به معاون: اشتباه نکردم

هاجر چنارانی: به هیچ عنوان برخورد خود را اشتباه نمی‌دانم و در راستای احقاق حق نیشابور تمامی تلاش خود را خواهم کرد.

خبرآنلاین: هاجر چنارانی با بیان اینکه اجازه نمی‌دهم کسی آبروی ۶ هزار ساله این شهرستان را به سخره بگیرد گفت: همه مردم باهم متحد باشیم می توانیم هر مسئولی از شهرستان را که دلسوز نیشابور نباشد مانند حسینی را وادار کنیم از شهرستانمان بیرون برود.

هاجر چنارانی نماینده مردم شهرستان های نیشابور و فیروزه که چندی پیش ویدئویی از جدال او با معاون استاندار خراسان رضوی در فضای مجازی منتشر شده بود در رابطه با حواشی به وجود آمده در همایش ملی زن، خانواده ، سلامت بیان داشت:به هیچ عنوان از کوچکترین اهانتی که به شهرم و مردمم بشود نخواهم گذشت.

وی در جمع خبرنگاران گفت: جناب آقای حسینی معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی با توجه به نگاه کاملا منطقه ای که نسبت به شهرهای استان داشته و در همایش پارلمان زنان که ماه گذشته در نیشابور برگزار شده بود اهانتی به مردمان شهرستان کردند که بایستی در طول این یک ماه در وهله اول از مردم، و پس از آن از مسئولین شهر عذرخواهی کتبی خود را ارائه می‌نمود.

چنارانی در ادامه با بیان اینکه پیرو هیچ یک از جناح های سیاسی نیست و نماینده ای کاملا مردمی و مستقل است و با هیچ شخصیت سیاسی در هر جناحی هیچ مشکل سیاسی ندارد درباره علت برخورد شدید خود با معاون سیاسی استانداری گفت:آبرو و حق نیشابور و مردمانش حتی بیش از آبرو و حق خود، برایم اهمیت دارد و به هیچ مسئولی در هر جایگاهی حق نخواهم داد به مردمان شهرم کوچکترین اهانتی را داشته باشد و آبروی ۶ هزار ساله این شهرستان را به سخره بگیرد.

وی افزود: به هیچ عنوان برخورد امروز خود را اشتباه نمی‌دانم و در راستای احقاق حق نیشابور تمامی تلاش خود را خواهم کرد.

او خطاب به افرادی که سعی در اشتباه جلوه دادن این نوع برخورد ها در مقابل اظهارات و سیاست های اشتباه مسئولین دارند گفت: با این کارها سعی در بی آبروی شهرستان خواهید داشت و دعوت از چنین افرادی به منزله تحقیر کردن شهرستان است.

نماینده مردم نیشابور ادامه داد: بنده معتقد هستم کسانی که ملی فکر نمی‌کنند نبایستی در جایگاه ملی قرار بگیرند، مسئولین باید نگاه فرا منطقه ای و ملی داشته باشند نه نگاهی خاص به منطقه ای خاص که چنین افرادی جایگاهشان همان منطقه خاص خواهد بود.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری پیرامون جبهه گیری ایشان در خصوص فرماندار شهرستان گفت: چنانچه همه مردم باهم متحد باشیم می توانیم هر مسئولی از شهرستان را که دلسوز نیشابور نباشد مانند حسینی را وادار کنیم از شهرستانمان بیرون برود و افراد دعوت کننده این شخصیت بایستی به مردم پاسخگو باشند که چرا به فردی که به نیشابور نگاهی تحقیر آمیز و تمسخر آمیز دارد اجازه سخنرانی در همچین مراسمی را داده اند و چرا منزلت و ابهت شهرستان را تا این حد پایین آورده اند.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      ورود زنان این هم از نوع زن ایرانی به سیاست جنبه های منفی این ورود بر جنبه مثبت می چربد حالا باید از خانم نماینده پرسید مشکلات شهرستان و حوزه نمایندگی شما با چنین رفتاری حل شد یعنی مردم حوزه شما در حوزه های سلامت و بهداشت ودرمان وآموزش وپرورش و مسکن و معیشتی و شهرسازی و بیمه و اصناف و مدیریت شهری و رفاه و ایجاد فضای سبز و هزارتا حوزه دیگه مشکلش حل شد یا رفتار شما برای خودنمایی و مطرح شدن و کم نیاوردن بود

    • بدون نام

      ککککککککککککک
      آب که سر بالا بره قورباغه بایدم ابو عطا بخونه......!!!!!!!!

    • سعادت

      برای این خانم متاسفم در شأن نماینده مجلس نبود که با جیغ و داد اعتراض کند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سعادت : برای خودت متاسف باش با این بینش :

    • بدون نام

      طوری نیشابور نیشابور میکنه میترسم مث اقلیم کردستان فردا اعلام استقلال کنه.یخورده ادب و نزاکت خوب هست. وبراي زن خوبتر.
      در ضمن هر کار زشتی را توجيح نکنیم. اگر اینجوری پیش بره هیچ سنگی روی سنگی بند نمیشه. اخلاق مداری را در جامعه ترویج بدیم. دلمون به حال اخلاق از دست رفته مملکتمان بسوزه.خدایا به ما ادب و گذشت واحتزام و حفظ حرمت خود و دیگران عنایت فرما.

    • بدون نام

      این حرفهای شما خلاف قانون است ودیکتاتوری .اراذل اوباش چنین برخوردی که شما کردی انتظار دارد .

    • بدون نام

      درود بر تو شیر زن احسن دنبال روی حضرت زینب باش بکسی سر خم نکن باز درود برتو

    • بدون نام

      واقعا خانم گرامی خودت فهمیدی چی گفتی میگی کسی که فکر فرا منطقه ای نداره حق نداره در کار ملی باشه چطور شما نماینده بخشی خودت فرض میکنی و میگی فلانی به شهرم چنین چها کرده ومن به شهرم حساسم و یه تعریف عوامفریبی نوعی وانمود میکنی به شهرت علاقه مند از روی علاقه چنین رفتار زشت کردی و الا زالک (اما فکر میکنم این حرکت ناسبونالی برا فریب افکار حوضه انتخابی هستی تا اینده رای بدن ولی مردم خوب بو را میدانند این بار به علت همین عوامفریبی به شعور حوضه انتخابیت توهین کردی )دیگر رنگ رای نمیبینی

    • جاوید

      کاش نمایندگان سیستان هم همینطوربودن

    • ش.م

      هاجر خانم کوتاه بیا بابا سیاسی کاری نکن خیلی

    • ع ش

      این خانمه تربیت چاله میدانی داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این خانم خیلی هم با ادب هستند

    • زهرا

      این خانم نماینده محترم با این رفتار زشت میخواهد ازمردم شهر نیشابور دفاع کند معاون استانداری من فیلمشو دیدم در همان جلسه عذر خواهی کرد ایشان چرا تحقیق نکرده این جور رفتار کرد متاسفم . هر چه بخواهد توجیه کند فایده ندارد با منطق و رفتار درست همانند سایر نمایندگان مجلس ازحق مردمش دفاع کند من نه ابشان را می شناسم نه معاون استانداری را بلکه فیلم را دیدم .

    • رضایی

      بسیار زست وزننده بود از یک زن و یک نماینده مجلس ابرو و اعتبار نماینده ها رابا این سبک بازی و غرشمال بازی برد بیخودنیست قضاوت و ..به زنها نمی دهند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رضائی : تو که توی استانداری کار میکنی باید هم خودشیرینی کنی برای چند ساعت اضافه کار بیشتر !!!

    • ایرانپور

      ادب مرد به زه دولت اوست
      البته ایشون زن بودن مشکل نداره

    • مجید

      متاسفانه میبینیم که در طول سالها گذشته شهرستانی اطراف مشهد محروم تر شده اند و شهر مشهد آباد تر والبته شلوغ و پر از حاشیه نشین. برکت امام رضا متعلق به همه ملت ایران است. عدالت کو

    • بدون نام

      خانم شما که ازقراءتی بیشترنیستی که!ایشون بامحاسن سفید از آقای دوربینی دلجویی کردن وازایشون خواستن که ببخشدشون

    • بدون نام

      درود بر تو

    • عادل

      وقتی شان نمایندگی ازبین برودولوحق هم بگویی دیگرعصرچماق و عربده کشی نیس بهتره به عقل رجوع کنی تا بچه بازی والوات گری در جامعه اسلامی مدنشوداگربناباشدلاابالی گری مدرنیزه شودمجلس میشودجنگل یادتان باشد برای نظام مقدس خون پاک مردم ریخته شده تا تو ودیگری به قدرت رسیدین مردم بااین رفتارها خوش بین نمیشوند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عادل : معلومه توی باغ نیستی خخخخخخخ

    • سلیمانی

      درود بر تو شیر زن انشاءالله سلامت باشی

    • علی

      اینا میخوان برا ما قانون بنویسن

      خودش بویی از قانون نبرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        علی : تو چه میدانی قانون چیست :

    • ابوذر

      برا دوستانی که نظر میدن چرا این خانم این کارو کردو بی ادبی کرده و.....متاسفم ببینید یکی هم که دلش برا مردم میسوزه شما درک ندارین ببینید طرف مقابل چیکار کرده طرفذتو همایش شهر خودشون داره بهشون تیکه میندازه وایسن براش دست بزنن بسیار کار خوبی کرد ایشون رای مردم هلالش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر نماینده شجاع آقایان نماینده گان یاد بگیرید :

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج