۶۱۸۹۰۹
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

نائومی واتس در فیلم علمی تخیلی «ساعت گرگ»

نائومی واتس (Naomi Watts) ستاره Twin Peaks، نقش اصلی فیلم علمی تخیلی The Wolf Hour را بر عهده خواهد داشت که داستانش در سال ۱۹۷۷ میلادی در نیویورک جریان دارد.

سینما گیمفا: نائومی واتس (Naomi Watts) ستاره Twin Peaks، نقش اصلی فیلم علمی تخیلی The Wolf Hour را بر عهده خواهد داشت که داستانش در سال ۱۹۷۷ میلادی در نیویورک جریان دارد. این فیلم توسط آلیستر بنکس گریفین (Alistair Banks Griffin) بر اساس فیلمنامه‌ای از خودش مقابل دوربین خواهد رفت.
نائومی واتس در فیلم علمی تخیلی «ساعت گرگ»

جون لی (June Leigh) شخصیت اصلی این فیلم خواهد بود که فعال اجتماعی دهه شصت میلادی‌ست که تا اواخر دهه ۷۰ میلادی با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کند. لی باید با نیروی ناشناس عصبی و شیاطین درونی خود مبارزه کند که در ادامه داستان، شهر نیویورک از کنترل خارج می‌گردد و غارت گسترده، طغیان و خرابکاری‌های متعدد، ضرری ۳۰۰ میلیون دلاری را متحمل این شهر می‌کند.

بر اساس گزارش «THR»، نائومی واتس برای بازی در نقش اصلی فیلم «ساعت گرگ» قرارداد امضا کرده است. واتس علاوه بر بازی در این فیلم، با همراهی فلیپ دیپا (Felipe Dieppa)، گرت فنلی (Garrett Fennelly)، تارین ناگل (Taryn Nagle) از سوی شرکت «Big Picture Company» و لیندا موران (Linda Moran) از «بلادونا پروداکشنز»، فرد برگر (Fred Berger) و همچنین گابریل نادیگ (Gabrielle Nadig) تهیه‌کنندگی اجرایی آن را نیز بر عهده خواهد داشت. فیلم «ساعت گرگ» از سوی موسسه ساندس حمایت می‌شود و تولید آن از اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی آغاز خواهد شد.

آلیستر بنکس گریفین، نخستین تجربه کارگردانی خود را با فیلم تحسین شده Two Gates of Sleep «دو دروازه خواب» بدست آورد که حضور موفقی در جشنواره کن سال ۲۰۱۰ میلادی داشت. این فیلم درباره دو برادر است که برای اجابت درخواست مادرشان، به رودخانه می سی سی پی رهسپار می‌شوند. از سوی دیگر، واتس برنامه کاری شلوغی در سال ۲۰۱۷ میلادی دارد.
وی در فیلم پرحاشیه The Book of Henry «کتاب هنری» به کارگردانی کالین ترورو (Colin Trevorrow) حضور داشته و در فیلم مستقل The Glass Castle «قصر شیشه‌ای» و سریال کنسل شده Gyspy و همچنین سریال Twin Peaks: The Return، ساخته دیوید لینچ (David Lynch) نیز به ایفای نقش پرداخته است. واتس برای سال آینده میلادی، فیلم Ophelia «اوفلیا» را با بازی دیزی ریدلی (Daisy Ridley) برای اکران دارد و برای هنرنمایی در فیلم تلویزیونی Ascendant «فراز جو» نیز قرارداد امضا کرده است.

فیلم «ساعت گرگ» در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج