جاباما
۶۱۸۳۵۲
۵۰۴۳
۵۰۴۳
پ

ایزا گونزالز در فیلم Gotham City Sirens بازی خواهد کرد

شایعه بازی «ایزا گونزالز» در نقش زن‌ گربه‌ای

شایعات مطرح شده در اینترنت، حاکی از انتخاب ایزا گونزالز (Eiza González) بازیگر فیلم Baby Driver «بیبی راننده» برای ایفای نقش شخصیت زن گربه‌ای در فیلم Gotham City Sirens «افسونگران شهر گاتهام» به کارگردانی دیوید آیر (David Ayer) دارند.

سینما گیمفا: شایعات مطرح شده در اینترنت، حاکی از انتخاب ایزا گونزالز (Eiza González) بازیگر فیلم Baby Driver «بیبی راننده» برای ایفای نقش شخصیت زن گربه‌ای در فیلم Gotham City Sirens «افسونگران شهر گاتهام» به کارگردانی دیوید آیر (David Ayer) دارند. استودیوی «برادران وارنر» در تلاش است تا نقش شخصیت هارلی کوئین (Harley Quinn) با بازی مارگو رابی (Margot Robbie) را در جهان سینمائی گسترده دی‌سی گسترش دهد و شاهد حضور در فیلم‌های متعددی خواهیم بود.
شایعه بازی «ایزا گونزالز» در نقش زن‌ گربه‌ای
نخست، رابی این نقش را در فیلم Suicide Squad 2 «جوخه انتحاری ۲» تکرار خواهد کرد و گفتنی‌ست که فیلمی با محوریت هارلی کوئین و جوکر نیز در دست ساخت قرار دارد. از سوی دیگر، ساخت فیلم «افسونگران شهر گاتهام» نیز مدتی قبل تائید شده بود و در این فیلم نیز شاهد این شخصیت محبوب خواهیم بود.

دیوید آیر که کارگردانی فیلم Suicide Squad «جوخه انتحاری» را بر عهده داشته است، تصمیم دارد تا فیلم «افسونگران شهر گاتهام» را با محوریت شخصیت‌های هارلی کوئین، پویزن آیوی و زن گربه‌ای مقابل دوربین ببرد. اینک اما، شایعات جدیدی مطرح شده‌اند که دنباله‌رو گزارش‌های منتشر شده در تابستان سال جاری در باب یکی از بازیگران انتخاب شده برای یکی از شخصیت‌های محوری این فیلم هستند.

بر اساس اطلاعات مندرج در وب‌سایت «ردیت»، اخیراً دیوید آیر، ایزا گونزالز را در شبکه اجتماعی توییتر دنبال کرده است؛ گزارش‌های قبلی حکایت از انتخاب گونزالز برای ایفای نقش زن گربه‌ای در جهان سینمائی دی‌سی داشتند و این اقدام آیر، به این شایعات قوت بخشیده است. از سوی دیگر، گونزالز برخی از تصاویر خود را با پوشش لباس زن گربه‌ای به اشتراک گذاشته که بر این حدس و گمان‌ها افزوده است.

اگر این اطلاعات صحت داشته باشد، گونزالز بازیگر ایده‌آلی برای ایفای نقش سلینا کایل است. گرچه وی بازیگر شناخته شده‌ای نیست، اما بازی او در این نقش در سن ۲۷ سالگی می‌تواند سکوی پرتاب مناسبی برای او در سینما باشد. با وجود این که چند ماهی از خبر تائید ساخت فیلم «افسونگران شهر گاتهام» می‌گذرد، اما هنوز جزئیات زیادی درباره آن منتشر نشده است و تنها مدتی پیش بود که اعلام شد، آیر همچنان وظیفه تولید این فیلم را بر عهده خواهد داشت. تابدین لحظه تاریخ انتشار مشخصی برای فیلم «افسونگران شهر گاتهام» اعلام نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج