جاباما
۶۱۸۰۵۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

امیرعلی دانایی: پرکاری قابلیت نیست

امیرعلی دانایی به زودی با دو فیلم "انزوا" و "آپاندیس" به سینماهای کشور می‌آید.

هنرآنلاین: امیرعلی دانایی به زودی با دو فیلم "انزوا" و "آپاندیس" به سینماهای کشور می‌آید.
"انزوا" اولین فیلم بلند سینمایی مرتضی‌علی عباس‌میرزایی به عنوان تنها نماینده ایران در بخش رقابتی جشنواره کمرایمیج لهستان است و امیرعلی دانایی به عنوان بازیگر نقش اول آن حضور یافته است. دانایی علاوه بر این فیلم سینمایی "آپاندیس" به کارگردانی حسین نمازی را نیز در نوبت اکران دارد و هر دو فیلم قرار است به زودی به روی پرده سینماهای کشور بروند.

دانایی درباره فعالیت‌های خود گفت: در حال حاضر چند پیشنهاد دارم که مشغول بررسی هستم وهنوز درباره هیچکدام تصمیم قطعی نگرفته‌ام.

این بازیگر که پس از کار کردن با کارگردان‌هایی چون داریوش مهرجویی، ضیاءالدین دری، سیروس الوند و بهروز افخمی حالا در هر دو فیلم آماده اکرانش با کارگردانان فیلم اولی کار کرده است، درباره این تجربه بیان کرد: "آپاندیس" و بعد از آن "انزوا" اولین تجربه همکاری من با کارگردانان کار اولی بود. در این دو فیلم هم نهایت تلاشم را کردم تا کار خوب باشد.
کار با کارگردانان فیلم اولی محاسنی دارد از جمله آن می‌توان به این نکته اشاره کرد که ورودشان باعث حضور ایده‌های نو در سینما می‌شود، به شرط آنکه با مطالعه باشند و فضای فیلمسازی را آنطور که باید بشناسند و به دنبال اثر گذاری بوده و تاثیرگذار کار کنند.

وی ادامه داد: من هم در مقام بازیگر همه تلاشم را کردم تا کمکشان کرده و خروجی کار خوب و آبرومندی باشد.

دانایی در پاسخ به این سوال که آیا قصد بازگشت به تلویزیون را دارد یا خیر،عنوان کرد: من با "کلاه پهلوی" به تلویزیون آمدم و علاقه مندم که اگر قرار است در تلویزیون حضور دوباره داشته باشم در اثری با همان حد و اندازه حضور یابم. در حال حاضر چنین کاری تولید نشده است. حضور من در حوزه تصویر بستگی به فیلمنامه خوب دارد، پروژه‌ای که سر و شکلی درست داشته باشد می‌توان به آن فکر کرد و در آن حضور داشت.
پرکاری قابلیت نیست، چرا که اگر قرار بود چنین باشد، از اول سال تا امروز من هر روز سر کار بودم و یک روز هم بیکار نمی ماندم، اما ترجیحم این است که در کار خوب حضور داشته باشم. همانطور که گفتم فیلمنامه خوب بسیار اهمیت دارد وبازیگر را ترغیب می‌کند تا در یک اثر حضور داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج