۶۱۷۷۵۵
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

ترکیدگی لاستیک هواپیما، باند فرودگاه تبریز را مسدود کرد

مدیرکل فرودگاه‌‌های آذربایجان‌‌شرقی از مسدود شدن باند فرودگاه تبریز به علت ترکیدن لاستیک هواپیمای شرکت آتا در باند فرودگاه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: به‌نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی، محمد صفایی با اشاره به اینکه ساعت ۱۳:۳۰ امروز هواپیما شرکت آتا از استانبول به باند فرودگاه تبریز رسید، اظهار داشت: بعد از فرود برای انتقال به پارکینگ و پیاده کردن مسافران حرکت کرد که دچار ترکیدن دو لاستیک شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچ مشکلی برای مسافران ایجاد نشده و همه مسافران در سلامت کامل از هواپیما پیاده شده‌اند، افزود: به علت اینکه این اتفاق در باند فرودگاه افتاد و باید لاستیک‌ها تعویض شوند چند ساعتی باند فرودگاه مسدود شد.

مدیرکل فرودگاه‌‌های آذربایجان‌‌شرقی گفت‌: علت ترکیدن دو لاستیک به صورت همزمان سبب شد که انتقال هواپیما به محل دیگری امکان پذیر نباشد. هم‌اکنون متخصصان در حال تعویض لاستیک‌های این هواپیما هستند و تمامی پروازها تا ساعتی دیگر در این باند از سر گرفته خواهد شد.

صفایی گفت: هیچ پروازی به علت مسدود شدن باند فرودگاه تبریز لغو نشده و فقط پرواز قشم‌ایر با درخواست خود شرکت لغو شده است. در حال حاضر باند باز شده و پرواز مشهد به تبریز و تهران به تبریز به سمت این فرودگاه در حال حرکت هستند و همچنین در حال حاضر پرواز تبریز به استانبول در حال مسافرگیری است و سر ساعت مقرر حرکت خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      بله و همچنان مسئولین شریف ما میگن هیچ فرقی بین هواپیمای نو و صفر کیلومتر با هواپیمایی که 100 سال کار کرده و اور حال شده وجود نداره.
      اصلا شرکت ایرباس و بویینگ دو تا خرن کی هواپیمای نو میسازن اینا باید بجای هواپیمای نو ساختن برن هواپیما های جنگ جهانی اول رو پیدا کنن و یه تعمیر اساسی روشون انجام بدن و بجای هواپیمای نو بفروشن.
      آخه هیچ فرقی بین این دو وجود نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قربونت، اجازه بدهید که بگن هواپیما پنچر شده دیگه!! اینکه چیزی نیست، مهم مردم هواپیماشون چپ میشه!! خوبه که مال ما پنچر شده اینقده دادوهوار میکنید، ما که از همه بهتر و بالاتر و مهمتر و بیشتر چیزیم دیگه ما خوبیم،!! هرچی میخوان بزار بگن، ما از اونا بهترتریم،

    • بدون نام

      متخصصان تحت هیچ شرایط استفا ندهند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج