۶۱۹۶۰۱
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

مجله کاستومر ریپورتز اپل را به چالش کشید!

گلکسی اس ۷ از آیفون ۸ بهتر است!

مجله کاستومر ریپورتز (Customer Reports) که یک مجله شناخته شده و کاملا بی‌طرف برای نقد گجت‌های مختلف و ارائه پیشنهادات خرید به کاربران است، طی یک بیانیه جالب اشاره داشته که گلکسی اس ۷ سامسونگ از آیفون ۸ اپل بهتر است!

وب سایت شبکه - امین رضائیان: مجله کاستومر ریپورتز (Customer Reports) که یک مجله شناخته شده و کاملا بی‌طرف برای نقد گجت‌های مختلف و ارائه پیشنهادات خرید به کاربران است، طی یک بیانیه جالب اشاره داشته که گلکسی اس ۷ سامسونگ از آیفون ۸ اپل بهتر است!
گلکسی اس 7 از آیفون 8 بهتر است!

اگر با مراجع و منابع قابل اعتماد بررسی کننده گجت‌های هوشمند آشنا باشید، کاستومر ریپورتز را می‌شناسید. کاستومر ریپورتز یک مجله تحلیلی است که ضمن بررسی گجت‌های مختلف از قبیل اسمارتفون به ارائه پیشنهاد خرید و درجه‌بندی کیفی آن‌ها می‌پردازد.
این مجله فعالیت‌های کاملا بی‌طرفانه‌ای را انجام داده و از پیشنهاد خرید محصولات مختلف هیچ درآمدی کسب نمی‌کند. همین مسئله سبب شده که کاستومر ریپورتز به یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین منابع بررسی کننده اسمارتفون‌ها و گجت‌های دیگر تبدیل شود.

کاستومر ریپورتز به تازگی در یک گزارش بسیار جالب اشاره داشته که گلکسی اس ۷ سامسونگ (پرچمدار سال ۲۰۱۶ این شرکت) از آیفون ۸ اپل (پرچمدار سال ۲۰۱۷ این شرکت) محصول بهتری برای کاربران خواهد بود!
این گزارش سر و صدای زیادی بر پا کرده و توجه بسیاری از افراد را جلب نموده است. در بررسی‌های کاستومر ریپورتز هر دو گوشی گلکسی اس ۷ و آیفون ۸ پلاس اپل نمره کلی ۸۰ را به ثبت رسانده‌اند، اما با این حال این مجله به دلیل عمر باتری بهتر و کیفیت مطلوب‌تر اسپیکر مکالمه گلکسی اس ۷، خرید آن را نسبت به خرید آیفون ۸ توصیه کرده است.

جالب است بدانید که بر اساس بررسی مجله کاستومر ریپورتز دو گوشی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس سامسونگ هم با کسب امتیاز ۸۱ به مراتب از آیفون ۸ بهتر هستند. همچنین دو گوشی گلکسی نوت ۸ و ال‌جی جی ۶ هم از سوی کاستومر ریپورتز امتیاز ۸۰ را کسب کرده‌اند و این منبع خرید این دو گوشی را بعد از آیفون ۸ توصیه کرده است. نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من با آیفون zero خیالی خودم حال میکنم

    • مینا

      من اس

      ۷ ادج حدود یک سال و نیم و خیلی راضیم خصوصا دوربینش

    • بدون نام

      گوشی های سامسونگ مخصوصا سری گلکسی و نوت خیلی بهتر هستند.من این حرف رو از کسی شنیدم که هر سال پرچمدار ایفون و پرچمدار سامسونگ رو میخره.خودش زمانی شدیدا به ایفون علاقه داشت ولی الان میگه که سامسونگ بهتره

    • David

      نظر خاصی ندارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج