۶۱۸۲۷۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نگار عابدی از «هست و نیست» گفت

با فیمنامه های خوب کمتر مواجه می شویم . اگر هم با فیمنامه خوبی مواجه می شویم تمام شخصیت ها درست پرداخت نشده اند.

خبرگزاری صبا: با فیمنامه های خوب کمتر مواجه می شویم . اگر هم با فیمنامه خوبی مواجه می شویم تمام شخصیت ها درست پرداخت نشده اند.

نگار عابدی بازیگر سریال«هست و نیست» درباره نقشش در این مجموعه به صبا گفت : فعلا نمی توانم درباره نقشم در این سریال حرفی بزنم . ترجیح می دهم اول کارگردان و تهیه کننده مصاحبه کنند ، بعد در این رابطه مصاحبه ای داشته باشم .

وی ادامه داد : از هفته آینده جلوی دوربین این سریال خواهم رفت. در حال حاضر در یزد مشغول بازی در مجموعه «سردلبران» هستم. یکی از دلایلی که این سریال را برای بازی انتخاب کردم حضور تهیه کننده و کارگردان کار بلد است و فیملنامه ای که خوب و بجا نوشته شده است.

عابدی درباره نقشش در سریال «سری دلبران» توضیح داد: در این مجموعه نقش نسرین را بازی می کنم که دختر عموی نقش اصلی این کار هست. سریال «سردلبران» با وجود کارگردان خوب و کاربلدی مثل محمد حسین لطیفی یکی از بهترین سریال های تلویزیونی خواهد شد.

بازیگر سریال «هست و نیستم درباره وضعیت فیلمنامه ها خاطر نشان کرد: با فیمنامه های خوب کمتر مواجه می شویم . اگر هم با فیمنامه خوبی مواجه می شویم تمام شخصیت ها درست پرداخت نشده اند . خط کلی داستان خوب است ،اما بعضی از شخصیت های کلیدی داستان سر جای شان نوشته نشده اند . هرچند وقت یک بار هم به فیلمنامه های خوب برخورد می کنیم ،مثل فیلمنامه سریال «سردلبران»‌ و «هست و نیست» که خوب نوشته شده اند. خوشحالم در سال جدید با دو سریال عالی در تلویزیون حضور دارم.

نگارعابدی پیش از این در سریال هایی مانند : «پادری» ،«دودکش» ‌‌، «شمعدونی»‌ ، «‌تعبییر وارونه یک رویا»‌ و «آرام می گیریم»‌ ایفای نقش کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج