جاباما
۶۱۷۲۳۴
۷ نظر
۵۷۹۹
۷ نظر
۵۷۹۹
پ

وحشتناک‌ ترین صفحات ویکیپدیا که فقط بزرگسالان باید ببینند

در این مطلب می‌توانید خلاصه‌ای از وحشتناک‌ترین صفحات ویکیپدیا را ببینید که خواب را از شما می‌گیرند. توجه داشته باشید که تصاویر این پست به طور بالقوه آزار دهنده هستند.

برترین ها - ترجمه از الهام مظفری: در این مطلب می‌توانید خلاصه‌ای از وحشتناک‌ترین صفحات ویکیپدیا را ببینید که خواب را از شما می‌گیرند. توجه داشته باشید که تصاویر این پست به طور بالقوه آزار دهنده هستند.

۱ - فرد و رزماری وست

فردریک والتر استفن وست (۱۹۴۱ - ۱۹۹۵) یک قاتل سریالی انگلیسی بود که در مجموع حداقل ۱۲ نفر را بین سال‌های ۱۹۶۷ و ۱۹۸۷ کشت. البته بیشتر آن‌ها را همراه با همسر دومش رزماری وست! همه قربانیان زنان جوان بودند. حداقل هشت مورد از آن‌ها شامل رضایت جنسی وست ها، تجاوز، اسارت، شکنجه و قطع عضو می‌شد؛ جسدهای قطع عضو شده قربانیان معمولا در زیرزمین یا باغچه خانه آن‌ها که به نام «خانه وحشت» شناخته می‌شود دفن می‌شدند. علاوه بر این فرد حداقل دو قتل به صورت انفرادی انجام داده و رز نیز دختر خوانده فرد را به قتل رسانده است. این زوج در سال ۱۹۹۴ دستگیر و محاکمه شدند. فرد وست خودش را در زندان در سال ۱۹۹۵ خفه کرد و رز نیز محکوم به قتل ۱۰ نفر و حبس ابد شد.
وحشتناک‌ ترین صفحات ویکیپدیا که فقط بزرگسالان باید ببینند
۲ - بچه‌های چشم سیاه

بچه‌های چشم سیاه یک افسانه شهری از موجودات مافوق طبیعی است که شبیه بچه‌های ۶ تا ۱۶ سال، با صورت رنگ پریده و چشمان سیاه رنگ هستند که گزارش می‌شود در حال سفر یا گدایی کردن دیده شده اند یا مقابل در خانه‌های مسکونی هستند. این داستان از دهه ۱۹۹۰ شروع شده است.
وحشتناک‌ ترین صفحات ویکیپدیا که فقط بزرگسالان باید ببینند

۳ - لیزی بوردن

لیزی اندرو بوردن (۱۸۶ - ۱۹۲۷) یک زن آمریکایی بود که در سال ۱۸۹۲ متهم به قتل پدر و نامادری خود با تبر شد، اما در نهایت تبرئه شد. این پرونده موجب بحث و جنجال زیادی در آمریکا شد. پس از آزادی او از زندان، بوردن تصمیم گرفت با وجود طرد شدن از سوی مردم در همان ماساچوست بماند. دادگاه نیز هیچکس دیگر را به جرم قتل این زوج دستگیر نکرد و حدس و گمان درباره این جنایت بیش از ۱۰۰ سال است که ادامه دارد.

وحشتناک‌ ترین صفحات ویکیپدیا که فقط بزرگسالان باید ببینند
۴ - سرنوشت نهایی جهان

سرنوشت نهایی جهان موضوعی در کیهان شناسی فیزیکی است که محدودیت‌های تئوری آن می‌تواند به صورت مفید و علمی رفتار آینده جهان را پیش بینی کند. آینده‌های ممکن بسیاری برای جهان پیش بینی شده از جمله اینکه جهان ممکن است یک دوره محدود یا بی نهایت وجود داشته باشد. مشاهدات ادوین هابل در دهه‌های ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ نشان داد که بیشتر کهکشان‌ها به نظر می‌رس در حال دور شدن از هم هستند که منجر به نظریه پذیرفته شده بیگ بنگ می‌شود. این نشان می‌دهد که جهان در گذشته‌ای دور حدود ۱۳. ۸ میلیارد سال پیش تشکیل شده و از آن زمان به گسترش خود ادامه داده است. پذیرفتن بیگ بنگ عمدتا بستگی به دانستن نرخ این گسترش، میانگین چگالی ماده و خواص فیزیکی جرم/انرژی در جهان دارد. در بین کیهان شناسان یک توافق عام وجود دارد که جهان مسطح است و برای همیشه به گسترش خود ادامه می‌دهد.بااین حال عوامل بسیاری ممکن است روی سرنوشت جهان تاثیر بگذارد، مثل میانگین حرکت کهکشان ها، شکل و ساختار جهان یا مقدار ماده تاریک و انرژی تاریک که جهان شامل آن می‌شود.
وحشتناک‌ ترین صفحات ویکیپدیا که فقط بزرگسالان باید ببینند
۵ - جویس وینسنت

جویس کارول وینسنت (۱۹۶۵ - ۲۰۰۳) زن بریتانیایی بود که بیش از دو سال طول کشید که جسدش در آپارتمانش پیدا شود. وینسنت قبل از مرگش ارتباط خود را با تقریبا همه کسانی که او را می‌شناختند قطع کرده بود. از شغلش استعفا در سال ۲۰۰۱ استعفا داده بود و به پناهگاه قربانیان خشونت خانگی نقل مکان کرده بود. در همان زمان او ارتباطش را با خانواده و دوستان کم کرد. او در آپارتمانش در سال ۲۰۰۳ درگذشت و هیچ یک از خانواده، همکاران و دوستانش متوجه نشدند. بقایای او در سال ۲۰۰۶ کشف شد و تصور می‌شود علت مرگ حمله آسم یا عوارض ناشی از زخم گوارشی بوده باشد. زندگی و مرگ او موضوع فیلم «رویاهای زندگی» در سال ۲۰۱۱ شد.
وحشتناک‌ ترین صفحات ویکیپدیا که فقط بزرگسالان باید ببینند
۶ - پروژه ام کی اولترا

پروژه ام کی الترا یا برنامه کنترل ذهن سیا، اسم رمزی است که به برنامه آزمایشی روی انسان داده اند، که غیرقانونی بوده و طراحی و مسئولیتش را سازمان سیای آمریکا برعهده گرفته اند. این آزمایش‌ها با هدف شناسایی و توسعه دارو‌ها و روش‌های مورد استفاده در بازجویی و شکنجه به منظور تضعیف شخص و مجبور کردن او به اعتراف از ظریق کنترل ذهن انجام می‌شد. این عملیات از اوایل دهه ۱۹۵۰ آغاز شد و به طور رسمی در سال ۱۹۵۳ محکوم و در سال ۱۹۷۳ رسما متوقف شد. این برنامه شامل فعالیت‌های غیرقانونی بسیار بود، از جمله استفاده از شهروندان بی خبر آمریکایی و کانادایی به عنوان سوژه آزمایشگاهی. ام کی اولترا از روش‌های بیشماری برای دستکاری ذهنی مردم و تغییر فعالیت‌های مغز استفاده می‌کرد از جمله اجرای مخفیانه مواد مخدر مختلف به خصوص ال اس دی و دیگر مواد شیمیایی، هیپنوسیس، از بین بردن حواس فرد، تن‌ها گذاشتن و سوء استفاده جنسی و کلامی.
این برنامه شامل ۱۴۹ پروژه بود که با همکاری دانشگاه ها، موسسات تحقیقاتی و موسسات مشابه انجام می‌شد. حداقل ۸۰۰ موسسه و ۱۸۵ محقق خصوصی در آن شرکت داشتند. این پروژه برای اولین بار در سال ۱۹۷۵ توسط کنگره آمریکا و از طریق تحقیقات کمیته چرچ و انجمن راکفلر برای عموم آشکار شد. تحقیقات با مشخص شدن این واقعیت که ریچار هلمز رئیس سیا در سال ۱۹۷۳ تمام مدارک مربوط به ام‌کی‌اولترا را نابود کرده است، دچار مشکل شد. تحقیقات این دو کمیته تن‌ها بر پایه اقرارهای افرادی که در این برنامه به طور مستقیم دخیل بوده‌اند و مدارک اندکی که از دستور نابودی هلمز باقی‌ماندند، انجام گرفت.
وحشتناک‌ ترین صفحات ویکیپدیا که فقط بزرگسالان باید ببینند

7- فهرست مرگ‌های غیرعادی

این صفحه شامل فهرست مرگ‌های غیرعادی است. این لیست شامل موارد منحصربفرد یا بسیار نادر از مرگ هایی است که در تاریخ ثبت شده است. یا مرگ هایی که ممکن است غیرعادی یا حیرت انگیز باشند مثل هنرمندانی که هنگام اجرا فوت کرده اند، مخترعینی که توسط اختراع خود کشته شده اند، فوتبالیست هایی که هنگام بازی مرده اند، دوچرخه سوارانی که هنگام مسابقه مرده اند و خودکشی‌های سیاسی.
وحشتناک‌ ترین صفحات ویکیپدیا که فقط بزرگسالان باید ببینند
8- ناپدید شدن مورا ماری

مورا ماری که در سال ۱۹۸۲ متولد شده بود در شب ۹ فوریه ۲۰۰۴ بعد از تصادف اتومبیل در نیوهمپشایر ناپدید شد. ماری دانشجوی پرستاری بود. یک روز بعداز ظهر قبل از ترک دانشگاه به استاد و سرپرستش ایمیل زد که به علت مرگ یکی از اعضای خانواده اش یک هفته به مرخصی می‌رود. هیچ یک از خانواده اش این مرگ را تایید نکرده اند. پلیس ابتدا با پرونده او را یک مورد گمشده در نظر گرفت. اما هنوز مشخص نیست که او ربوده شده یا خودش ناپدید شده است. او هرگز پیدا نشد.
وحشتناک‌ ترین صفحات ویکیپدیا که فقط بزرگسالان باید ببینند
9- جون و جنیفر گیبونز

جون و جنیفر گیبونز (۱۹۶۳ - ۱۹۹۳) دوقلوهایی بودند که در ویلز بزرگ شدند. آن‌ها را دوقلوهای خاموش می‌نامند، زیرا فقط با یکدیگر ارتباط داشتند. آن‌ها شروع به نوشتن داستان کردند، اما تجربه گرایش‌های جنایتکارانه را آغاز کردند و به همین دلیل هر دو در بیمارستان براودمور بستری و ۱۱ سال در آن جا نگهداری شدند.

وحشتناک‌ ترین صفحات ویکیپدیا که فقط بزرگسالان باید ببینند
۱۰- قتل‌های هینترکایفک

هینترکایفک یک مزرعه کوچک در ۷۰ کیلومتری شمال مونیخ بود. در شب ۳۱ مارس ۱۹۲۲ شش ساکن مزرعه با کلنگ کشته شدند. این قتل‌ها هنوز حل نشده اند. کشاورز متوجه یک رد پا در برف شد که به طرف مزرعه اش می‌آمد، اما هیچکس به آن جا نیامده بود، اعضای خانواده صداهای عجیب و غریبی در شیروانی شنیدند، کلید‌ها گم شده بود و یک روزنامه که هیچ یک از اعضای خانواده نخوانده بودند در مزرعه افتاده بود. خدمتکار آنجا را ترک کرد، چون فکر می‌کرد ارواح آنجا را تسخیر کرده اند. در همان روز خدمتکار جدید رسید، کل خانواده همراه با خدمتکار به قتل رسیدند. هیچکس تا کنون نمی‌داند چه کسی و چرا آن‌ها را کشته است.
وحشتناک‌ ترین صفحات ویکیپدیا که فقط بزرگسالان باید ببینند
11- آرمین میوس

آرمین میوس یک تکنسین آلمانی تعمیر کامپیوتر بود که به خاطر کشتن و خوردن یک قربانی داوطلب که در اینترنت پیدا کرده بود مشهور شد. بعد از اینکه میوس و قربانی با توافق هم آلت تناسلی قطع شده قربانی را خوردند میوس او را کشت و گوشتش را خورد.

وحشتناک‌ ترین صفحات ویکیپدیا که فقط بزرگسالان باید ببینند
۱۲- قتل‌های با تبر ویلیسکا

این قتل‌ها در زوئن ۱۹۱۲ در شهر ویلیسکا اتفاق افتاد. شش عضو خانواده مور و دو مهمان در خانه او پیدا شدند. هر هشت قربانی از جمله شش بچه زخم‌های شدیدی از تبر روی سرشان داشتند. طی تحقیقات طولانی چند نفر مظنون شدند یکی از آن‌ها دوبار محکوم شد؛ که در نهایت تبرئه شد و جنایت هیچوقت حل نشد.
وحشتناک‌ ترین صفحات ویکیپدیا که فقط بزرگسالان باید ببینند
13- ناتانیل بار جونا

ناتانیل بنجامین لوی بارجونا (۱۹۵۷ - ۲۰۰۸) محکوم به تجاوز به کودکان، قاتل سریالی و آدمخوار احتمالی بود که محکوم به ۱۳۰ سال زندان بدون امکان عفو شد.

وحشتناک‌ ترین صفحات ویکیپدیا که فقط بزرگسالان باید ببینند
۱۴- چارلز دومری

چارلز دومری (۱۷۷۸ - ۱۸۰۰) سرباز لهستانی بود که به اشتهای عجیبی که داشت مشهور بود. او در ارتش پروس مقابل فرانسه جنگ می‌کرد، اما وقتی فهمید جیره غذایی پروس کافی نیست برای غذا به فرانسه فرار کرد. اگرچه به طور کلی سالم بود، اما در طول خدمتش در فرانسه همیشه گرسنه بود و هر چیزی را می‌خورد. او در پاریس ۱۷۴ گربه در طول یک سال خورد و با اینکه سبزیجات دوست نداشت هر روز ۱. ۸ تا ۲. ۳ کیلوگرم سبزیجات می‌خورد. در طول خدمتش در کشتی فرانسه پای قطع شده خدمه کشتی را می‌خورد. در فوریه ۱۷۹۹ این کشتی توسط نیروهای بریتانیایی دستگیر شد و دموری نیز در لیورپول زندانی شد. او در آنجا هم سلولی‌های خود را متعجب کرد، اشتهای او ده برابر یک فرد معمولی بود، او گربه زندان و حداقل ۲۰ موش را خورد و اغلب حتی شمع زندانی‌ها را هم می‌خورد. او در یک روز ۷. ۳ کیلوگرم پستان خام گاو، گوشت خام، شمع خرد شده و چهار بطری آبجو را بدون دفع، ادرار یا استفراغ خورد.

وحشتناک‌ ترین صفحات ویکیپدیا که فقط بزرگسالان باید ببینند
۱۵- دیوید پارکر ری

دیوید پارکر ری (۱۹۳۹ - ۲۰۰۲) که به عنوان قاتل جعبه اسباب بازی شناخته می‌شود قاتل سریالی مظنون آمریکایی و شکنجه گر زنان بود. اگر چه هیچ جسدی یافت نشد، او با همکاری همدستانش متهم به کشتن چندین نفر شد و پلیس مظنون است که حدود ۶۰ نفر را از آریزونا و نیومکزیکو کشته است. او یک جعبه اسباب بازی داشت و در آن ابزار شکنجه جنسی را نگهداری می‌کرد. ری در سال ۲۰۰۱ محکوم به آدم ربایی و شکنجه شد، ولی هرگز محکوم به قتل نشد. او یک سال بعد از اتهاماتش از سکته قلب درگذشت.

وحشتناک‌ ترین صفحات ویکیپدیا که فقط بزرگسالان باید ببینند
16- کارل پترسون اشمیت

کارل پترسون اشمیت (۱۸۹۰ - ۱۹۵۷) خزنده شناس آمریکایی بود. او یک خزنده شناس مشهور و کارشناس ارشد مارهای مرجانی در جهان بود. یک روز یک مار کوچک برای شناسایی نزد او فرستاده شد. مار او را نیش زد، اما کارل نمی‌خواست باور کند که زهر او را خواهد کشت؛ بنابراین تصمیم گرفت علائمش را مستند کند. او هرچیزی که تجربه می‌کرد را ثبت می‌کرد تا اینکه هوشیاری خود را از دست داد و خونریزی شدید داخلی درگذشت.
وحشتناک‌ ترین صفحات ویکیپدیا که فقط بزرگسالان باید ببینند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید پوریعقوب

      سلام . خسته نباشید.ممنون از تلاشتون بابت مجله اینترنتی بر ترینها. یک ایراد خیلی بزرگ به گمان خودم تو مطالب عمومی هست و اون هم وجود اخبار مربوط به حوادثی هست که یا قبلا
      اتفاق افتاده یا حوادثی که در زمان حال اتفاق میافته.اگه ممکنه
      اخبار مربوط به حوادث را در صفحه اخبار عمومی منعکس نکنید.به اندازه کافی روحیه جامعه امروزی ما به لحاظ مشکلات زندگی خراب هست ،لطفا شما تشدید کننده این وضعیت نباشید.
      ممنون از

    • بدون نام

      بعضی هاشون خیلی وحشیانه بود یا فرق بین رعدو صاعقه

    • Saraaaaa

      وووویییی
      :'(:'(:'(

      پاسخ ها

      • مهران

        ووووییی چه هلویی

    • golbahar

      عجب

    • بدون نام

      از برترینها بابت گذاشتن چنین مطالبی در سایتش واقعا عصبانی و ناراحتم، اگر مثلا برادر کوچکم به طور تصادفی همچنین مطلبی را در اپلیکیشن شما بخواند، آیا شما جوابگوی مشکلات روحی آن خواهید بودید؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برادر کوچیک شما اگر به سنی نرسیده ک این مطلب رو بخونه اصلا چرا باید یه اسمارت فون داشته باشه؟ مشکل همینجاست ک خیلی زود گوشی های هوشمند همراه با دسترسی کامل به اینترنت و اپلیکیشن های مختلف در دسترس بچه ها قرار میگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج