جاباما
۶۱۷۵۸۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

نهایی شدن اساسنامه سازمان مدارس غیردولتی

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آیین‌نامه تشکیل صندوق حمایت از موسسان مدارس در دست بررسی است، گفت: با تاسیس صندوق حمایت از موسسان تسهیلات و امتیازاتی برای موسسان به منظور اداره مدارس، تامین تجهیزات و نظایر آن ایجاد می‌شود.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آیین‌نامه تشکیل صندوق حمایت از موسسان مدارس در دست بررسی است، گفت: با تاسیس صندوق حمایت از موسسان تسهیلات و امتیازاتی برای موسسان به منظور اداره مدارس، تامین تجهیزات و نظایر آن ایجاد می‌شود.

حسن مسعودی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بررسی آیین‌نامه‌های قانون تاسیس مدارس غیردولتی در کمیسیون‌های فرعی دولت در حال انجام است، اظهار کرد: تا کنون چند جلسه کارشناسی در این خصوص برگزار شده و بررسی‌ها ادامه دارد؛ امیدواریم آیین نامه‌های مربوطه هرچه سریعتر نهایی شده و به مرحله اجرا برسند.

وی افزود: باید شش آیین نامه به دولت می‌فرستادیم که خوشبختانه این کار انجام و اساسنامه سازمان مدارس غیردولتی نیز تقریبا نهایی شده است.

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تدوین آیین نامه ماده ۱۲ قانون تاسیس مدارس غیردولتی هم جلسات نهایی خود را طی می‌کند، گفت: آیین نامه تشکیل صندوق حمایت از موسسان مدارس نیز در دست بررسی است. با تاسیس صندوق حمایت از موسسان تسهیلات و امتیازاتی برای موسسان به منظور اداره مدارس، تامین تجهیزات و نظایر آن ایجاد می‌شود.

مسعودی در پاسخ به اینکه آیا آیین‌نامه‌های مربوط به قانون مدارس غیردولتی برای تصویب و بررسی مجدد نیاز به طرح در مجلس شورای اسلامی دارند، گفت: آیین نامه‌های مربوط در هیئت دولت تصویب می‌شوند اما توسط اداره کل قوانین مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرند تا مغایرتی با قانون نداشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اساسنامه بنویسید پول بریزید تو‌جیب یه عده فرصت طلب که با استخدام افراد بی تجربه و بدون سابقه تدریس، اینده کشور و مملکت رو بیشتر به قهقهرا بکشونن. افرادی که فقط اسم و اوازه در کردن، ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج