۶۱۷۹۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

تاثیر ماه رمضان بر قیمت سیم‌ کارت در بازار

به گفته کارشناسان طی ماه رمضان قیمت سیم‌کارت که از چندی پیش سیر سعودی به دنبال داشت با نوعی رکود و در مواردی کاهش قیمت مواجه شد.

خبرگزاری ایسنا: به گفته کارشناسان طی ماه رمضان قیمت سیم‌کارت که از چندی پیش سیر سعودی به دنبال داشت با نوعی رکود و در مواردی کاهش قیمت مواجه شد.

سیم‌کارت‌های کد یک و دو که با سرعت چشم‌گیر هر روز در حال افزایش قیمت بودند، اکنون مدتی است در شرایط تقریبا ثابتی قرار گرفته‌اند و حداقل قیمت آنها مانند گذشته افزایش پیدا نمی‌کند.

در حال حاضر سیم‌کارت‌های کد یک همراه اول با قیمتی حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسند و خط صفر کد یک نیز به گفته‌ی فعالان بازار از مدت‌ها قبل دیگر در بازار وجود ندارد.

اما قیمت سیم‌کارت کد دو کارکرده بسته به رند بودن آن از یک میلیون تومان آغاز شده و بالاتر می‌رود و اگر در این میان سیم‌کارت صفری با کد دو هنوز وجود داشته باشد، قیمت آن بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.

کد سه کارکرده نیز این روزها با قیمت ۷۵۰ هزار تومان و خط صفر آن به قیمت ۹۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد که البته کدهای صفر این خط نیز در بازار کم هستند.

کد خط چهار کارکرده در بازار ۶۰۰ هزار تومان و در صورت صفر بودن حدود ۸۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

کدهای پنج و شش که خط صفر انها هم کمتر در بازار دیده می‌شود به ترتیب ۵۰۰ و ۴۵۰ هزار تومان قیمت دارند که در صورت صفر بودن قیمت آنها به حدود ۷۰۰ هزار تومان نیز می‌رسد.

هم چنین سیم‌کارت کد هفت در صورت صفر بودن با قیمتی بالغ بر ۴۰۰ هزار تومان و کد هفت کارکرده با قیمتی بالغ بر ۳۷۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

کد هشت صفر نیز این روزها ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد که این قیمت در صورت کارکرده بودن سیم‌کارت تا ۲۵۰ هزار تومان کاهش پیدا می‌کند.

بنابر اعلام فعالان بازار این روزها بیشتر سیم‌کارتهای صفر با کدهای ۷ و ۸ هستند و برای بقیه‌ی کدها کمتر سیم‌کارت صفر در بازار مشاهده می‌شود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج