۶۱۸۳۸۱
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

اعتراف فیلمساز سرشناس درباره همکارش

تعرض واینستاین به دو بازیگر زن به روایت تارانتینو

با افشا شدن جزییات بیش‌تر درباره رسوایی‌های اخلاقی و جنسی هاروی واینستاین و سنگین‌تر شدن پرونده اتهامات این تهیه‌کننده سرشناس هالیوود، کوئنتین تارانتینو در مصاحبه اخیرش با روزنامه نیویورک تایمز اعتراف کرده از اعمال غیراخلاقی واینستاین باخبر بوده.

آی ‌سینما: با افشا شدن جزییات بیش‌تر درباره رسوایی‌های اخلاقی و جنسی هاروی واینستاین و سنگین‌تر شدن پرونده اتهامات این تهیه‌کننده سرشناس هالیوود، کوئنتین تارانتینو در مصاحبه اخیرش با روزنامه نیویورک تایمز اعتراف کرده از اعمال غیراخلاقی واینستاین باخبر بوده و حالا بابت سکوتش در تمام این سال‌ها شدیدا پشیمان است.
تعرض واینستاین به دو بازیگر زن به روایت تارانتینو

تارانتینو در این‌باره گفته است: «من به قدر کافی در جریان ماجراها بودم که بتوانم اقدامی در این زمینه انجام بدهم. قضیه فراتر از شایعات معمولی و حرف و حدیث‌های همیشگی بود. از نوع دست دومش نبود. خودم شخصا در جریان بعضی مسایل او بودم. »

این فیلمساز ۵۴ ساله در ادامه حرف‌هایش نسبت به سکوتش در تمام این سال‌ها ابراز پشیمانی کرده است: «کاش در قبال چیزهایی که شنیده بودم رفتار مسئولانه‌تری در پیش می‌گرفتم. اگر آن زمان یک کار از دستم ساخته بود باید انجامش می‌دادم و دیگر هرگز با او همکاری نمی‌کردم.»

تارانتینو در گفت‌وگو با تایمز همچنین اعتراف کرده میرا ساروینو یکی از قربانیان رسوایی‌های واینستاین در گذشته از آزار و اذیت‌های این چهره سرشناس هالیوود برای او تعریف کرده بود. تارانتینو تعریف می‌کند که چگونه از شنیدن ماجرای تعدی واینستاین به نامزدش «حیرت‌زده و وحشت‌زده» شده بود اما در نهایت، این ماجرا را به دست فراموشی سپرده بود. کارگردان «هشت نفرت‌انگیز» با یادآوری این خاطره گفته است: «من با میرا بودم، هاروی از این موضوع خبر داشت. اولین تصورم این بود که سراغ او نمی‌رود چون می‌داند میرا نامزد من است.»

او همچنین اقرار کرده از ماجرای تجاوز واینستاین به رز مک‌گوان مطلع بوده است. تارانتینو در توضیح علت سکوتش گفته است: «کاری که من کردم به حاشیه راندن اتفاقات بود. هرچه که الان می‌گویم صرفا یک مشت توجیه کم‌ارزش به نظر می‌رسد.»

کارگردان ۵۴ ساله در پایان صحبت‌هایش بابت این‌که اقدامی در این زمینه نکرده و اجازه داده واینستاین در طول این سال‌ها به اعمال غیراخلاقی‌اش ادامه بدهد، عذرخواهی کرده است.

در طول دهه‌های گذشته، تارانتینو و واینستاین در چندین پروژه سینمایی از جمله «پالپ فیکشن»، «بیل را بکش» و «هشت نفرت‌انگیز» با یکدیگر همکاری داشتند. از زمان افشا شدن رسوایی‌های اخلاقی این تهیه‌کننده با نفوذ، چهره‌های سرشناسی از جمله کوین اسمیت، چنینگ تیتم و دیگر همکاران قدیمی واینستاین اعمال او را محکوم کرده و هرگونه ارتباط کاری خود را با واینستاین کمپانی قطع کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      طرف این همه هرزه بوده و این همه زن رو آزار داده باز راست راست راه می رفته ؟ این هالیوود دیگه چه خراب شده ایه!

    • یعقوب

      سنشون بالای ۱۸ساله نه درایران زیر ۳سال تعرض میکنند

      پاسخ ها

      • س

        تو چی میگی

    • بدون نام

      جایی که ترامپ رییس جمهور باشه اینها عادیه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج