جاباما
۶۱۸۳۸۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شورجه: در مهمانی‌های شبانه لابی ندارم

جمال شورجه تلاش برای سریال تاریخی-مذهبی درباره زندگی حضرت موسی را همچنان دنبال می‌کند، اما می‌گوید هنوز پیشرفت خاصی نشده و در جست‌وجوی سرمایه است. او همچنین درباره شیوه انتخاب بازیگران این فیلم هم صحبت کرده است.

آی سینما: جمال شورجه تلاش برای سریال تاریخی-مذهبی درباره زندگی حضرت موسی را همچنان دنبال می‌کند، اما می‌گوید هنوز پیشرفت خاصی نشده و در جست‌وجوی سرمایه است. او همچنین درباره شیوه انتخاب بازیگران این فیلم هم صحبت کرده است. او بعد از درگذشت فرج‌الله سلحشور می‌خواهد کارگردانی این سریال را به عهده بگیرد.
شورجه: در مهمانی‌های شبانه لابی ندارم

شورجه در این باره به میزان گفته است: «درباره مجموعه تلویزیونی موسی (ع) هنوز هیچ رشدی صورت نگرفته و همچنان در حال چانه زنی برای جذب سرمایه و ثبت قرارداد اثر هستیم. البته گروه تولید به کار خود ادامه داده و مراحل نگارش و بازنویسی این پروژه همچنان ادامه دارد. تمامی گروه منتظر هستیم تا به محض ثبت قرارداد با تلویزیون فاز اجرایی را آغاز کنیم.»

او همچنین درباره انتخاب بازیگر برای این پروژه بزرگ توضیح داده است: «به جز مصطفی زمانی که حضورش از قبل قطعی شده برای انتخاب سایر بازیگران کارگروهی از افراد متخصص تشکیل خواهیم داد که بتوانیم بهترین های بازیگری را در این مجموعه داشته باشیم. ملاک اولیه من برای انتخاب یک بازیگر در ابتدا توانمندی بازیگر و توانایی ایفای نقش مورد نظر است. اخلاق مداری و قدرت درک و لمس مباحث دینی و اعتقادی از دیگر الگوهای اصلی من است.»

شورجه در ادامه به طعنه گفته است: «من مثل برخی لابی در میهمانی‌های شبانه ندارم تا بتوانم از آن طریق بازیگران خود را انتخاب کنم و در اصل هیچ اعتقادی به این نوع بازیگران و این نوع چیدمان بازیگری هم ندارم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج