۶۱۷۶۱۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ایجاد منطقه حائل در مسیر کرکوک به اربیل

در تلاش برای تنش زایی و ملتهب نشان دادن اوضاع در کرکوک، نیروهای پیشمرگه کُرد در مسیر کرکوک به اربیل منطقه حائل ایجاد کرده است.

خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه «المصری الیوم» نوشت: نیروهای پیشمرگه در مسیر بین اربیل و کرکوک منطقه حائل ایجاد کرده و عبور و مرور غیرنظامیان این منطقه را ممنوع اعلام کردند.

بر اساس این خبر نیروهای پیشمرگه یک سنگر خاکی در ایست بازرسی قدیمی اربیل ایجاد کرده و یک سنگر دیگر هم در منطقه «التون» ایجاد کرده و شمار زیادی نیروی نظامی و خودروهای زرهی و تانک نظامی در این منطقه مستقر کرده است.

این اقدام در پی آن صورت گرفته که یکی از فرماندهان پیشمرگه نیروهای الحشد الشعبی را به هدف قرار دادن خودروها در اطراف کرکوک متهم کرده است، این در حالی است که الحشد الشعبی ضمن رد این ادعا تأکید کرده عبور و مرور خودروها در اطراف کرکوک بدون هیچگونه کارشکنی صورت می گیرد.

کریم النوری یکی از فرماندهان الحشد الشعبی تأکید کرد که پیشمرگه به صورت یکجانبه اقدام به ایجاد منطقه حائل کرده که حاکی از ترس توجیه ناپذیر آنهاست.

این در حالی است که حیدر العبادی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق دستور داده بود همه نیروهای نظامی به غیر از نیروهای پلیس اتحادیه و نیروهای مقابله با تروریسم از کرکوک خارج شوند و تأکید کرده بود که نیروهای امنیتی عراقی در کرکوک از امنیت شهروندان از هر قومیتی که باشند حمایت خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج