۶۱۷۸۹۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۷/۲۹


فال روزانه 1396/07/29
فال روزانه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۲۹ مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! در چنین روزی شانس با شماست، پس تا می توانید خواسته های خود را با صدای بلند فریاد بزنید. فرقی نمی کند زمینه مورد علاقه تان موسیقی، هنرهای نمایشی، کامپیوتر یا... باشد، شما در هر زمینه ای که قدم بردارید، پیروز خواهید شد. کارهایی را که در این سال انجام خواهید داد، می تواند کل زندگی تان را تحت تاثیر قرار دهد پس آنها را هوشیارانه انتخاب کنید. شما اخیرا تلاش های بسیاری برای اهداف خود کشیده اید اما برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید تا ماه بهمن صبر کنید. سال فوق العاده ای از نظر روابط عاطفی خواهید داشت، از تک تک لحظه های خود نهایت لذت ببرید.

فال روزانه 1396/07/29
این روزها کارتان و به تبع فعالیت فیزیکی زیادی دارید که شما را به شدت خسته کرده است، به همین دلیل ممکن است کارهایتان را با سرعت کمتری پیش ببرید. اطرافیان تان نیز از این که شما همیشه پر از انرژی بوده اید و حال مانند یک حلزون عمل می کنید، سورپرایز شده اند. تا جایی که می توانید به خودتان استراحت دهید زیرا باید انرژی لازم را برای کارهای دیگر ذخیره کنید. تنها برای کارهای روزمره خود که احتیاج زیادی به تمرکز ندارند، وقت بگذارید. اگر در رابطه عاطفی تان سدی قرار دارد، بدون کمک اطرافیان، سعی کنید به تنهایی آن را بردارید.

فال روزانه 1396/07/29
اطرافیان تان این روزها حساس تر از همیشه به نظر می رسند اما این شمایید که باید با آنها مدارا کنید. سعی کنید با دیگران این روزها مهربان تر باشید تا همه چیز به شرایط عادی خود بازگردد. برای جلوگیری از سوتفاهم نیز سعی کنید بیشتر مراقب رفتارهایتان باشید. یکی از دوستان قدیمی که رابطه اش را با شما قطع کرده بود، بار دیگر به سمت تان باز می گردد. اگر می خواهید برخلاف گذشته همه چیز به خوبی پیش رود، بهتر است کمی منطقی تر عمل کنید. تغییری در محیط کارتان رخ می دهد که به نفع شماست.

فال روزانه 1396/07/29
به زودی اتفاقی در زندگی تان می افتد که مسیرتان را تغییر می دهد. به طوری که هر چه برنامه ریزی کرده بودید را دور می ریزید و برنامه جدیدی برای زندگی تان می چینید. برای این که زودتر به اهداف تان برسید، بهتر است که منطقی تر عمل کنید. مهم نیست که چقدر تلاش کرده اید تا رابطه عاطفی گذشته خود را فراموش کنید، شما هنوز هم درگیر آن هستید اما یادتان باشد که تا عشق قدیم خود را فراموش نکنید، نمی توانید وارد رابطه ای جدید شوید. با کنار گذاشتن گذشته جا برای اتفاقات خوب باز خواهد شد.

فال روزانه 1396/07/29

امروز یکی از اقوام یا دوست قدیمی تان که به کمک احتیاج دارد نزد شما می آید اما شما خودتان آنقدر کار روی سرتان ریخته که وقت هیچ کس را ندارید. در چنین شرایطی نگران عقب افتادن کارهایتان نباشید، شما می توانید با یک برنامه ریزی دقیق به تمام کارهایتان برسید. ممکن است روزی شما نیز در موقعیت او قرار گیرید و محتاج کمک باشید. اگر در رابطه عاطفی خود دچار مشکل شده اید، به جای بهانه گرفت و غر زدن بهتر است با شریک زندگی تان گفتگو کنید و به فکر راه حل آن باشید.
فال روزانه 1396/07/29

احساس می کنید که امروز خلاقیت و توانایی شما کور شده است. شما مجبورید روی پروژه ای کار کنید، اگر چه تمرکز کافی را دارید اما عدم خلاقیت تان شما را از ادامه کار وا می دارد. بهتر است کارهای امروزتان را به فردا بگذارید تا خلاقیت تان بار دیگر شکوفا شود. به زودی به یک میهمانی دعوت می شوید و فردی را ملاقات می کنید که اگر چه ممکن است در نگاه اول برایتان جذاب نباشد اما رفته رفته به یکی از مهم ترین افراد زندگی تان تبدیل خواهد شد. یادتان باشد که صبر حلال بسیاری از مشکلات است.

فال روزانه 1396/07/29

ذهن تان بسیار درگیر است. در آن واحد نگران موضوعات مختلفی هستید. مهم نیست هوا آفتابی باشد یا بارانی، به نفع تان است به بیرون از خانه بروید و حواس تان را با گشت و گذار پرت کنید. شما فرد مهربانی هستید اما این مهربانی و گذشت بی اندازه ممکن است به شما آسیب برساند. حمایت کردن دیگران خوب است اما نه به قیمت آزار خودتان. پس بهتر است در این روزها برای خودتان بیش از دیگران وقت بگذارید. ملاقات یک دوست قدیمی می تواند تغییرات مثبتی را به روحیه شما دهد.

فال روزانه 1396/07/29
امروز خبری به شما می رسد که کمی نگران تان می کند اما هر چه بیشتر می گذرد می بینید که نگرانی شما بی مورد بوده است. به زودی تغییری در زندگی تان ایجاد می شود که نه تنها شرایط مالی تان را بهبود می بخشد، بلکه درهای بسیاری را که تا به حال به رویتان بسته بود، باز می کند. سعی کنید قبل از اعمال تصمیم هایی که در سر دارید، با دیگران مشورت نکنید. افراد سودجو ممکن است قدم هایی به ضرر شما بردارند یا از روی حسادت به شما پیشنهادهای خوبی ندهند. بنابراین در این راه روی پای خودتان بیاستید.

فال روزانه 1396/07/29
اگر چه وقت کافی برای شرکت در فعالیت گروهی ها را ندارید اما سعی کنید که در آنها شرکت کنید زیرا فواید زیادی برایتان خواهد داشت. با افراد جدیدی نیز آشنا خواهید شد که تاثیرات مثبتی بر زندگی تان خواهند گذاشت. سعی دارید با افرادی در تماس باشید اما نمی توانید با آنها از طریق تلفن یا ایمیل ارتباط برقرار کنید و این موضوع شما را ناراحت می کند اما نگران نباشید زیرا به زودی همه چیز به شرایط عادی خود باز خواهد گشت و شما نیز قادر خواهید بود کارهای خود را پیش ببرید. از فردا روزهای پر مشغله ای پیش رو دارید پس تا می توانید امشب را به خوبی استراحت و انرژی لازم را برای روزهای بعد ذخیره کنید.

فال روزانه 1396/07/29
امروز کارهای شما به قدری کند پیش خواهد رفت که ممکن است حتی تصمیم بگیرید آنها را رها کنید، اما بهتر است این کار را نکنید. انتظار نداشته باشید که کارهایتان هر روز به بهترین شکل پیش رود. طبیعی است که برخی اوقات کارها به هم گره خورند و امروز هم از همان روزهاست. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که سعی کنید خودتان را سرگرم کنید و کمی خوش بگذرانید، به عنوان مثال با همکاران تان بگویید و بخندید تا سختی های مسیر برایتان قابل تحمل تر شوند.

فال روزانه 1396/07/29

اگر به فکر فرصتی برای مطالعه بوده اید، امروز روز مناسبی برای این کار نیست بنابراین کتاب ها را در گوشه ای بگذارید و به کارهای دیگرتان رسیدگی کنید. امروز از نظر روابط عاطفی روز خوبی خواهید داشت پس برای بودن با او برنامه ریزی کنید. سعی کنید با شریک زندگی تان مهربان تر باشید و به نظرات او احترام بگذارید. فردی مدام جلوی پای شما سنگ می اندازد، بیش از این بی تفاوتی فایده ای ندارد. بهتر است که به طور جدی با او برخورد کنید تا حساب کار دستش آید.

فال روزانه 1396/07/29
دیشب خواب های بدی دیده اید که باعث شده گیج و گنگ از خواب بیدار شوید. حتی ممکن است تاثیر آن تا چند ساعت بعد هم روی شما ادامه داشته باشد اما اجازه ندهید که این کابوس ها روحیه تان را خراب کنند و مانع از پیشرفت تان شوند. به جای آن سعی کنید نشانه های آن را دریابید و خواب تان را تعبیر کنید. خبری از سمت اعضای خانواده خود می شنوید که بسیار شادتان می کند. اما بهتر است قبل از این که برای آن برنامه ای بچینید، چند کار عقب افتاده ای که داشته اید را انجام دهید و سپس قدم های جدید زندگی تان را بردارید.

فال روزانه 1396/07/29
برای کاری برنامه ریزی کرده اید اما شرایط لازم برای آن فراهم نمی شود. سعی کنید که مدتی آن را کنار بگذارید زیرا تنها انرژی تان را می گیرد، بدون این که پیشرفتی داشته باشد. پس از مدتی بار دیگر با انرژی و انگیزه بیشتری به سمت اش روید و برای هدف تان تلاش کنید. فردی نظر شما را به خود جلب کرده است. از آنجا که امروز جذابیت شما افزایش یافته، شانس این که جواب مثبت از او بشنوید زیاد است. پس این فرصت را از دست ندهید و با او تماس بگیرید و حرف دل خود را بیان کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج