جاباما
۶۱۸۹۶۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

برادران وارنر انیمیشن سوپرمن را می سازند

در کمیک-کان نیویورک، در محلی که روزنامه‌نگاران زیادی حضور داشتند، یکی از نویسندگان انیمیشن سینمایی Batman vs. Two-Face گفت که او قصد ساختن انیمیشنی از روی فیلم مستند Superman Lives را داشت که توسط تیم برتون (Tim Burton) کارگردانی و کوین اسمیت (Kevin Smith) نوشته شده بود و در آن نیکلولاس کیج (Nicolas Cage) بازی می‌کرد، که این برنامه منتفی شد.

سینماگیمفا: در کمیک-کان نیویورک، در محلی که روزنامه‌نگاران زیادی حضور داشتند، یکی از نویسندگان انیمیشن سینمایی Batman vs. Two-Face گفت که او قصد ساختن انیمیشنی از روی فیلم مستند Superman Lives را داشت که توسط تیم برتون (Tim Burton) کارگردانی و کوین اسمیت (Kevin Smith) نوشته شده بود و در آن نیکلولاس کیج (Nicolas Cage) بازی می‌کرد، که این برنامه منتفی شد.
برادران وارنر انیمیشن سوپرمن را می سازند

اسمیت اذعان کرد که علاقه به ساخته شدن نسخه انیمیشنی فیلم خود دارد.

او در سال ۲۰۱۶ گفته بود که:
اگر انیمیشنی ساخته شود، باتمام وجود شیفته آن خواهم شد، آن‌ها به شخصیت‌های کارتونی تبدیل و صداگذاری می‌شوند. اگر از من نظر بخواهند، ترجیح می‌دهم که مایکل روکر (Michael Rooker) صداپردازی شخصیت Lex Luthor را برعهده داشته باشد و بنظرم فوق‌العاده خواهد بود.

او در ادامه گفت که:

ساخت این انیمیشن توسط بهترین‌های استودیو برادران وارنر انجام خواهد شد و اگر آن‌ها به من بگویند که ما قصد ساخت نسخه انیمیشنی سوپرمن را داریم و فیلم‌نامه‌اش را نوشته‌ایم باور‌ کنید که من هیجانزده خواهم شد.

اسمیت در عرصه ساخت پروژه‌هایی که بر اساس کتاب‌های کمیک است در سال گذشته فعالیت‌هایی داشته است که از جمله‌ آن‌ها کارگردانی قسمت‌هایی از سریال‌های The Flash و Supergirl بوده است، با این حساب ساخت انیمیشنی از سوپرمن می‌تواند قدم بعدی او باشد.

صداپیشگان انیمیشن Batman vs. Two-Face عبارت‌اند از آدام وست (Adam West)‌ در نقش بتمن، بورت وارد (Burt Ward) در نقش رابین، جولی نیومر (Julie Newmar) در نقش Catwoman، ویلیام شاتنر (William Shatner) در نقش Two-Face، استیون وبر (Steven Weber) ‌در نقش آلفرد، جیم وارد (Jim Ward) در نقش Commissioner Gordon، توماس لنون (Thomas Lennon)‌ در نقش Chief O'Hara و لین ماری استوارت (Lynne Marie Stewart) ‌در نقش Aunt Harriet. نسخه دیجیتال و بلوری این انیمیشن سینمایی اکنون در دسترس است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج