جاباما
۶۱۹۷۶
۵۱۹۶
۵۱۹۶
پ

هیو جکمن از رازهای حضورش در «ولوورین» می گوید:

رژیم غذایی جادویی و تمرینات «هیو جکمن»

«ولوورین» یکی از کاراکترهای «مردان ایکس» است که برای بار دوم به عنوان کاراکتر اصلی فیلم ایفای نقش می کند. بسیاری از منتقدان عقیده دارند که هیو جکمن در پرطرفدار شدن این کاراکتر نقش اساسی دارد و اگر هر کسی به غیر از او نقش ولوورین را بازی می کرد، این موفقیت برای این فیلم و این کاراکتر ایجاد نمی شد.

رژیم غذایی جادویی و تمرینات «هیو جکمن»

روزنامه تماشا: «ولوورین» یکی از کاراکترهای «مردان ایکس» است که برای بار دوم به عنوان کاراکتر اصلی فیلم ایفای نقش می کند. بسیاری از منتقدان عقیده دارند که هیو جکمن در پرطرفدار شدن این کاراکتر نقش اساسی دارد و اگر هر کسی به غیر از او نقش ولوورین را بازی می کرد، این موفقیت برای این فیلم و این کاراکتر ایجاد نمی شد.

او نهایت تلاشش را برای بهتر ایفا کردن این نقش انجام داده است. در این قسمت، ولوورین از آمریکا به ژاپن سفر می کندو مخاطب را با داستان هیجان انگیز خود همسفر و با یکی از ابرقهرمانان هندی همراه می کند. گفتگویی به همین بهانه با هیو جکمن ترتیب داده شده است و او در این گپ خودمانی از هر دری صحبت کرده است.

رژیم غذایی جادویی و تمرینات «هیو جکمن»

از آخرین سفرتان به هند برایمان بگویید، شما و همسرتان از «جی پور» بازدید کردید ومن شنیده ام که قرار است کاری را با شاهرخ خان انجام دهید؟ از این تجربه ها برایمان بگویید و اینکه آیا باز هم دوست دارید به هندوستان سفر کنید؟

- در این کشور به بهترین وجه از ما پذیرایی شد و من عاشق این کشور شدم. ما یک فیلم بالیوودی تماشا کردیم و من از فیلمی که شاهرخ خان در آن بازی می کرد یک حرکت یاد گرفتم. او ما را به خانه اش دعوت کرد و برای ما همه چیز را فراهم کرد. دب (همسرم) عاشق «جی پور» شد. ما بهترین غذاها را در این سفر خوردیم و قدم زدیم و بهترین خاطره را برای خودمان ساختیم. اگر فرصتش را داشته باشم، حتما یک سفر دوباره به این کشور جادویی خواهم شد.

نقش ولوورین به غیر از اینکه اجرای سختی دارد، لازمه تمرین و رژیم است. می دانم که برای بازی در فیلم «بینوایان» وزن کم کردید و برای بازی در ولورین به وزنتان اضافه کردید و ورزش سخت و طاقت فرسایی را انجام دادید، از این رژیم و تمرین برای ما بگویید؟

- اول؛ برای اینکه قیافه ظاهری هیکلم شبیه به ولوورین شود، باید روزی هفت سینه مرغ می خوردم و همچنین سه ساعت ورزش سخت. هر روز ۵ صبح از خواب بلند می شدم و دو ساعت می دویدم بعد از آن همسرم به شدت دلش به حالم می سوخت و دوست داشت که هر چه زودتر من از این شرایط راحت شوم! چرا که نصفه شب باید از خواب بلند می شدم و بقیه تمرینات را انجام می دادم. وقتی غر می زدم، مرا بیرون می کرد و می گفت: «کمتر غر بزن، من می دانم که تو عاشق کارت هستی».

داستان «مردان ایکس» به همراه ولوورین، یک تم کمدی دارد، به خصوص زمانی که داستان به هند می رسید، آیا هالیوود، پتانسیل لازم را در هندوستان می بیند که بتواند فیلم های اینچنینی را تولید کند؟

- حتما، فکر می کنم که ما می خواهیم همه جا طرفدار داشته باشیم و طرفداران هندی ما همیشه هوای ما را داشتند و با محبت هایشان ما را شرمنده خود کردند. من می دانم که فیلم به طور همزمان در هند و آمریکا اکران شده است و ما فکر می کنیم که با این کتاب های کمیک که هر روزه تبدیل به فیلم می شوند جا برای تمام سینماگران از تمام دنیا هست. به خصوص هندوستان.

رژیم غذایی جادویی و تمرینات «هیو جکمن»

می توانید طوری که داستان خیلی لو نرود به ما بگویید که مخاطبان در این قسمت از «ولوورین» منتظر چه چیزی باشند؟

- داستان فیلم چند سالی به جلو می رود وچندین سال از قصه «مردان ایکس» فاصله گرفته است. ولوورین به آینده سفری داردو در این سفر با یک سرزمین عجیب و دنیای تازه و شخصیت های جدید آشنا می شود. در اینجا او مجبور است تغییر چهره بدهد و کسی او را نشناسد. او در این فیلم با بعد تازه ای از زندگی اش آشنا می شود، این فیلمی است که همه طرفداران ولوورین را خوشحال می کند، چرا که به طور کامل در مورد اوست و در مورد جزیی ترین نکات زندگی اش صحبت کرده است. او دراین فیلم به آینده سفر می کند و با بزرگترین دشمن زندگی اش روبرو می شود. بیشتر از این نمی توانم در موردش صحبت کنم چرا که داستان به راحتی هر چه تمام تر لو می رود.

این فیلم به طور شخصی برایت چه ارزشی دارد؟

- من همیشه این تصویر را با خودم مرور می کنم؛ وقتی که به ته خط رسیده ام و آنقدر چین و چروک دارم که چهره ام را هر کسی نمی تواند تشخیص دهد، یکی در این میان می آید و از من می پرسد که بهترین فیلمی که «ولوورین» را به تصویر کشیده، کدام است؟ و من همان موقع با اعتماد به نفس می گویم؛ «ولوورین» بهترین فیلمی است که تا به همین امروز ساخته اند.

رژیم غذایی جادویی و تمرینات «هیو جکمن»

شما بعد از این فیلم ظاهر متفاوت تری را برای خودتان درست کرده اید، در یک کلام بهتر است بگویم که با این ظاهر جدید، شیک تر به نظر می رسید، این چهره تازه ای برای ولوورین است؟

- این همه چیزی است که باید باشد و بهتر است بگویم این من جدید است. دوست دارم همیشه این ظاهر را نگه دارم، برای اینکه به این ظاهر برسم تلاش زیادی کرده ام. من آدم پرخوری نیستم، اما رژیمی که گرفتم سخت ترین کار ممکن بود و تنها عشقم به این کاراکتر یعنی همین «ولوورین» بود که مرا تا انتها کشاند. فکرش را بکنید که چهار هفته تمام تنها چیزی که می خوردم سینه مرغ بود! تنها انگیزه من برای ادامه دادن چنین رژیم سختی هم ولوورین بود و هم یک کاسه کورن فلکس شکلاتی که آخر هفته ها داشتم نمی دانید که با چه ذوقی در انتظار آخر هفته ها بودم. مدل موهایم را دوست دارم، چرا که فکر می کنم خیلی بهتر از قبل شده است. اما اگر منظورتان این است که این تیپ «لوگان» یا همان «ولوورین» است باید با اطمینان به شما بگویم که نه! لوگان به هیچ عنوان نمی تواند کت و شلوار را تحمل کند. او همیشه طوری لباس می پوشد که راحت باشد. هر چند که گاهی اوقات او کت و شلوار پوشیدن را دوست دارد. (خنده)

به عنوان سوال آخر، بهتر است بپرسم که شما تا به حال چند بار نقش «ولوورین» را بازی کرده اید، آیا هنوز هم مانند اوایل این کاراکتر را دوست دارید یا نه؟

- بله، هنوز هم که هنوز است بابت این خوش شانسی خودمرا نیشگون می گیرم که خواب نباشم، خودتان می دانید که تهیه کننده و کارگردان چند بازیگر را برای بازی در این نقش در نظر داشتند! خوشبختانه تا به حال نقشی را بازی نکرده ام که از آن پشیمان باشم. تصور کنید که فردی عاشق گلف بازی است و هر روز به زمین گلف می رود، خب طبعا او دوست دارد که به طور حرفه ای بازی کند و اگر کسی روی شانه اش بزندواین پیشنهاد را به او بدهد. قطعا خوشحال خواهد شد و این پیشنهاد را قبول می کند. این درست همین چیزی است که برای من اتفاق افتاده است. بیست و شش ساله بودم که نقش «ولوورین» را بازی کردم و در مورد اینکه چقدر خوش شانس هستم. هیچ تصوری نداشت. اصلا نمی دانستم که «ولوورین» کیست و زمانی که کمیک بوک های «مردان ایکس» را خواندم، فهمیدم که شانس چطور به من رو کرده است. به خاطر دارم که چند ماه پیش یکی از این عکس های خنده دار را دیدم که در آن عکس من را روبروی «ولوورین» انداخته بود و نوشته بود؛ «او همیشه «ولوورین» خواهد ماند.» این بزرگترین و بهترین تعریفی بود که تا به حال در مورد خودم شنیده بودم و باید اعتراف کنم که خیلی به خودم افتخار کردم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج