۶۱۸۹۸۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای اربعین ۹۶

رئیس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از اختصاص بیش از ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس و کامیون متعلق به شهرداری تهران در طرح اربعین خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از اختصاص بیش از ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس و کامیون متعلق به شهرداری تهران در طرح اربعین خبر داد.

پیمان سنندجی در جلسه طرح ویژه ترافیک اربعین ۹۶ که ظهر امروز با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف در مقر شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: امسال نزدیک به ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس و کامیون متعلق به شهرداری تهران به پایانه‌های مرزی منتقل خواهند شد تا نسبت به جابجایی زائران و ارائه خدمات به آنان اقدام کنند.

رئیس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با ارائه گزارش اقدامات انجام شده در اربعین سال گذشته از سوی اتوبوسرانی، تصریح کرد: به طور متوسط در طرح اربعین سال گذشته اتوبوس‌های ما بیش از ۲۵۰ هزار نفر را در هر روز جابجا کرده و در مجموع بیش از دو میلیون و ۷۶۲ هزار زائر جابجا شدند.

وی با بیان اینکه امسال برنامه ریزی‌های لازم برای جابجایی زائران انجام شده است، گفت: اقدامی که امسال انجام داده‌ایم این است که زمانبندی رفت و برگشت اتوبوس‌ها را با مسیرهایشان مشخص کردیم.

وی با بیان اینکه شهرداری‌های تهران، مشهد و البرز، اتوبوس‌های خارج از مرز را برای جابجایی زائران تأمین می‌کنند، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم میان این سه نهاد انجام شده و مسیرها برای تردد اتوبوس‌ها نیز مشخص شده است.

به گفته سنندجی، ۲۰۰ دستگاه تریلی و کامیون نیز از سوی شهرداری به مناطق مرزی اعزام خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود دو میلیون لیتر سوخت را به مرز منتقل کردیم، گفت: امسال نیز برنامه ریزی‌های لازم برای خودروهای حامل سوخت و سوخت رسانی انجام شده است.

رئیس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با اشاره به درخواست‌ها برای حمل مسافر و زائران از تهران به مناطق مرزی با اتوبوس‌های شرکت واحد نیز گفت: طبق قانون ما اجازه نداریم که با اتوبوس‌های درون شهری مسافران را جابجا کنیم اما درخواست‌ها و فشارهای زیادی وجود دارد که از پلیس می‌خواهم در این زمینه چاره اندیشی کند چرا که اتوبوس‌های ما عملا امکان جابجایی مسافر برون شهری را ندارند.

وی همچنین با اشاره به بازگشایی مرز خسروی گفت: عمده اتوبوس‌های ما تا سال گذشته به مرز مهران می‌رفتند اما امسال تعدادی اتوبوس را نیز برای مرز خسروی پیش بینی کرده‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فروشگاه

      عید امام صادق وپیامبر مبارک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج