۶۱۸۳۵۱
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

۶ دلیل برای عکاسی حرفه‌ای از محصولات

با توجه به بازه زمانی کوتاه توجه مردم در این دوره و زمانه باید بدانید که تاثیر یک عکس از هزار کلمه بیشتر است.

مجله پنجره خلاقیت - مترجم شادی حسن پور: با توجه به بازه زمانی کوتاه توجه مردم در این دوره و زمانه باید بدانید که تاثیر یک عکس از هزار کلمه بیشتر است.

همه ما می دانیم که توصیف جزئی محصولات، امری اجتناب ناپذیر برای فروش آنلاین محصولات است؛ اما کماکان باید بدانید که یک عکس ارزش و تاثیر بیشتری از همه آن توصیف های نوشتاری دارد. در واقع در یک نظرسنجی مشخص شد که ۶۷ درصد از مشتریان معتقدند در هنگام خرید، عکس محصولات اهمیت بیشتری نسبت به توضیحات مربوط به آنها یا بررسی های صورت گرفته دارد. مطالعات دیگر نیز نشان می دهند که عکس های حرفه ای می توانند مانع از رها کردن سبد خرید شده و احتمال خرید را به طور کلی افزایش دهند.

این بدان معناست که هر برندی که می خواهد فروش آنلاین را تجربه کند، باید بودجه خوبی به عکاسی از محصولات اختصاص دهد. برای استفاده حداکثری از عکس محصولات تان به نکات زیر توجه کنید.
۶ دلیل برای عکاسی حرفه‌ای از محصولات

۱. روی کیفیت تاکید کنید

به منظور این که نرخ فروش را به شکلی موثر بالا ببرید، باید از عکس های بسیار با کیفیت استفاده کنید. تصاویر حرفه ای به برند شما اعتبار می بخشند و به مشتریان کمک می کنند تا احساس بهتری در هنگام خرید محصولات تان داشته باشند. از قرار دادن عکس هایی با رزولوشن پایین، عکس های استوک یا هر عکس غیر مرتبط به محصول خودداری کنید. پیش زمینه ای ساده و به رنگ روشن انتخاب کنید و مطمئن شوید که عکس های تان آنقدر بزرگ و با کیفیت هستند تا بیشترین تاثیر را روی مشتری بگذارند.

۲. تا حد ممکن از زوایای مختلفی عکس بگیرید

خرید آنلاین محصولات می تواند برای خیلی از مشتریان کار ترسناکی باشد، زیرا نمی توانند از نزدیک با محصول ارتباط برقرار کرده و مطمئن شوند که دقیقا آنچه می خواهند را می خرند. عکس های شما باید حداکثر اطلاعات را در مورد آن محصول به مشتری بدهد تا او احساس نزدیکی بیشتری به محصول کند و ترس از خرید آنلاین در وجودش از بین برود.

بدین منظور، زوایای مختلفی از محصول ارائه دهید. (از جلو، پشت، گوشه ها). بهتر است گزینه زوم را نیز انتخاب کنید تا مشتریان بتوانند جزئیات را بهتر ببینند. عکاسی از رنگ های مختلف محصول را نیز فراموش نکنید. اگر می خواهید خیلی حرفه ای عمل کنید، می توانید از عکس های ۳۶۰ درجه استفاده کنید.

۳. به مشتریان کمک کنید تا محصول را در زندگی شان تجسم کنند

مشتریان برای خرید یک محصول باید متقاعد شوند که آن محصول می تواند زندگی شان را به نحوی بهبود ببخشد. با عکاسی از محصول مورد نظر در فضای مناسب، به مشتریان احتمالی کمک کنید تا تجسم کنند این محصول چه نقشی در زندگی شان خواهد داشت. به عنوان مثال اگر می خواهید چمدان بفروشید، بهتر است عکسی از محصول در فرودگاه یا ایستگاه راه آهن نیز داشته باشید.

این موضوع نکته دیگری را نیز یادآوری می کند؛ به منظور کمک بیشتر به مشتری در تجسم کردن محصول بهتر است «افراد» را نیز در عکس های تان بگنجانید. افزودن عامل انسانی همیشه باعث افزایش نرخ فروش می شود. این موضوع به خاطر این است که عکس افراد توجه مردم را به خود جلب کرده و همدلی و واکنش احساسی ایجاد می کند که در نهایت به احساس ارتباط و نزدیکی بیشتر به محصول می انجامد.

۴. از صحت عکس های گرفته شده مطمئن شوید

اگرچه می توانید با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی عکس های خود را به شکل بهتری نمایش دهید، با این حال مهم است که عکس های تان دقیقا نمایانگر ویژگی های محصول باشند. اگر مشتریان بعد از سفارش و دریافت محصول متوجه شوند که آن محصول هیچ شباهتی به عکسی که از آن دیده بودند ندارد، ناراضی می شوند، دیدگاه های تند و ناخوشایند ثبت می کنند، نرخ بازگشت محصولات تان افزایش می یابد و نمی توانید پایگاه مشتریان خود را حفظ کنید. مطمئن شوید که عکس های تان به خوبی نمایانگر محصول واقعی باشند. عکس ها را در دستگاه ها و مرورگرهای مختلفی آزمایش کنید تا اطمینان یابید که جزئیات و رنگ ها به درستی به نمایش در می آیند.

۵. در قسمت جستجوی وب سایت تان عکس بگنجانید

مطمئن شوید که در منوی بازشونده جستجوی وب سایت تان عکس محصولات نیز به همراه اسم آنها بالا می آید. این کار نرخ فروش را افزایش می دهد زیرا مشتریان دوست دارند به جای کامل کردن اسم محصول مورد نظر روی عکس آن کلیک کنند. به عبارت دیگر عکس ها به مشتریان کمک می کنند تا آنچه می خواهند را با سرعت بیشتری پیدا کنند و فرصتی برای تردید کردن در هنگام خرید نداشته باشند. علاوه بر این عکس، توجه مشتریان را با سرعت بیشتری نسبت به متن به خود جلب می کند، بنابراین ممکن است مشتریان روی عکس محصولاتی کلیک کنند که حتی از قبل برنامه ای برای خریدشان نداشته اند.

۶. در بازاریابی محتوا از عکس استفاده کنید

زمانی که بحث بهبود فرآیند فروش آنلاین پیش می آید، عکس محصولات از اهمیت خاصی برخوردار می شود. علاوه بر این که باید توضیحات مفصل و کاملی در مورد محصولات بنویسید، باید از عکس های باکیفیتی نیز در میان متن ها استفاده کنید تا نرخ فروش افزایش و نرخ بازگشت محصول کاهش یابد و تصویر محصولات تان به مدت بیشتری در ذهن مشتری باقی بماند.
پژوهش ها نشان داده اند که وقتی مردم اطلاعاتی را می شنوند، سه روز بعد تنها ۱۰ درصد از آن در خاطرشان باقی مانده است؛ با این حال وقتی عکسی مرتبط با آن اطلاعات را می بینند، ۶۵ درصد از اطلاعات را در سه روز آینده به خاطر می سپارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Agahi90.ir

      بسیار جالب و آموزنده بود
      سپاسگزار منتظر آموزش های جدید
      موفق و پیروز باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج