جاباما
۶۱۷۲۸۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

با تغییرات ظاهری ویندوز ۱۰ بیشتر آشنا شوید

اوایل سال بود که مایکروسافت از پیشرفت‌های ظاهری که قرار است به ویندوز ۱۰ بیاورد، صحبت کرد؛ پیشرفت‌هایی که Fluent Design نام گرفته‌اند. مایکروسافت می‌خواهد تمام نسخه‌های ویندوز ۱۰، یعنی چه کامپیوترها و چه ایکس‌باکس وان را با این زبان طراحی جدید، بروزرسانی کند.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: اوایل سال بود که مایکروسافت از پیشرفت‌های ظاهری که قرار است به ویندوز ۱۰ بیاورد، صحبت کرد؛ پیشرفت‌هایی که Fluent Design نام گرفته‌اند. مایکروسافت می‌خواهد تمام نسخه‌های ویندوز ۱۰، یعنی چه کامپیوترها و چه ایکس‌باکس وان را با این زبان طراحی جدید، بروزرسانی کند. بروزرسان پاییز ویندوز ۱۰ هم که امروز عرضه شده است، طراحی Fluent Design مایکروسافت را در خودش دارد.

با تغییرات ظاهری ویندوز ۱۰ بیشتر آشنا شوید

اولین تغییری که چشم‌تان را می‌گیرد، شفاف شدن پنجره‌ّها و بخش‌های مختلف ویندوز است؛ درست مثل ظاهری که برای اولین بار در ویندوز ویستا با آن آشنا شدیم. مایکروسافت برای نشان دادن تغییرات جدید ویندوز ۱۰، ویدیویی ساخته است. این ویدیو تغییرات کوچکی که قرار است ظاهر ویندوز ۱۰ را جذاب‌تر کند را به تصویر می‌کشد.

حتی اپ‌ها و سرویس‌های ویندوز که روی سیستم‌های عامل iOS و اندروید هم عرضه شده‌اند، با زبان طراحی جدید مایکروسافت بروزرسانی خواهند شد. طراحی Fluent Design قرار است نورپردازی، عمق، انیمیشن‌ها و رنگ و بافت بخش‌های مختلف ویندوز را تغییر دهد.

انتظار داریم تغییرات باز هم ادامه داشته باشند و در آپدیت بعدی ویندوز، که فعلا آن را به اسم Redstone ۴ می‌شناسیم، باز هم ظاهر ویندوز پیشرفت کند. آپدیت Redstone ۴ در فروردین ماه عرضه خواهد شد.

می‌توانید ویدیویی که مایکروسافت برای نشان دادن Fluent Design ساخته است را در ادامه ببینید.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
با تغییرات ظاهری ویندوز ۱۰ بیشتر آشنا شوید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج