جاباما
۶۱۷۴۰۵
۵ نظر
۵۰۱۳
۵ نظر
۵۰۱۳
پ

درگیری در عروسی به تیراندازی ختم شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه درگیری در یک مراسم عروسی به تیر اندازی طرفین درگیری ختم شد، گفت: عوامل ایجاد درگیری و تیراندازی دستگیر شدند.

خبرگزاری مهر: به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب اعلام کرد: به منظور تامین نظم و امنیت در زمان تردد زائران اربعین حسینی تعداد گشت های پلیس در این شهرستان صد درصد افزایش پیدا کرده است.

سرهنگ بهروز سرتیپ نیا گفت: با نزدیک شدن به مراسم اربعین حسینی پلیس این شهرستان از هر لحاظ آمادگی خدمت رسانی به زائران سید و سالار شهیدان (ع) را دارد.

وی به اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی مسیر زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: همگام با حرکت معنوی این زائران در طول مسیر پوشش انتظامی و امنیتی مناسبی توسط عوامل انتظامی این فرماندهی اجرا می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت : به منظور تامین امنیت زائران ابا عبدالله الحسین(ع) ۲ ایستگاه ثابت پلیس در مسیرهای ورودی و خروجی اسلام آبادغرب و یک ایستگاه در خروجی شهر حمیل با نیرو و امکانات کافی در نظر گرفته شده است که از ابتدای آبان ماه مستقر می شوند.

سرهنگ سرتیپ نیا افزود: همچنین برای پذیرائی و اسکان زائران تعداد ۲۲ مسجد، مدرسه، حسینیه، خوابگاه و تالار در نظر گرفته شده اند که بصورت شبانه روز آماده ارائه خدمت به زائران حسینی هستند.

وی با بیان اینکه هیچ نگرانی از بابت اسکان زائران در این شهرستان وجود ندارد، یادآور شد: مردم محلی در شهر حمیل نیز تعداد ۱۰ واحد مسکونی را برای پذیرای زائران در اختیار ستاد اربعین گذاشته اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه تعداد گشت های پلیس در این شهرستان صد درصد افزایش پیدا کرده است، تاکید کرد: خوشبختانه اکنون با تلاش تمامی نیروهای امنیتی و انتظامی وضعیت امنیتی بسیار خوبی در این شهرستان حاکم است.

سرهنگ سرتیپ نیا با بیان اینکه ۲ موکب در زمان تردد زائران در شهرستان اسلام آباد غرب فعالیت می کنند، افزود: زیر ساخت های شهرستان نسبت به سال گذشته بهبود یافته است.

کشف محموله دارو و لوازم بهداشتی غیرمجاز

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف محموله دارو و لوازم بهداشتی غیر مجاز به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد .

سردار منوچهر امان اللهی در این رابطه اظهارکرد: ماموران پلیس آگاهی به واسطه اقدامات اطلاعاتی از ورود یک محموله دارو و لوازم بهداشتی غیر مجاز از مرزهای جنوبی کشور به استان کرمانشاه با خبر شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از مشخص شدن ساعت و مسیرهای حرکت محموله قاچاق، یک اکیپ از پرسنل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس تخصصی به مسیر مورد نظر اعزام شد و خودرو وانت بار حامل کالای قاچاق را توقیف کرد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه یک متهم در این رابطه دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شده است، ادامه داد: در بازرسی از خودرو مورد نظر ۱۰ هزار و ۷۲۴ قلم انواع دارو و لوازم بهداشتی قاچاق کشف شد.

سردار امان اللهی تصریح کرد: طبق اعلام کارشناسان ارزش این محموله بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است.

عامل اخلال در نظم شهرک متخصصین دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اعلام کرد: فردی که در شهرک متخصصین اقدام به عربده کشی و اخلال در نظم عمومی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ رضا شیرزادی در این رابطه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد عربده کشی در شهرک متخصصین ماموران کلانتری ۲۶ آزادگان به منظور رسیدگی به موضوع به سرعت راهی محل شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که ۲ نفر به دلیل اختلافات شخصی با استفاده از یک دستگاه پژو پارس سفید رنگ در محل حاضر شده و اقدام به عربده کشی و اخلال در نظم عمومی کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: با توجه به اهمیت موضوع ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه رسیدگی به آن را در دستور کار قرار دادند و با انجام اقدامات اطلاعاتی منازل متهمان را شناسایی کردند.

سرهنگ شیرزادی عنوان کرد: پس از هماهنگی با دستگاه قضایی و بررسی منازل مورد نظر، یکی از متهمان دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد، عده ای هنجارشکن نظم و امنیت عمومی را خدشه دار کنند، گفت: اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری دیگر عامل دخیل در این پرونده کماکان ادامه دارد.

درگیری در عروسی به تیراندازی ختم شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه درگیری در یک مراسم عروسی به تیر اندازی طرفین درگیری ختم شد، گفت: عوامل ایجاد درگیری و تیر اندازی دستگیر شدند.

سرهنگ رضا شیرزادی در این رابطه اظهارداشت: شب گذشته در یک مراسم عروسی افرادی از خانواده های عروس و داماد با یکدیگر درگیر شدند که این درگیری منجر به برهم زدن مراسم شد.

وی با بیان اینکه عاملان ایجاد درگیری مشروبات الکلی مصرف کرده بودند، گفت: پس از پایان مراسم ۲ نفر از عاملان درگیری به درب منزل پدر عروس مراجعه و ضمن تیر اندازی با سلاح غیر مجاز، یک نفر را مجروح کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: پس از وقوع تیر اندازی ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه به سرعت راهی منطقه شدند و ۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیر اندازی را دستگیر کردند.

سرهنگ شیرزادی عنوان کرد: یک نفر مجروح این حادثه توسط عوامل مرکز فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

انهدام باند حرفه‌ای سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از انهدام باند حرفه ای سرقت منزل و کشف ۱۵ فقره سرقت در این رابطه خبر داد.

سرهنگ محمدرضا امیری در تشریح این خبر گفت: کارآگاهان پایگاه شمال پلیس آگاهی، از تشکیل یک باند حرفه سرقت و انجام سرقت های متعدد توسط این باند با خبر شدند و شناسایی و دستگیری اعضای آن را در دستور کار قرار دادند.

وی توضیح داد: کارآگاهان به واسطه اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های نامحسوس سرکرده باند را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: متهم دستگیر شده پس از قرار گرفتن در مقابل دلایل و مستندات لب به اعتراف گشود و به ۱۲ فقره سرقت منزل و سه فقره سرقت مغازه با همدستی سه سارق دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ امیری با بیان اینکه دیگر همدستان متهم نیز دستگیر شده اند، عنوان کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از بازسازی محل های سرقت، لوازم و کالاهای سرقتی را به مالباختگان تحویل دادند.

سرهنگ امیری گفت: متهمان پس از انجام تحقیقات به دادسرا معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان مرکزی کرمانشاه شدند.

دستگیری سارقان حرفه ای موتورسیکلت در پاوه

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه از شناسایی و دستگیری سارقان حرفه ای موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا ملکی گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد موتورسیکلت در پاوه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در نهایت ماموران انتظامی این شهرستان به واسطه اقدامات اطلاعاتی ۲ متهم این پرونده را که از ساکنان شهرستان های اطراف بودند، شناسایی و در عملیات هایی جداگانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه با بیان اینکه متهمان تا کنون به سرقت چهار فقره موتور سیکلت اعتراف کرده اند، گفت: متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

سرهنگ ملکی عنوان کرد: همکاری مسئولان و مردم با پلیس پایه های امنیت اجتماعی را محکم و استوار می کند و آسایش عمومی را برای همگان به همراه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عروسی اونم توی ماه محرم !!!!؟؟؟؟؟ البته امکان داره سنی باشن

    • ناجی

      این عروسی توماه محرم بوده یااخبارسوخته تحویل میدین به مردم

    • بدون نام

      دراین ایام و عروسی واقعا نوبره
      اونم با سرو صدا و بزن و بکوب و تیراندازی و ...
      اینا دیگه کین؟

    • س.ش

      من که هنگ کردم مگه کسی تو محرمم عروسی میگیره!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا لعنتشون کنه .مرگ بر ریششون.یزیدزنانن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج