جاباما
۶۱۹۰۱۷
۱۸ نظر
۵۰۱۵
۱۸ نظر
۵۰۱۵
پ

تلویزیون فکر پخش مجدد سریال را از سر بیرون کند!

هشدار نماینده ایذه نسبت به پخش «سرزمین کهن»

در حالی که قرار بود از دو هفته پیش سریال «سرزمین کهن» با نام جدید «سرزمین مادری» از شبکه سه به روی آنتن برود، این مجموعه از صداوسیما پخش نشد تا دوباره اخباری در مورد توقیف این مجموعه پرهزینه شنیده شود.

آی سینما: در حالی که قرار بود از دو هفته پیش سریال «سرزمین کهن» با نام جدید «سرزمین مادری» از شبکه سه به روی آنتن برود، این مجموعه از صداوسیما پخش نشد تا دوباره اخباری در مورد توقیف این مجموعه پرهزینه شنیده شود.
هشدار نماینده ایذه نسبت به پخش «سرزمین کهن»
امروز هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه در مجلس به رییس سازمان صداوسیما هشدار داد که فکر پخش مجدد سریال «سرزمین کهن» را از سر بیرون کند، زیرا در این سریال به یکی از سران مشروطه و یکی اقوام بزرگ و ولایی کشور تهمت زده شده است.

هدایت الله خادمی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رییس سازمان صدا و سیما گفت: «به رئیس سازمان صدا و سیما تذکر و هشدار می‌دهم که فکر پخش مجدد سریال ضد ملی، زشت «سرزمین کهن» را از سر بیرون کند، چه دستی در کار است که به یکی از سران مشروطه و به یکی از اقوام بزرگ و ولایی توهین و تهمت می زنند و آرامش آنان را می گیرند.»

به گزارش خانه ملت، نماینده بختیاری مردم ایذه و باغملک در مجلس شوای اسلامی درباره سریال کمال تبریزی گفت: «این سریال تفرقه انگیز که در مدیریت قبلی صدا و سیما تهیه و پخش شد آن قدر زشت و توهین به یکی از سرداران مشروطه، قوم بختیاری و لر بود که متوقف گردید اما متأسفانه گویی گروهی درصدد بر هم زدن آرامش مردم و کمک به دشمنان نظام، رهبری معظم له و کشور دارند، تصمیم دارند این سریال را تحت نام «سرزمین مادری» پخش کنند آن هم در زمانی که کشور نیاز به آرامش و اتحاد همه اقوام را دارد.»

سریال «سرزمین کهن» در زمان ریاست عزت الله ضرغامی ساخته شد و در اواخر مدیریت او به روی آنتن رفت. یکی از دیالوگ‌های این سریال واکنش تند اقوام بختیاری‌ را بر انگیخت و این موضوع باعث شد که ضرغامی با حضور در میان معترضان و پوشیدن لباس بختیاری ضمن دلجویی از این افراد، با انتشار نامه‌ای ضمن عذرخواهی از بختیاری‌ها، اعلام کرد که پخش این سریال متوقف خواهد شد. با روی کار‌ آمدن مدیران جدید در سازمان صداوسیما فصل سوم این مجموعه جلوی دوربین رفت و قرار بود از جمعه دو هفته پیش به روی آنتن برود که این اتفاق تا کنون رخ نداده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد سلطان

      آقااااا این تعصبات نخ نما را کنار بگذارید! امروز فلان کس اختلاس و جاسوسی میکند راست راست راه میرود! تا کحا بیراهه خواهید رفت.؟

    • بیتا

      چه غیرت مسخره ای

    • بختیاری

      درود بر قوم آریایی واقای خادمی

    • بدون نام

      صدا سیما بیخود میکنه این سریال رو پخش کنه گر ایران نداشت بختیاری....گمانم که از بخت نداشت یاری اقای تبریزی باید بره تاریخ بختیاری رو بخونه تا بفهمه بختیاری کیه چه قبل مشروطه چه زمان مشروطه چه زمان جنگ تحمیلی چه الان که جوانان شیر دل بختیاری و لر میرن سوریه بدون جان بر می گردم که اقای تبریزی بشینن تو خونه بدون سواد کاری بیاد به بختیاری توهین کنه؟

    • بدون نام

      باید همان موقع عوامل این سریال را گوش مالی می دادین

    • عسل

      تهمت چی زدن ؟!
      از روی تاریخ ساخته شده و واقعیت داره حالا بیخود شلوغش نکنین

    • بدون نام

      ای بابا. شما کار دیگه ای ندارین ؟
      این خو دش توهین به شعور ملت است که یکی تشخیص دهد این خوب است و ان بد

    • بدون نام

      دیگه شورش درآوردید! اگه سکانس های بحث برانگیز مستند تاریخی داره پس دروغ نیست و باید پخش بشه، اگه هم مستند تاریخی نداره چرا اساساً بر پایه خیال و توهم فیلم تاریخی ساخته بشه اونم با بودجه مردم؟!!

    • بدون نام

      به کسی توهین نشده خیلی سریال خوبیه

    • بدون نام

      قیامت میشه

    • بدون نام

      قیامت میشه

    • بدون نام

      بچاپ پیامهارو اقای تبریزیاچاپ

    • کوگ تاراز

      فکر پخششو از سر بیرون نکردن، بختیاری جور دیگه برخورد میکنه...لعنت به باعث و بانیش

    • بدون نام

      ای بنازمت پیا خوب خادمی

    • وحید دورکی

      . ما بختیاریا مثه شما بت نیستیم هر قومی هر کسی بخواد به قوممون توهین کنه تاوان بدی باید پس بده .

      پاسخ ها

      • بابک

        حالم از این آدمایی که فکر میکنن از بقیه برتر هستن به هم میخوره

    • پبدنی

      وقتی یک آدم بیسواد ادعای کارگردانی کنه و بیاد تاریخ را وارونه جلوه دهد و برای پاچه خواری عده ای عقده ای دیگران را مورد تمسخر قرار دهد بیاد ادب بشه....خوبه منم یک سریال بسازم و کریم خان و ستارخان را اوباش معرفی کنم یا سردار جنگل را فردی جنگلی و حشی نشون بدم آیا این اقوام ساکت مینشینن؟؟؟؟؟؟ هدف اصلی این سریال مزخرف پاک کردن عقبه ی بسیار خوب و عالی این قوم نسبت به اقوام دیگر است بفهمید!!! با منظور خاص ساخته شده...

    • بدون نام

      این مسخره بازیها رو تمام کنید . تکلیف ما که لر نیستیم چیه نباید فیلم نگاه کنیم . شما اگر مشکل دارید نگاه نکنید بابا حرف زور چرا می زنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج