۶۱۹۳۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شياطين رنگ‌پريده!

منچستریونایتد یک مرتبه دیگر برابر تیمی تازه صعود کرده به لیگ برتر مغلوب شد.

خبرورزشی: «هادرسفيلد ۲ گل وارد دروازه منچستريونايتد كرده؟ واقعاً؟!» شنبه عصر هر فوتبال‌دوستي كه از نتيجه ديدار منچستريونايتد مطلع مي‌شد و متوجه مي‌شد تيم ژوزه مورينيو كه در كل ۸ ديدار قبلي ۲ گل دريافت كرده برابر تيم تازه صعود كرده هادرسفيلد در يك نيمه ۲ گل خورده، دهانش از تعجب باز مي‌ماند. شايد دست‌كم گرفتن حريفي كه براي نخستين مرتبه در تاريخ به ليگ برتر رسيده باعث رقم خوردن شكست ۲ بر يك براي شياطين‌سرخ شد، نتيجه‌اي كه از همين حالا شانس منچسترسيتي براي قهرماني را بيشتر كرده است. ارزش كار هادرسفيلد زماني بيشتر مي‌شود كه يادآوري كنيم اين تيم فصل قبل در ليگ چمپيون‌شيپ پنجم شد و با موفقيت در ديدارهاي پلي‌آف به ليگ برتر رسيد. شاگردان واگنر به خوبي براي مبارزه در ليگ برتر آماده شدند و در پايان هفته نهم تيم يازدهم جدول هستند. شكست خوردن برابر تيم‌هاي تازه صعود كرده براي منچستريونايتد در دوران پس از جدايي سرالكس فرگوسن بي‌سابقه نبوده و به بهانه باخت برابر هادرسفيلد در ورزشگاه «جان اسميت» شكست‌هاي قبلي شياطين‌سرخ را مرور خواهيم كرد.

لسترسيتي ۵ - منچستريونايتد ۳ (فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴)


شياطين رنگ‌پريده!

پس از يك فصل نااميدكننده باشگاه منچستريونايتد لوئي فان‌خال را جانشين ديويد مويس كرد اما فصل با مربي هلندي هم خوب شروع نشد. لسترسيتي كه پس از مدت‌ها به ليگ برتر برگشته بود در ورزشگاه «كينگ‌پاور» نتيجه‌اي عجيب برابر يونايتدِ پرستاره گرفت. در 4 هفته منچستريونايتد فقط 5 امتياز گرفته بود و در اين بازي هم در حالي كه 3 بر يك از روباه‌ها پيش بود در نهايت 5 بر 3 شكست خورد. باختي عجيب برابر تيمي تازه صعودكرده كه از همان هفته‌هاي ابتدايي كار را براي فان‌خال سخت كرد. در پايان فصل يونايتد چهارم شد و لستر در رده چهاردهم قرار گرفت.

بورنموث 2 - منچستريونايتد يك (فصل 2016-2015)


شياطين رنگ‌پريده!

يك باخت غيرمنتظره ديگر براي تيمِ فان‌خال. در دومين فصل يونايتد با اين مربي پس از ۷ هفته بدون شكست بودن شياطين‌سرخ به ورزشگاه «ويتاليتي» رفتند و با شكست به خانه برگشتند. گلی که در دقايق ابتدايي بورنموث زده بود را فليني جبران كرد اما در نيمه دوم يك مرتبه ديگر دروازه دخئا توسط كينگ بازيكن سابق يونايتد باز شد و شاگردان فان‌خال موفق به جبران اين گل نشدند. بعد از آن باخت عجيب برابر بورنموث كه مهمان تازه ليگ برتر بود، يونايتد ۲ بازي ديگر را هم در روزهاي پاياني سال ۲۰۱۵ برابر نوريچ و استوك واگذار كرد. بورنموث آن فصل به سختي خودش را در ليگ برتر حفظ كرد و در رده شانزدهم قرار گرفت.

منچستريونايتد يك - نوريچ‌سيتي ۲ (فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵)


شياطين رنگ‌پريده!

درست يك هفته پس از باخت مقابل بورنموث اين مرتبه منچستريونايتد برابر تيم ديگر تازه صعود كرده نوريچ‌سيتي قرار گرفت و باخت بعدي در اولدترافورد رقم خورد. 2 گلي كه قناري‌ها برابر شياطين‌سرخ به ثمر رسانده بودند فقط با يك گل توسط مارسيال جبران شد تا در نهايت باخت 2 بر يك بعدي هم در كارنامه يونايتد ثبت شود. نوريچ‌سيتي بعد از سپري كردن همان يك فصل در ليگ برتر با قرار گرفتن در رده نوزدهم به دسته پايين‌تر رفت. منچستريونايتد هم پس از پنجم شدن و ناكامي در رسيدن به ليگ قهرمانان با فان‌خال خداحافظي كرد.

هادرسفيلد 2 - منچستريونايتد يك (فصل 2018-2017)


شياطين رنگ‌پريده!

جديدترين باخت شياطين‌سرخ به دلايلي از همه باخت‌هاي قبلي عجيب‌تر بود. بعد از ۴ فصل سخت با مويس، فان‌خال و مورينيو در دومين فصل حضور آقاي‌خاص روي نيمكت منچستريونايتد اين تيم به روزهاي خوب خودش رسيده و رقيب اول منچسترسيتي در راه قهرماني به حساب مي‌آيد اما شايد شكست عجيب برابر هادرسفيلد و قدرت منچسترسيتي منجر به از دست رفتن قهرماني شود. نكته جالب اين است كه ستاره هادرسفيلد در اين بازي «آرون موي» هافبك ۲۷ ساله استراليايي بود كه سابقه عضويت در منچسترسيتي را دارد. نيمه دوم يونايتد هرچه تلاش كرد نتوانست ۲ گلي كه در عرض ۵ دقيقه موي و دپويتره زده بودند را جبران كند و فقط رشفورد يك مرتبه تيمش را به گل رساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج