جاباما
۶۱۹۸۸۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اخراج کارمندان «اسنپ‌چت»

این هفته ۱۸ نفر از بخش منابع انسانی در اسنپ چت از کار بیکار شدند و در برنامه جدید، عملکرد کارمندان موجود ارزیابی شده و ممکن است به زودی شاهد اخراج کارمندان دیگر باشیم.

خبرآنلاین: این روزها وضعیت مالی اپلیکیشن محبوب نوجوانان خوب نیست. ایوان اشپیگل، موسس و مدیر اسنپ چت / Snapchat که این روزها اسنپ خوانده می شود در ایمیل خود هشدار داد که سال ۲۰۱۸ وضعیت استخدام در کمپانی خوب نخواهد بود و روند آن کند می‌شود.
اخراج کارمندان «اسنپ‌چت»

این هفته ۱۸ نفر از بخش منابع انسانی در اسنپ چت از کار بیکار شدند و در برنامه جدید، عملکرد کارمندان موجود ارزیابی شده و ممکن است به زودی شاهد اخراج کارمندان دیگر باشیم.

ماه گذشته نیز برخی مهندسان از بخش سخت افزاری عینک دوربین‌دار Spectacles اخراج شدند.

کمپانی اسنپ چت با ۶ سال عمر به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن‌ها در میان نسل جدید آمریکا تبدیل شده و تعداد کارمندان خود را از ۶۰۰ نفر در سال ۲۰۱۵ به ۲۶۰۰ نفر در سال ۲۰۱۶ افزایش داد اما برنامه عرضه عمومی سهام و پیش بینی‌ها خوب در نیامد و در عرض ۶ ماه گذشته ارزش سهامش ۲۸ درصد افت کرده است.

فیس‌بوک رقیب و حسود اصلی نسبت به اسنپ چت محسوب می‌شود که بارها آیتم‌ها و قابلیت‌های اسنپ را کپی کرده و در اپلیکیشن خود اجرا کرده تا نسل جدید را همچنان با فیس‌بوک نگه دارد. از سوی دیگر در بازار سهام نیز اسنپ را تحت فشار قرار داده و با پروپاگاندا سعی کرده است ایوان اشپیگل را راضی به فروش کمپانی خود کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج