۶۱۸۳۵
۴۴ نظر
۵۳۹۹
۴۴ نظر
۵۳۹۹
پ

چگونه حال همکار زیرآب زن را بگیریم؟!

محل کار مجموعه ای از آدم های خوب، بد و زشت است. آدم های خوب که تکلیفشان مشخص است. همکارانی هستند که همیشه و همه جا می توانید به آنها اعتماد کنید. آدم های بد، افرادی هستند که باعث آزار دیگران می شوند اما خودشان هم نمی دانند چه اشتباهی می کنند.

چگونه حال همکار زیرآب زن را بگیریم؟!





برترین ها: «یک کارشناس آی‌تی که می توانید او را علی بنامید و همکارش برای کسب مقام بالاتر در شرکت انتخاب شده بودند. این شرایط بسیار سختی برای هر دو آنها بود زیرا فقط یکی از آنها می توانست به مقام بالاتر برسد. در همین زمان، همکار او شروع به بیان حرف های ناراحت کننده زیادی کرد که در روح و ذهن علی تاثیر منفی بگذارد. به طور مثال می گفت، «شنیده ام مدیر فلان حرف را گفته» یا «شنیدم فلانی می گفت تو ...»همین حرف های ناامیدکننده بالاخره باعث عدم امنیت علی در آن شرکت شد و از کار خود استعفا داد.»

محل کار مجموعه ای از آدم های خوب، بد و زشت است. آدم های خوب که تکلیفشان مشخص است. همکارانی هستند که همیشه و همه جا می توانید به آنها اعتماد کنید. آدم های بد، افرادی هستند که باعث آزار و ناراحتی دیگران می شوند اما خودشان هم نمی دانند چه اشتباهی می کنند. اما آدم های زشت آنهایی هستند که از روی عمد کارشکنی می کنند و می خواهند شر به پا کنند.

البته ما در این مطلب قصد نداریم در مورد همکارانی صحبت کنیم که اعتبار شما را زیر سوال می برند و باعث فرار شما از محل کارتان می شوند. کارشکنی شغلی در واقع مجموعه ای از انسان های کینه توز و بدجنس است که هیچ گاه خیرشان به کسی نمی رسد.

اکساتدر جرولف - سخنگو و نویسنده بین المللی در زمینه شادی در محل کار می گوید: «اگر متوجه شدید همکار شما اطلاعات مهم را از شما مخفی می کند، در جلسه های کاری همیشه با نظرات شما مخالفت، پشت سر شما بدگویی، از کمک کردن به شما دریغ می کند و سعی دارد جلوی مدیر همیشه شما را خراب کند و کارهایتان را بد جلوه دهد، باید از او بترسید و حسابی حواس خود را جمع کنید.»

از دیگر نشانه های کارشکنی و زیرآب زنی در محل کار این است که هرگز به آن ارتقا شغلی که لیاقت آن را دارید، نرسید. یا مدیر همیشه با شمارفتار سرد و بی تفاوتی داشته باشد. یا همکاران دیگر به طور ناگهانی از شما دوری کنندیا شما را در گروه خود راه ندهند. یا ناگهان متوجه رفتار مهربان فردی باشید که همیشه از شما دوری می کرده و رفتار تهاجمی داشته است.
چرا همکار شما سنگ جلوی پایتان می اندازد؟

چگونه حال همکار زیرآب زن را بگیریم؟!

یکی از دلایل آن این است که بیشتر ادارات و شرکت ها پاداش را فردی و به طور مجزا به کارمندان خود هدیه می کنند. همیشه فردی که بهترین نتیجه را کسب کرده باشد مستحق پاداش است و افرادی که به او در این مسیر کمک کرده اند هیچ پاداش و کمکی دریافت نمی کنند. این باعث ایجاد حالت رقابتی میان کارمندان می شود.

همین حالت باعث می شود تا به محض پیشرفت شما، همکاران از ترس اینکه مورد عنایت مدیر قرار بگیرید و از روی حسادت، جلوی پایتان سنگ اندازی کنند. آنها از توان و استعداد شما می ترسند و سعی می کنند به هر طریقی شده شما را بد و کارهایتان را غلط نشان دهند.

جرولف در این رابطه می گوید: کسی که خود و موقعیت کاری خود را در خطر می بیند، سعی می کند تا با خراب کردن دیگران موقعیت خود را حفظ کند. باید بدانید انسان های حسود و بخیل زیادی اطراف ما هستند که چشم دیدن پیشرفت ما را ندارند و هرگز هم از کارشکنی های خود نادم و پشیمان نخواهند شد. آنها ذاتا بدخواه دیگران هستند. البته این مساله در همه ادارات و شرکت ها رواج ندارد.

اگر احساس می کنید همکارتان بدخواه شما است و کارشکنی می کند، کارهای زیر را انجام دهید:

• هرگز بنا را بر بدبینی نگذارید

همه باید همیشه هوشیار و گوش به زنگ باشیم اما این اعتقاد به این مفهوم نیست از همان روز اول به اطرافیان خود بدبین باشیم. اگر همکارتان شما را تحویل نمی گیرد دو حالت دارد: یا بدخواه شما است یا واقعا سرش شلوغ است، حوصله ندارد یا آن روز خسته است.

شک در دل همه انسان ها وجود دارد. اما اگر قرار باشد همیشه به همه بدبین باشیم نمی توانیم با آرامش زندگی کنیم و محل کار هم به جهنم تبدیل می شود. اگر تصور می کنید کسی در حقتان کارشکنی می کند و سعی در بد جلوه دادن شما دارد، اول از این امر مطمئن شوید و سپس اقدامات لازم را انجام دهید.

• اعتماد به همکاران

سعی کنید با همکاری که به او اعتماد دارید، صحبت کنید. بدون اینکه به کسی تهمت بزنید در مورد احساس خود و مسایلی که می بینید و می شنوید به آنها بگویید و نظرشان را بپرسید. شاید شما کاملا در اشتباه باشید و آنها به شما کمک کنند. البته باید همکار قابل اعتمادتان هم انسان بی غرض و درستی باشد.


• گزارش کار روزانه بنویسید

هر کاری که انجام می دهید را بنویسید و در اختیار مدیر قرار دهید. به این ترتیب همه چیز کاملا مشخص و واضح است و هیچ کس نمی تواند به شما برچسب کم کاری بزند.

چگونه حال همکار زیرآب زن را بگیریم؟!


• گوش به زنگ باشید

اگر رویدادهای مهمی در اطراف شما رخ داد، مثلا قرار بود ارتقا شغلی بگیرید اما نگرفته اید و وظایف و کارهای همکارتان عوض شده است باید کمی شک کنید که احتمالا کسی این وسط موش می دواند.

کارشکنی و خراب کردن دیگران اصولا با برنامه ریزی کامل و دقیق انجام می شود. بدگویی و غیب یکی از سلاح های فرد کارشکن است. متاسفانه، غیبت به گونه ای است که موضوع غیبت خودش آخرین فردی است که حرف های دروغین به گوشش می رسند و به همین دلیل هیچ اقدامی برای آن نمی توان انجام داد. اما بهترین پیشگیری برای غیبت این است که همیشه و همه جا گوش به زنگ و هوشیار باشید.

• روبه رو شدن با همکار کارشکن

هنگامی که مطمئن شدید شما هدف نامردی های همکارتان قرار گرفته اید، حواستان به خود باشد و سعی کنید آرام باشید و لطمه ای به شما وارد نشود. یکی از بهترین روش های حفاظت از خود، خودشیرینی و جلب توجه کردن است. همدردی و همفکری، محرک های بسیار قوی هستند و روش مستقیم برای راحت شدن از شر آنها، دوست شدن با فردی است که در حق شما نامردی می کند و وارد شدن به گروه آنها است. این روش دقیقا سیاست کشورها در مقابله با دشمنان خود است. مثلی هست که می گوید: «دوستان خود را نزدیک خود نگهدارید و دشمنانتان را نزدیک تر!»

یا به طور مثال می توانید به طرف بگویید: «من متوجه شده ام هر گاه ایمیلی برای کمک به شما ارسال می کنم، پاسخ نمی دهید. همچنین در جلسه های کاری نیز همیشه سعی در رد کردن نظرات من و ایراد گرفتن به آنها دارید. این مسایل مرا ناراحت می کنند. آیا می توانیم در این رابطه با هم صحبت کنیم؟»

• زیرآب کسی که زیرآب شما را زده را نزنید

اگر شک کردید کسی در حال زیرآب زنی شما است، شما با فرهنگ تر و با منطق تر از او باشید. در عوض کار او، زیرآب او را نزنید. همیشه سعی کنید به او کمک کنید و پیشنهادهای سازنده برای شغلش داشته باشید. این باعث می شود تا محل کار شادتر و کم تنش تر باشد. مهم نیست او چه کار می کند. شما بزرگ باشید و منش داشته باشید.

• گفتن به مدیر یا سرپرست

اگر همه تلاش های شمابی ثمر بود و نتوانستید از عهده کارشکنی ها و زیرآب‌زنی های همکار خود خلاص شوید، همه چیز را با مدیر یا سرپرست بخش در میان بگذارید.

چگونه حال همکار زیرآب زن را بگیریم؟!

• برای خود حق انتخاب قائل شوید

اگر متوجه شدید اوضاع بسیار بد است، بهتر است از آن محیط مسوم رها شوید. انسان های باهوش همیشه در حال آپ‌دیت رزومه کاری و ارتقا موقعیت شغلی خود هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زیرابشو بزنیم :D

    • بدون نام

      تو ایران از آبدارچی گرفته تا کارمند فلان واحد فلان معاونت که هیچ ربطی به شما ندارن مشغول زیر آب زنی و جاسوسی و خبرچینی از شما هستند

    • بدون نام

      ممنون خیلی خوب وکاربردیه.. بازم در این مورد بنویسید...

    • بدون نام

      سلام چاه کن خودش ته چاهه

      پاسخ ها

      • آشنا

        من خودم در حیطه کاری خودم یک همکار دارم با دفتر جدا ولی خیلی زیرآب من رو میزنه درصورتی که تخلفاتی که خودش میکنه به گوش مسئول میرسه ولی اهمیتی نمیدند. ولی با تمام اینها شدید به این مسئله اعتقاد دارم که چاه کن ته چاهه .چون تو 23 سال سابقه کاری برام تجربه شده و خدا هم روز به روز کمکم میکنه

      • بدون نام

        چرت نگو بابا فعلا که چاه کن کارشو تموم میکنه چاهم پر میکنه میره سی خودش

    • سجاد عابدی

      چند میرزه این حرفا؟

    • علی رضا

      سلام..یه نفر تو محل کار من هست که با چرب زبانی و گول زدن مدیر، عقل و استدلال مدیر دفتر رو در اختیار افکار شیطانیش گرفته و با دو به هم زنی و زیرآب زنی، تعداد زیادی از همکاراشو که رقیبش بودند، بوسیله همون مدیر، از میدون به در کرده و کم کم هم قصد صندلی مدیریت رو کرده!، الان هم می خواد میان من و مدیر و شکرآب کنه..ولی من با راهنمایی ها شما نمیگذارم این به اصطلاح همکار، به اهداف پلیدش برسه، من می خوام مدیرمون رو آگاه کنم، ولی اون آگاهی دادن های منو به اطلاع همکارم میرسونه!!، و اون همکار هم استراتژی هاشو به روز میکنه، میترسم آخرش کار به جاهای باریک بکشه و اتفاقاتی بیوفته که همه متضرر بشن..خدایا این همکار زیرآب زن رو هدایت کن. آمین

    • بدون نام

      فقط توی اکثر ادارات ایران اینطوریه. زیرآبزن یک بیمار هست و باید بره دکتر.

    • شيراز

      من همه نوعشو ديدم
      در يك محيط دانشگاهي هم كار مي كنم. از واحد قبلي اومدم بيرون تا از شر اين حقارت ها راحت بشم.
      حالا از دور در آرامش به كل سازمان نگاه مي كنم و مي بينم مشكل اصلي همهزيرآبزنهاي اون واحد در ناتواني هاشون بود. ناتواني علمي، ذهني، اجرايي كه تبديل ميشه به حسادت و حقارت. مطمئنم كه هيچوقت هم رشد نميكنن. ممنون از مقاله اتان.

    • بدون نام

      سلام،من یه همکاری دارم که بشدت دو رو هست ، از بس زیراب زنه همه ازش دوری میکنن، دیگه زیراب زدن پیش مدیرش بهش حال نمیده میره سراغ رئیس اداره،خدایا به خاک سیاه بنشونش

    • بدون نام

      سلام. من همکارانی دارم که خودم در بدو استخدامشان توجیهشان کردم اما حالا وضع بهتری از من دارند. البته خدا جای حق نشسته اند و بارها برخی روسا متوجه اشتباه خود در نادیده گرفتن کارهای من شده اند. فقط همین قدر می دانم جوری باید رفتار کنیم که بعدا از دیدن همدیگر شرمسار نشویم. از این مقالات شما ممنون لطفا در مورد رقابت با همکاران خودشیرین هم بنویسید.

    • بدون نام

      سلام من یه همکار دارم خیلی پشت سرم حرف میزنه پیش مسعولمون اونم منو جلو همه تحقیر میکنه...خیلی بدم میاد ازش ایشالا از زندگیش خیر نبینه.

    • بی نام

      با سلام منم یک همکار دارم که خیلی پر رو و بی ادبه هرچی بهش میگم دقیقا برعکسشو انجام می ده مثلا پرونده ای رو پیشش میزام تا تایپ کنه بهم نمیده و میزاره روی میز یکی دیگه وقتی دلیل کارشو می پرسم با پرخاشگری می گه مگه چی شده حالا؟>> با اینکه اون بنده خدا روزی که اومد بعنوان تایپیست حتی دکمه پرینت رو بلد نبود همه رو من بهش یادم . بنظرتون این جواب خوبی من می تونه باشه ؟؟/ حالا دوست داره جای منم بشینه. اولش بهم می گفت تو لیاقت بالایی داره این کار برای سطح شما پایینه تا اینکه یک روز دیدم پیش امور اداری ما داره درخواست کار برای دوستشو می ده
      اونجا بود که فهمیدم دوستیش دوستی خاله خرسه بوده . از روزی که انگیزشو فهمیدم دیگه نافرمانی هاشو رو کرده و کار بجایی رسیده که دیگه حرفامو گوش نمیده درصورتیکه قبلا واسه هرکاری اجازه میگرفت ولی الان اگه مرخصی هم بره من آخرین نفر باید باشم که بفهمم. چون اگه نباشه من باید کارشو انجام بدم. واقعا نمی دونم با برخوردهای این خانوم چیکار کنم. با اینکه ایشون شرکتی هستن و من قراردادی طوری باهام رفتار میکنه که من از ترس آبروم موقعی که مثلا بهش اشتباهاشو تذکر میدم و شروع به پرخاشگری میکنه صورتشو بوس میکنم تا آروم بشه. تورو خدا راهنمایی کنین چیکار کنم که نه به مشکلی برام بوجود نیاد هم اینکه دغدغه فکریم کم بشه.

      پاسخ ها

      • یه همدرد

        سلام، من قک می کنم شما شما خیلی بهش رو دادی و میدی. مرگ یه بار شیون یه بار. محکم بایست تا بره بمیره. البیه قبلش با رییست هماهنگ کن

      • بدون نام

        سرتو بود از پایین وظایف خودتو انجام بده . سعی کن که باهاش گرم بگیری طوری که فکر کنه تو خواستگاری خوبی و پیشرفتشی . بزار هر فکری در موردت میکنه بکنه. . تو این وضع خراب کاری مملکت.باید سعی کنی دشمن شاد نشی . وقتی سر کاری همیشه به چیزای خوب فک کن

    • علیرضا

      یه مدیر پروژه داریم بنام علی هرشب زنگ میزنه به مدیرعامل زیراب همه بچها رو میزنه.چون خودش متری پول میگیره بلانسبت مثل خر کار از پشت بچها میکشه بعدش زیرابشونم میزنه خیلی نامرده خدا لعنتش کنه.یکی از کارگرا که هم باید مهریه بده وهم خرج بچش داره بخدا قسم از صبح تاشب کار میکرد شب هم توکارگاه واسه همون علی قلیون چاق میکرد بااین حال زیرابشو زد

    • آرزو

      سلام.من از روزی که اومدم سر کار یه همکار دارم که داره شکنجم می کنه.کاملا دورو هست و دو به هم زن.توی همه کارام دخالت می کنه و زور میگه.بعدم میره برام می زنه.به دروغ پیش پزشک و ناظر و شبکه گفته که باهم دعوا داشتیم و کلی حرف که من اصلا روحمم ازش خبر نداره.هر چی هم میگم من اصلا باهاش حتی کمتر صحبت می کنم ولی ....
      متاسفانه با زبون چرب و نرمش و شیطان صفتیش داره کار رو به نفع خودش پیش می بره.منم نمی تونم مثل اون انقدر پرچونه و حراف باشم .می دونم که آخر همه متوجه ذات بدش میشن ولی من تا اون موقع چی بهم میگذره؟
      نفسشو ندارم.چکار کنم؟؟؟

    • علی

      خالق ما جای حق نشسته شک نکن
      صبوری کن خدا با صابرین همراه
      توکل ب خدا داشته باش
      سعی کن وظیفه و کار خودت ب بهترین شکل ممکن انجام بدی تا نیت اونا کم رنگ بشه
      من دقیقا الان شرایط شما رو دارم
      یادت باشه همیشه اوضاع اونجوری ک اونا دلشون میخواد نمیمونه
      ب قول علی بزرگ مرد تاریخ از زمین خوردن کسی شاد مشو چون نمیدانی روزگار برای تو چه در استین دارد
      صبور باش و ب خداوند بزرگ ایمان داشته باش او قاضی عادلی است

    • آرزو

      امروز تصمیم گرفتم کارمو رها کنم.اکثرا میگن اشتباهه.میگن بمون و شکستش بده .
      ولی من نمی تونم .چطور شکستش بدم؟به چه قیمتی؟اولش خودمو می زدم به بی خیالی ولی می بینم واقعا نمیشه.من آبروی کاریم برام مهمه.اونم داره با این کاراش فقط آبروی منو می بره.نمی دونم آخرش چی میشه.فقط می دونم ترک کارم تنها راه نجاتمه.البته ترک کار به معنی انتقالی گرفتنمه.توی روستاست ولی آرامش دارم.آرامشم رو فدای آسایشم نمی کنم.
      اونم واگذارش کردم به خدا.امیدوارم جواب تموم بدی هاش رو بگیره.من هیچ وقت نمی بخشمش

    • حمید

      رفیقی دارم باهاش نون.ونمک خوردم همه جوره هواشاداشتم تازه امروزفهمیدم پشت بهم داره خنجر میزنه ادعا رفاقت میکرد ازاونورمیرفت پیش زنم حرفای دروغ وبدمیزدالان زنم حرفشا باور کرده رفته قهرزندگیما خراب کرده من ماندم بادوتابچه حسابی داغونم نمیدونم چیکارکنم افسوس ازاین همه خوبی که درحقش کردم نابودم کرد زندگیماپآشوند خودشاکشید کنار نمیدومم کجابرم خیلی خیلی بیکسم کسیا ندارم موندم چیکار کنم بادوتابچه

    • ارش

      میگن جلو ضررو هرجا بگیری منفعته.یکیکه زیراب میزنه باید زیرابشو زد تا حالش جا بیاد دیگه از این کارا نکنه.یا با چند نفر متحد شد یه روز یه جا خفتش کنند حسابی کتکش بزنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راست گفتی
        باید با دوستام برنامه ریزی کنیم که یکی از زیراب زنای کلاسمونو بگیریم تا میتونیم بزنیم

    • مهسا

      سلام
      منم نظر آرش خانا دارم اینا با رفتار و حرف درست بشو نیستن که نیستن چون آدم نیستن

    • کاوه حسینی

      نظر من اینه فعلا باید صبر کرد!!!تا یه موقعیت مناسب پیدا بشه تا از اخلاق و رفتار کامل اون آشنا بشید و با سیاست برید جلو و با یک ترفند طرف رو بکشید

    • حامدی

      ای بابا این به کنار الان من مدیر مالی یه شرکت هستم به خاطر یه منشی منو پایین کشیدن ، مکر زنانه به خرج داد و مدیر ضعف .. بود

    • بهی

      محیط کاری من خانومانه و پر از این افراد است بعد از دو سال دوستی صمیمی متوجه شدم دوستان نزدیک من زیر آب زن هستند و میگم به همه که به چشمای خودتون هم اعتماد نکنین و همیشه سعی کنید تنها و مستقل باشید در چنین محیط هایی

    • سعید

      آپدیت رو خوب آومدی، آخه تو ایران میشه کارو هی آپدیت کرد طرف تو نون شبش می مونه دیگه، یه بار آپدیت کنی حداقل سه ماه باید بگردی با هزار آشنا و پارتی یجای بدتر گیرت بیاد،پس مجبوری یکی زیرآبت رو میزنه تو هم متقابلا زیرآبشو بزنی و باهاش بجنگی جنگ بقا قانون جنگل واقعی

    • بدون نام

      الهی به حق دستای بریده ی حضرت عباس , فرق شکافته ق حضرت علی , پهلوی شکسته ی حضرت زهرا , و سربریده ی امام حسین , خون بر حق شهدای اسلام ,,,,, خدا مرگ هر زیراب زن , بد ذات از ریشه در بیاره

    • علي

      بهتربن روش روش من هست داخل
      يك مجموعه در حال كار هستيم و با يك زير اب زن حرفه اي دستو پنجه نرم كردم اخر هم حريفش نشدم.و تمام كارهايي كه شما گفتيد رو انجام دادم ولي باز حريف نشدم
      اخر سر به اين نتيجه رسيدم دادم بيرون از شركت چند نفر ناشناس جوري زدنش كه ٥٠ روز بيمارستان خوابيد الانم چند وقتيه اومده سر كار خيلي اروم شده و از همه ميترسه چون خبر نداره از كجا خورده با همه ملايم شده و ديگه زير اب هيچ كسي رو نميزنه و همه راحت كار ميكنند يا حق

      پاسخ ها

      • كارمند

        دستت درد نكنه، با آدمي كه هيچ جوره درست نميشه بايد همين كارو كرد. بيا همكارم منم آدم كن اگه ميشه

    • علی

      تو روت داداش داداش میکنن باهات هر روز که میبیننت روبوسی هم میکنن چنان وارد حیطه کاری و زندگی خصوصیت میشن که عمرن باور کنی برات بزنه اما به چشم میبینی که همون ادم برات زده کاریشم نمیشه کرد منظورم اصلاح کردنشونه،شخصییت ادمها تا بیست سالگی شکل میگیره و بهترین راه به نظرم تو محیط کار سایلنت بودنه و محل کار رو فقط محل دراوردن پول بدونیم و رفاقتی نزاریم با کسی
      این خیلی بد هست که دوری کنی از همکارها و قاطی نشی اما اینجا ایرانه و بابت ادم فروش پست و مقام خوب میدن و شایسته سالاری معنی نداره
      این نیز بگذرد
      الان از هردستی میدی از همون دست بدهکارمیشی

    • بدون نام

      من با یکی از فامیلامون توی یه شرکت کار می کنیم البته این کاررو هم من براش پیدا کردم به واسطه ی من داره کار میکنه خیلی ادم کثیفیه خدا لعنتش کنه دیگه حالم ازش به هم میخوره زیر اب همه رو میزنه ایکاش از همون اول میشناختمش ومعرفیش نمیکردم خدا کنه دوتامونم اخراج کنن راحت شم خواستم بگم کلن به هر کسی اعتماد نکنین حتی اگه فامیلتون باشه

    • علی

      من یه همکار دارم جلوی چشم خودم زیرآب منو جلو مدیرشرکت می زنه . یعنی تو زندگیم همچین آدمی ندیدم

    • علی

      من یه همکار دارم جلوی چشم خودم زیرآب منو جلو مدیرشرکت می زنه . یعنی تو زندگیم همچین آدمی ندیدم

    • علی

      من یه همکار دارم جلوی چشم خودم زیرآب منو جلو مدیرشرکت می زنه . یعنی تو زندگیم همچین آدمی ندیدم

    • ارین

      من یک همکار بلوچ داریم به اسم ناصر ایرندگانی این ادم خیلی زیرابزن و ادم بدی است همان زشت من کاری که نکردم میره یه جور دیگه به همه میگه خیلی خود شرینی میکنه

    • محمد

      باسلام من همجوراززیرآب زنیه بعضی موجودات دوپاشنیدم،ولی یه نفرنگفت اون نفریاشخصی که این نامردهاحرف پارومیکنندواسش،ذات خودش چه جوریه،بیشترین چیزی که این فرهنگ مسموم وکثیف روتواجتماع اللخصوص محیطهای شغلی رایج ومشوق کرده ،درحقیقت همان مدیران نامردوبدذاتی هستندکه ازچنین موجودات کثیفی حمایت میکنند،باتشکرازشماپورامید

    • بدون نام

      من رييس يه قسمت هستم به هيچ كس اجازه حرف زدن در مورد كسي رو ندادم
      از اول گفتم ميزان كاركرد شماست اگر كسي پشت كسي حرف بزنه با اون شخص روبروش ميكنم الان نزديك به 3 سالي هست انچنان آرامشي محيط كار فرا گرفته كه كسي تا بحال توي اين چند سال نديده بوده ..البته گامهاي هم در جهت رفع ايرادات برداشتم و فرق بين پرسنل نزاشتم ... ايراد مديران هستند

    • بدون نام

      افرین به شما مدیر نمونه.

    • بدون نام

      من یه مدیر داشتم خیلی فرق میذاشت جوری که ادم از کار زده میشد.یکی از همکاران کارهایی اتجام میداد و جدا تو محل کار واسه خودش درامد زایی میکرد من اعتراض کردم.بهم گفت تهمت زدی اخراجم کرد بقیه همکاران هم که خبر داشتند و بارهاپشت سر اعتراض داشتند اصلا طرف من و نگرفتن

    • ثمین

      سلام .قبلا در شرکتی کار می کردم اونجا با یه خانوم آشنا شدم کار کارگری بود اما مهارت کامپیوتری و روابط عمومی بالایی داشتم اون دختر این رو می دونست از شرکت اخراج شد.کار اداری پیدا کرد و پیشنهاد داد قبول کردم .نمی تونست خوب حرف بزنه کامپیوتر هم بلد نبود روشن کنه هر دو استخدام شدیم من بخاطر توانایی که داشتم و او با التماس همه چیز رو از من یاد گرفت الان به من محل نمیده. بعد از یک سال مدیر فروش شدم و او همچنان زیر دست این از لطف خداهست.موفق باشید.

    • وحید

      من درجنوب شرق راننده اداره برقم یک همگار که جدیدا قلب عمل باز کرد ناجورزیرابم زدزیراب من تنها نمیزنه همه همکاراصبح که میان تاچشمشون به ای اقا میوفته شروع به فحش دادنش میکنن اما اوانکار که به اونیستن حتی امروز پسرش امده بود ببرش همکاری رفت بهش گفت پدرت داره نون بری میکنه بچه بدبخت سرش انداخت پاین خجالت کشید از کارای باباش هچی نمیشه بهش بکی میترسن قلبش بکیره بمیره میترسیم

    • رازی

      به نظر من دوره نجابت و گذشت دیگه گذشته باید بدتر از رفتار طرف مقابل باهاش برخورد کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج