۶۱۹۵۶۳
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

جلسه نمایندگان لُر با کارگردان «سرزمین کهن»

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان می‌گوید در میان نمایندگان لر مجلس نسبت به پخش یا عدم پخش سریال “سرزمین کهن” اجماعی وجود ندارد.

بانی فیلم: عضو مجمع نمایندگان استان لرستان می‌گوید در میان نمایندگان لر مجلس نسبت به پخش یا عدم پخش سریال "سرزمین کهن" اجماعی وجود ندارد.
جلسه نمایندگان لُر با کارگردان «سرزمین کهن»
محمد بیرانوندی در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به اصلاحات انجام شده در سریال "سرزمین کهن" که پخش آن چهار سال پیش متوقف شد و قرار است مجددا با اصلاحات جدید پخش شود، گفت: نباید کل بنایی را به خاطر جزء ناموزونی از آن خراب کرد؛ با این استدلال به نظر من باید پخش این سریال که دو قسمت از آن نمایش داده شده است، از سر گرفته شود چراکه هزینه‌های زیادی برای ساخت و تولید این اثر هنری صرف شده است.

نماینده مردم خرم آباد و دوره‌چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در خصوص پخش این سریال در جلسه مجمع نمایندگان استان لرستان بحث کوتاهی مطرح شده است، افزود: به دلیل برخی حساسیت‌ها، اصلاحات صورت گرفته در خصوص این سریال تلویزیونی کافی نیست و نتوانسته نظرات را به خود جلب کند؛ لذا باز هم نکاتی برای اصلاح در این مجموعه تلویزیونی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: جزئیات مورد نظر نمایندگان و نخبگان بختیاری باید در بازنگری سریال "سرزمین کهن" مورد توجه قرار گیرد البته به اعتقاد من انتقادها در خصوص این سریال باید در محافل و جلسات خصوصی مطرح شود نه اینکه در تریبون‌های عمومی اعلام و حساسیت‌ها در این خصوص را بالا ببرد.

بیرانوندی با بیان اینکه در میان نمایندگان لر مجلس نسبت به پخش یا عدم پخش سریال "سرزمین کهن" اجماعی وجود ندارد، اضافه کرد: قصد داریم پیش از نهایی شدن تصمیم درباره پخش یا عدم پخش سریال با دست‌اندرکاران آن از جمله کمال تبریزی کارگردان و مسئولان صدا و سیما در این خصوص نشست داشته باشیم و توضیحات آنها را بشنویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی چه این بی جنبه بازیها ، کجا در این فیلم به لرها توهیت شده ،؟ من تمام سه قسمت پخش شده ی این سریال رادیدم بسیار زیبا و برگرفته از تاریخ بود به کسی هم توهین نکرده بودند حالا اگر می خواهید بگویید هیچ بختیاریی در تارخ بد نبوده ، !؟ این چیز دیگری است

    • بدون نام

      چرا بایست توهین کنند تا این اتفاقها بیافته

    • بدون نام

      ببخشید به بختیاری توهین شده به شما توهین نشده که اینهمه ریلکسی

    • بدون نام

      میره

    • بدون نام

      نمایش ندادین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج