۶۱۸۱۳۸
۷۵ نظر
۵۲۰۱
۷۵ نظر
۵۲۰۱
پ

ناگفته‌ های پدر اهورا کوچولو از قتل فرزندش

وب سایت خبری رکنا؛ ناگفته‌های پدر اهورا از قتل فجیع کودک ۲.۵ساله اش در رشت را منتشر کرد.

وب سایت خبری رکنا؛ ناگفته‌های پدر اهورا از قتل فجیع کودک ۲.۵ساله اش در رشت را منتشر کرد.
ناگفته‌ های پدر اهورا کوچولو از قتل فرزندش
دل پری از قضاوت های مردم داشت، می گفت: برای چه خواننده مملکت بی آنکه چیزی بداند تهمت می زند، من از روی هوس ازدواج نکردم، من هفت سال با این زن زندگی کرده بودم، سال پنجم زندگیمان بچه دار شدیم، کسی چه می داند داخل زندگی من چه می گذشت.
در آن زمان این زن برای من فرشته بود، او هم مانند من تنها فرزند خانواده خود بود، البته خانواده هایمان مخالفت هایی داشتند اما اصرار خودمان بود و بالاخره ازدواج کردیم، اما با تولد اهورا رفتار همسرم رفته رفته تغییر کرد، چیزهایی از او می دیدم که برایم غیر قابل باور بود، در مسائل شخصی او چیزهایی می دیدم که در خور من نبود، اختلافاتمان بالا گرفت و اولین بار خودش بحث طلاق را مطرح کرد اما من نپذیرفتم و از اوایل مهر سال گذشته تا روز 23 بهمن همان سال بخاطر اهورا جنگیدم اما او قبول نکرد و بالاخره جدا شدیم، این در حالی بود که خود ما هیچ وقت نمی توانستیم مسئله طلاق را درک کنیم اما خودمان هم دچار همین مسئله شدیم.

از او در مورد چرایی تغییر رفتار همسر سابقش پرسیدم، ذهنش به ابتدای تجربه زندگی مشترکش رفت و گفت: در ابتدا زندگیمان دستفروشی می کردیم، کم کم مغازه گرفتم، همسرم مغازه جداگانه ای داشت من هم مغازه دیگری اما با این حال هزینه های هر دو مغازه پای من بود ولی درآمد حاصل از آن برای خودش بود، در آن زمان بود که دوستانی دور او را فراگرفتند که تاثیر فراوانی روی شخصیت همسر سابقم گذاشتند، یکی از آن ها فروشنده مغازه خودش بود.

به او گفتم چه زمانی متوجه ازدواج مجدد همسر سابقش شد، فرکانس صدایش تغییر کرد و گفت: اصلا ازدواجی در کار نیست، اگر ازدواج رسمی شده بود باید حضانت بچه به من داده می شد، سوم تیر ماه امسال مهر طلاق در شناسنامه همسر سابقم خورد، طبق قانون سه ماه و ده روز بعد امکان صیغه برای او وجود داشت این در حالی است که یک ماه و نیم است که از مهلت صیغه نامه آن ها می گذرد.

میلاد در ادامه گفت: قرار ما از ابتدا برای دیدن اهورا در روزهای سه شنبه بود، تا اینکه در دو ماه اخیر و درست همزمان با آشنایی همسر سابقم با قاتل این قرار به هم ریخت. ۱۵ روز پیش از حادثه نیز با همسر سابقم سر این موضوع بحث کردم و او به بهانه های مختلف مانع دیدار من و اهورا می شد تا اینکه فهمیدم با پسری در ارتباط است، پس از این ماجرا یک شب فردی در تلگرام من ملحق شد، زمانی که عکس او را باز کردم فهمیدم همان شخصی است که همسر سابقم با او در ارتباط است، آن عکس نیز عکسی بود که قاتل انگشت خود را به حالت توهین به سمت عکس اهورا گرفته بود.

ماجرای فریادهای اهورا چند روز پیش از قتل

میلاد در ادامه ماجرا گفت: یک هفته پیش از حادثه نیز مدیر ساختمان به مغازه من آمد و گفت که آقایی با همسر سابق من در ارتباط است و در این مدت نیز یک بار صدای فریادهای اهورا را نیز شنیده اند اما زمانی که همسایه ها جلوی در رفتند کسی پاسخ آن ها را نداد، تصمیم گرفتم شکایت کنم تا بتوانم اهورا را پیش خود نگهدارم، همسایه ها نیز بخاطر رفت و آمدهای ناجور قصد شکایت داشتند، اما فرصتی نماند و اهورا قربانی نیت کثیف این مرد شد.

ناگفته های اهورا که به گور رفت

پدر اهورا گفت: از زمانی که همسر سابقم با این مرد در ارتباط بود دیگر نگذاشت تا اهورا را ببینم و من تصور می کنم که آن ها ترس از این داشتند که اهورا من را ببیند و چیزهایی بگوید که به نفع آن ها نباشد.

با مرگ اهورا ناگفته های این کودک دو ساله نیز برای همیشه در سینه او پنهان ماند، ناگفته هایی که شاید بخشی از آن ها در اعترافات قاتل سنگدل فاش شود.

آخرین باری که اهورا قربانی تجاوز شد زمانی بود که به قتل رسید اما هنوز مشخص نیست که این سناریوی شوم اولین بار نیز بود باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تف تو روح اون مادر کثیف ،اونم باید محاکمه وزندانی بشه.

      پاسخ ها

      • 123

        فقط خدا میدونه چه اتفاقی افتاده و قضیه واقعا از چه قرار هست
        شاید این آقا هم دروغ میگه
        اینقد راحت قضاوت نکنید

      • بدون نام

        ازدواج باشه یا نباشه فرقی در اصل قضیه نداره .مردها ی زیادی در عین داشتن زن، دوست و معشوقه هم دارند و کسی کاری به کارشون نداره.تنها وقتی که معلوم بشه زن از آزار دیدن فرزندش خبر داشته و کاری نمی کرده باید مجازات بشه .وگرنه بقیه اش مربوط به حریم شخصیه و به احدی مربوط نیست

    • بدون نام

      فقط روبه خدا تا میتونم گریه میکنم .چقد اهواراهای دیگه ای تودنیاته خدا......چرا ساکتی

    • بدون نام

      این زن نبود هوسران بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        12:37 باز بی مطالعه نظر دادی برو بشین سر درس و مشقت

      • بدون نام

        اولا که این روایتِ پدر بچه اس و ما حق نداریم یه طرفه به قاضی بریم .دوما اگر بودن زنی با مردی هوسرانی هم باشه باز ربطی به قتل و تجاوز پیدا نمی کنه .

    • بدون نام

      بابا دمت گرم که اینقدر محترمانه در مورد همسر سابقت صحبت میکنی .

    • بدون نام

      بعدا میگن همه زن ستیز شدن ... همه مادر رو محاکمه میکنن ... خداییش یعنی تقصیر نداشته اصلا ؟ خب تو که نمیخوای مثل بچه آدم سرت رو بندازی پایین زندگیت رو بکنی چرا اون طفل معصوم رو به دنیا آوردی آخه ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولا اینها همه حرفهای یک طرف قضیه ست ..... قضیه قتل وحشیانه یک بچه ست.تنها وقتی اون زن مستحق مجازاته که معلوم بشه از وضیعت نا امن فرزندش اطلاع داشته و کاری نمی کرده

      • بدون نام

        شماها زن ستیز هستید چون اسم نیاز زن به مرد رو هوسرانی می گذارید ولی نیاز مرد به زن رو حق مسلّم می دونید .

      • بدون نام

        اولا شما زن ستیز هستید چون در همون ابتدا انگشت اتهام رو به سمت مادر گرفتید .دوما شما زن ستیز هستید چون الان هم با شنیدن حرفهای پدر بچه و بدون اینکه همه ابعاد قضیه رو بدونید باز انگشت اتهامم رو به سمت زن می گیرید .سوما شما زن ستیز هستید که فکر می کنید ازدواج دوم یا صیغه یا هر گونه رابطه زنی با مردی برابر با همه جنایتهای عالمه و دارید عقده های متنوع تون رو از زنها خالی می کند!

      • بدون نام

        هر کسی از هر خانمی انتقاد کنه زن ستیز می شه ؟ یعنی یا همه زن ها بد هستن یا همه شون خوب؟ چرا تا از یه خانمی که حتما توی این داستان درصدی تقصیر گردنشه انتقاد می شه سریع انگ زن ستیزی به پیشونی ش میزنین ؟

      • بدون نام

        شما انتقاد نمی کنید اگر نشانی از زنی در جریانی ببینید فوری جنسیتش رو پررنگ می کنید و بدون اینکه بدونید اصلا چی به چیه از همون اول می کوبید بر سر زن .در این جنایت یک مرد بدترین جنایت رو مرتکب شده باز بیشتر کامنتها فحاشی کردن به مادر بچه اس .بدون اینکه اصلا بدونند کی بوده و چی کرده

    • بدون نام

      فقط اینقد میدونم زن سابق این اقا چقد کثیفه..

    • بدون نام

      خانم ها وقتي كار ميكنن و يه كمي پول دارن خدا رو بنده نيستن چه برسه به خانواده ، به جرات نود درصد خانم هاي شاغل چه دولتي چه آزاد .... چون راحت ميگن دستم تو جيب خودمه لازم باشه خودم خونه ميگيرم خودم خرج ميكنم ولي بين خانه دار ها هم بد پيدا ميشه ولي كمتر تازه شاغل ها بهونه ميكنن چون ما كار ميكنيم وقت اين كارا رو نداريم در صورتي كه عملا كار نميكنن مرد ها خرجشونو ميدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظر من طرز فکر تو به طرز فکر قاتل اهورا نزدیکتره. آخه به همین راحتی میگی 90 درصد زنهایی که بیرون کار میکنند فاسدند. بهتر نیست بگی از نگاه تو کثافت می باره؟

      • بدون نام

        تو خیلی یبیجا میکنی که درباره خانومای شاغل اینطوری نظر میدی بی شخصیت عقده ای. ....

      • بدون نام

        چرا سانسور میکنی بقیه نظرمو. اونجایی که امثال این دارن به خانوما توهین میکنن چرا یادت نمیفته سانسور کنی ولی تا یکی جوابشو میده نمیذاری نظرشو.

      • مونتلا

        اول باید به شما بگم .... شما همه زن های شاغل رو فاسد میخونی شاید شما هم ضربه خوردی از همسرت که اینجا داری تلافی میکنی دوم واقعا برای پدر اهوار متاسفم که نتوانسته همسرشو بشناسه این تابلویه که این مرده نشسته زیر سر زنش و زندگبشو خراب کرده این پست فطرت ها رو باید سریع به محاکمه بشن وحکم رو اجرا کنن چقدر باید کثیف باشی که به این بچه تجاوز کردی خدا لعنتت کنه فقط 2 سال سن داشته

      • بدون نام

        شماها زن نمی خواین بَرده و کنیز می خواین .گذشت اون دوره حاج آقا

    • طوطی

      خدا شاهده من جای این آقا بودم تا بادستای خودم اون زن و مرد از خدا بیخبر رو نمیکشتم آروم نمیگرفتم.

      خب عوضی اون لحظه هوس کردی ،دلت خواسته ،زنگ میزدی زنت بیاد خونه با بچه چکار داشتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        البته این خبرها هم نیست که مرد هر وقت دلش بخواد زن در خدمت باشه .اگه زن نخواد تجاوز محسوب میشه.ولی خب جامعه بدوی ما هنوز مونده این چیزها رو بفهمه.فعلا باید یاد بگیره نیاز زن به مرد اسمش هوسرانی نیست

    • کاظم

      تف تو شرف قاتل اهورا و مادر اهورا .بی وجدان کثیف هر دوتاتون واقعا بی ذات بودین.اگ زن زندگی بودی از شوهرت جدا نمیشدی .شوهر اولش هم اگ واقعا مردی دوتاشون بده مجازات کنن.

    • بدون نام

      دمت گرم واقعا شوهر ثابق زن هوس ران..زنتم محاکمه کنیا ولش نکنیا خیلی کثیف بوده زنت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سابق - نه ثابق : برو اول سواد یاد بگیر بعد بیا نظر بده

    • محمدرضا

      لااقل باخانمش مصاحبه کنیداینهمه این اقاحرف زده فرصت دفاع براخانم هم بدین نمیشه یکی هرچه دلش خاست بگه وطرف مقابل فرصت دفاع نداشته باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظرت از چی باید دفاع کنه این خانوم؟
        از بلاهایی که جلو چشمش سره بچش آوردن و عین خیالش نبوده؟
        قاتل خودش گفته تو حالت طبیعی این کارو کرده فکر کردی دفعه ی اولش بوده؟
        از حیوون پست ترن این آدم ها

    • مرمر

      تو یکی از مصاحبه های زنش گفته که از ۵ مهر داره با قاتل زندگی میکنه و تو فصای مجازی باهاش اشنا شده.
      همین حرفا باعث میشه ادم به بی ثباتی مادرش پی ببره.
      و هنوز یک سال از جدایش با پدر اهورا نمیگذره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی باید سالش در می اومد تا با کس دیگری آشنا بشه؟ این حرفها رو تو یه کشور پیشرفته بزنید بهتون می خندند .اصلا مساله این نبوده که زن می خواسته مرد دیگری وارد زندگیش کنه .مساله اعتمادِ بی جا به این مرد بوده و سپردن فرزندش بهش.

      • بدون نام

        کشور پیشرفته؟ مگه این کشور پیشرفته س ؟ چرا ما فقط تو هوسرانی و ارتباطات بی در و پیکر زن و مرد فقط پیشرفت کردیم ؟ تو همون کشور پیشرفته ای که داری ازش دم میزنی این بلا سر بچه بیاد تا هفت نسل اون خا

      • بدون نام

        در کشورهای غربی یک زمان زن بودن جرم بود. مثلا زنها رو به جرم جادوگری آتیش می زدند .خب الان دیگه نیست .زنی رو به دلیل اینکه با مردی رابطه داشته مجرم نمی بینند ولی اگه معلوم بشه از بچه اش درست مواظبت نمی کنه بچه رو از مادر می گیرند .اینجا هم باید سازمانهای حمایت از حقوق کودکان تشکیل بشه و مردم حواسشون به بچه های دور و برشون باشه و اگر دیدند بچه اش در خطره فوری تماس بگیرند قبل از اینکه فاجعه ای اتفاق بیافته

    • بیتا

      اقایی که میگی نود درصد خانم ها که کار میکنند برای خودشون هست من خودم هر چه که کار میکنم پولش رو برای بچه ها وبه خاطر شوهرم خرج می کنم چون وقتی دست های شوهرم رو می بینم خجالت میکشم ازش درخواست چیزی کنم شما خیلی بی فرهنگ هستی کهبه همه ی خانم ها توهین میکنی.

    • تنها

      اقای بی ادبی که راجب خانم های شاغل این حرف ها رو می زنی همه خانم ها این طور نیستند خیلی از اقا یون هم هستن که زمین از وجودشون خجالی میکشه مثل قاتل اتنا واهورا وستایش

    • بدون نام

      فقط میتونم بگم مادر نبوده هیچ مادری با بچش اینکارو نمیکنه فقط آدمهای خودخواه میتونن به این پستی باشن.........
      دقت کنید کلمه خودخواه خیلی حرفا داخلشه و چه فراوون شدند اطرافمون همونخودخواهی ریشه تموم هوسها تنوع طلبی و فساد و دروغ و قتل و شهوت و ....

    • عسل

      آخه یکی نیست به اون زن بگه چه خیری از مردها دیدی که تا جدا شدی باز رفتی سراغ یکی دیگه

      پاسخ ها

      • محمدرضا

        واتوخوبی حتما

      • بدون نام

        همون خیری که تو شوهر کردی

      • بدون نام

        دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده

    • بدون نام

      واقعا متاسفم برای دیدگاه همچین مرد هایی نسبت به زنان شاغل، آدم کثیف کثیف وزن ومرد هم نداره

    • بدون نام

      کاربر 123توکه میگی راحت قضاوت نکنید پس چرا شخص خودت میگی شاید این آقا هم دروغ می گه پس الان حرف خودت قضاوت نیست ؟خیلی باید مراقب حرف زدنامون باشیم قانون و اعترافات قاتل همه چی رو معلوم می کنه آه و نفرین نکنین فحش هم ندین اتفاقی که نباید می افتاد افتاده هممون باید مراقب خودمون باشیم این حرفا دیگه دردی رو دوا نمی کنه مرده رو هم زنده نمی کنه جامعه منم تویی ماییم آدمای قاتل تافته جدا بافته این جامعه نیستن

    • فقط خدا

      من خودم مرد هستم بنظر من بی انصافی در مورد زنان شاغل حرفای بد زد من زنی را میشناسم که کار میکنه خرج دختر وشوهر بی غیرتشو میده خونه مردم کلفتی میکنه بخاطر آبرو ۵انگشت دست مثل هم نیستن زود قضاوت نکنیم

    • بدون نام

      طفلکی بچه بیگناه از دنیا رفت؛ نموند تا با این وضعیت بزرگ بشه. خدا دوستش داشت که از چنگ این کثافتا نجاتش داد و حالا این روسیاهها باید جزای پلیدیشون رو بدن.

    • بدون نام

      تو اگر پدر خوبی هرگز چنین اتفاقی برای بچه ات نمی افتاد با توجه به اینکه همسایه به تو گفت بودند خودم هم در دنیای مجازی متهم را دیدی باز بی تفاوت بودی چگونه دو ماه از فرزندت خبر نداشتی چرا در این مورد پافشاری نکردی ؟

    • یاسمینا

      آقایی که درموردخانم اینطورقضاوت میکنی بروخجالت بکش حالاخوبه تموم قاتلا مردن یه زن هم بینشون نبودن تاحالا .همه میدونن که جنایتکارای دنیانوددرصدشون مردن تازن ،بهتره قضاوت بیجانکنی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی گفته همه ی قاتلا مردن،چند وقت پیش خوندم یه زن سه تا شوهراشو کشت،تو همون داعش چقد زن رفتن

    • بدون نام

      ایشالا خدا به پدر اهورا کوچولو صبر بده و البته این زن کثیف به یه حال روزی بیفته که از مرگ بدترش باشه گناه این مادر از قاتلم بیشتر

    • بدون نام

      میشه یک همچین مصاحبه ای با مادر اهورا هم ترتیب بدین ؟
      من بازم میگم هیچ کدوم بی تقصیر نیستن

    • بدون نام

      از لباس پوشیدن پدر معلومه خیلی بی گناه است خخخخخخخخ

    • بهار

      کاربرای عزیز لطفا در نظر دادناتون همدیگرو زیره سوال نبریدهم زن بد داریم هم مردبد نمیشه گفت همه خانوما پاک ومقدسن ،یااینکه همه آقایون بدن.حالا همینطور تو نظراتتون بیاید با هم بجنگیدخانما بگن آقایون بد،وآقایون...

    • بدون نام

      چه دفاعی این مثلا مادر میتواند داشته باشد پس چه فرقی هست بین مادرانی که زحمت میکشند چه تنها چه همراه هسرشاان برای اینده فرزندانشان اگر این زن کمی عاطفه داشت واحساس مادری اولا در فضای مجازی دست به این کار نمیزد دوم او تازه طلاق گرفته بود چطور وجدانش قبول کرد با یک مرد غریبه رابطه بر قرار کند سوم بار اول که دید کودکش مورد ازار قرار گرفته وخودش بی؟عرضه اهورا را میداد به پدر ش الان خانه او به جای اغو ش مادر وپدر خاک سرد نبود بخدا دلم گرفته از این همه بی عاطفی یک زن به نام مادر مجازات هر دو یکی است

    • sara

      تف ب شرف نداشتشون

    • دراكولا تا به تا

      من يك موضوعي رو خوب ميدونم! اگر پدر و مادر دلسوز بودند، الان بچه زنده بود. من جاي پدر بودم، بعد از اينكه همسايه ميومد و دم مغازه و اين حرفها رو ميزد، يك شب هم نميذاشتم تو اون خونه بخوابه و اگر جاي مادر بودم، خيلي با احتياط، مردي رو مياوردم تو خونه و بچه ام رو ميدادم دستش.
      هر دو مقصرند، يكي لباس مظلوميت پوشيده و تمام تيرها، به سمت يكي ديگه نشونه رفته.
      كاش بچه، بدون درد مرده بود، كه حداقل ميگفتيمراحت شد. بچه به اون نازي، با اسم زيبا اهورا. حيف

    • بدون نام

      تف تو ذات اون زنه

    • بدون نام

      ازفقروبیکاری رتبه ۱۹بیکارترین وهر۴نفر۱نفرروانین هلندبا۱۷ملیون جمعیت ۲نفرزندانی ولی ایران ماشالا زندانهاپر

    • حدیث

      کاش باپسرش هردوشون زندگی میکرد ن دیگه مرد دیگه ای به زندیگش راه نمیداد

    • بدون نام

      راستش همه نظراتتون رو خواندم،باید بگم منم از خانومم جداشدم چون دلش بامن نبود،یه دختر سه ساله دارم،که دادگاه حضانت رو دادبه مادرش،اما چون ازدواج کرد،بچه رو ازش گرفتم،همسرش اعتیاد داره و اینو توی دادگاه ثابت کردم،باید خدمت همگی عرض کنم چون یه زن بد داشتم دلیل نمیشه همه ی زنها رو بلانسبت فاسد بدونم،چه اینکه خانومهایی هستند بسیار شریف و کاردرست،ضمنا،بهتره زود قضاوت نکنیم

    • بدون نام

      پدر اهورا خیلی زرنگه داره همه جا مصاحبه می کنه و همه تقصیر ها رو میندازه گردن مادر بچه و چون حاضر به مصاحبه اس همه هم میرن سراغش و این طوری داره حسابی خودش رو مطرح می کنه
      من یکی هیچ وقت عادت ندارم یه طرفه به قاضی برم در هیچ صورت هم یک طرفه حرف های این مردک رو نمیپذیرم
      دوستی داشتم که شوهرش تو دادگاه طلاق با وقاحت تمام به زنش تهمت های ناموسی میزد در حدی که قاضی رسما بهش اخطار داده بود که اگر بدون سند و مدرک یک کلمه ای دیگه بگی میفرستمت زندان اینها یه همچین مخلوقاتی هستن

    • سید علی اکبر س

      یکی میمرد از درد بی نوایی یکی میگفت ناپدری و در اصل نامادری اهورا زردگ میخواهی .اخه چرا . . .

    • بدون نام

      تو این دوره پسرا میترسن زن بگیرن چون زن شوهر داره دوسپسرم میگیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس از ترس زن گرفتن میرن به بچه های مردم تجاوز میکنن

    • حمید

      دنیا همش افراط تفریته
      من ده سال درحسرت اولاد دارشدنم ولی چه کنم که مشکل ازخودمه
      اینا بچه داررند یعنی داشتند ولی قدرشو ندونستن
      دعام کنید تا منم اولاد داربشم ودرحسرت کوچولوی نداشته نمونم

    • مهدی محمدی

      خدا لعنت کنه این قاتل کثیفو چطور دلش امده تجاوز کنه قر اشک

    • بدون نام

      بنظرم تقصیر مادرست چون اون بی شرف چطوری دلش اومده بچشو داده دست کسی کثه از طریق فضای مجازی پیدا ..شوهر خودش چش بود با عشق وعشقی بهم رسیدن؟ وقتی اون مرد کثیف بی ذاتو که تو فضای مجازی پیدا کرد چطور دلش اومده شوهر وبچه وزندگیشون خرابه کنه !؟بنظرم تمام این خرابکاریها تقصیر زنست.. من خودم زنم ی وقتی نگین من مردم که ایطوری نظر میدم همیشه باید واقیتو گفت

    • محمد

      فرشته های بهشتی بی گناه ,تاوان جنون حیوانهای خوناشام میدن,عصر جاهلیت...

    • مادر

      منم خودم مادرم آخه آدم سگ بشه مادرنشه شاغل هستم بایک شوهربیکاره ومعتادولی تاپای جونم پای دوفرزندم نشستم وبخاطربچه هام ازشوهرم طلاق نگرفتم چون طلاق بدترین راه حالا هم به فرزندانم افتخارمیکنم هردوآنها تحصیلات عالیه دارند

    • زب

      عکسی که گذاشتن عکس قاتله عکس کیه چه خبره این همه گپ میزنندولاه اگه این کثافتوهمان لحظه کسی میدیداینوخفه نمیکردمسلمان نبواگه من بودم درجاخلاصش میکردم بابادست دست نکنی هرکی باشه خوبه باباش باشه ناپدری باشه کاری نکنیدخون این طفل هدربره هدررفت پیش حداوندمسولین ازخدابترسیدفکرکنیدبچه خودتونه

    • بدون نام

      مقصر اصلی اون کسیه که به این بچه تجاوز کرده ولی مادرش هم مقصره که بدون هیچ شناختی از این جانی، بچشو ول کرده تو خونه.

    • بدون نام

      هر دو این نفرات باید قطعه قطعه بشن...واسلام

    • بدون نام

      قاتل اون پس رو باید به بدترین شکل بکشند بلاهایی رو باید به سرش بیارن که بهش بفهمونن تجاوز کردن به بچه ی مردم چه سرانجامی خواهد داشت

    • علی

      نظر بنده اینست که هم مرد و هم زن هر دو برای هم آفریده شده اند یعنی مکمل یکدیگرند .نیاز یه مرد به زن یا بالعکس باید بالاتر از نیاز جنسی باشد قرآن عبارت "لتسکنوا علیها"میاره یعنی بوسیله زن به آرامش برسید.اگر به این تفکر برسیم که زن و مرد مایه آرامش یگدیگرند هیچ وقت این حرفا نمی گفتیم .اگه زن بدکار هست مرد بدکار هم هست.واقعا من به جای ایشون از خانمهای شاغل معذرت میخام.

    • اقا

      من به خدا نه تو این ماجرا بودم و نه هیچ بار دیدمشون ولی معلومه که این زن همسر زندگی نبود و هوسران بوده و تو قتل شریک هه

    • اقا

      این خانم زن نبوده .......بوده خخخخخخخخ!!!

    • اقا

      اون زن هه دنبال ... کلفت بوده
      این مرد لابد پسندش نبوده
      مرگ بر این جور زنی

    • ناشناس

      نه پدر خوب بوده نه مادرش اهورا واقعا دلسوزی نداشته هیچ کدومشون خوب نبودن لعنتی ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج